Sbtlita Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg søkte i går på jobb, utdanning osv men kom ikke opp noe så tenkte at det ikke var en tråd om dette beklager det, men skriv gjerne ned alikavel, da jeg famler litt i mørket ang jobb og utdanning. Kan jo legge til at jeg jobber på Coop Marked i bygda men blir å satse på skole og tenker da å gå markedaføring. Men er ikke sikker på det enda Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Tar master i organisasjons psykologi og ledelese på BI, har bachlor i markedsføring fra før + noen enkelt år med fysikk, kjemi og biologi. Aner ikke hva jeg skal bli... jobber i hjemmesykepleien ved siden av skolen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg har bachelor i biologi og master i naturressursforvaltning fra NTNU. For tiden jobber jeg på miljøvernavdelingen hos Fylkesmannen i Nord-Trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Går påbygg til generell studiekompetanse nå, neste år starter jeg studier og blir veterinær/dyrlegesekretær. Håper å begynne praksis alt til sommeren om alt går etter planene Eller er jeg sauebonde, mjølkeku avløser og barnehage assistent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jobber som veterinærassistent, fortsetter på veterinærstudiene til høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Studerer. Fullført bachelor i biologi og nå tar jeg mastergrad i etologi. Jobber som hundeinstruktør i eget firma (Teiens Hundekunnskap) og er melkebonde innimellom. Startet å holde hundekurs etter jeg var ferdigutdannet instruktør som 16-åring (men fortalte ikke alderen min til noen! haha) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Tatt ett år med husdyrvitenskap og er nå straks ferdig med mitt 4. år på professjonsutdannelse ved Universitetet for Miljø og Biovitenskap i Ås. Skal da bli landskapsarkitekt etter totalt 5 (6 med førsteåret) år! Håper jo å jobbe som det neste år, fra og med eller etter sommeren. I tillegg har jeg jobbet, og jobber fortsatt, 6 år i dyrebutikk og snart 2 år som skrankevakt ved Universitetsbiblioteket her på UMB. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Straks ferdig med bachelor i biologi og kommer til å fortsette med master i etologi til høsten. Ellers jobber jeg som ferievikar i Drammen og Opland Turistforening som butikkmedarbeider og turinformasjon. Er også aktiv turleder for ungdom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Utdannet ambulanseabeider, og for tiden studerer jeg for å bli veterinærsykepleier. Etter endt utdannelse er planen å kombinere begge yrkene 50/50. I tillegg er jeg hundeinstruktør og håper å instuere mer med årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Psykolog, jobber i akuttpsykiatrien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Utdannet pedagog, jobber som fjøsrøkter og målet er grunnskolelærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Akkurat nå er jeg stress-slave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Dagjobben min er på et institutt på Universitetet i Oslo. Her er jeg såkalt programskonsulent, som betyr at jeg har det administrative ansvaret for studentene og programmene våre, har studieveiledninger, jobber utadretta for programmene (skriver tekstene til studiekatalogen, driver med Åpen Dag, oppdaterer programsider på nett osv) og veldig mye mer. Jeg administrerer studieretter, gjør opptak til masterstudier og har ansvar for et kjempespennende praksisemne som skal gjøre masterstudentene våre bedre rusta til å møte arbeidslivet. I tillegg har jeg kompetansesamtaler med studentene ("hva kan du egentlig, og hva er du god til?") og driver litt coaching når de minst aner det. Jeg har en bachelorgrad fra Universitetet i Oslo i tverrfaglige kjønnsstudier med sosialantropologi som fagfordypning, og mangler 40 studiepoeng på en mastergrad i antropologi. Men det kuleste jeg gjør er gjennom enkeltepersonsforetaket mitt, hvor jeg snakker med mennesker om ulike ting og skalkeskjulet er å hjelpe folk med å rydde i cv'en og skrive gode jobbsøknader, mens de som åpner opp for det, får oppfølging i form av omstillingscoaching og innspill på hvordan de kan være sanne gjennom livet sitt. Når jeg blir stor skal jeg snakke med folk og skrive bøker på heltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg jobber som assistent i barnehage. Jeg jobber hovedsakelig på småbarns avd med barn fra 1-3 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 har cand.mag. i biologi ++++ har nok emner til en master, men ikke selve oppgaven da livet kom i veien. Har også PPU. Jobber på bingo, så der får jeg pent sagt ikke brukt for utdanningen min. Men trives ganske greit med jobben pga gode kollegaer. Håper jeg får meg noe annet å gjøre etterhvert, og kanskje få gjort ferdig masteren hvis økonomien tillater slikt i fremtiden. Vurderer også en alternativ utdanning. Helst skulle jeg vært millionær og evig student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Vil studere til å bli ingeniør, produktdesign. Akkurat nå jobber jeg som kundeansvarlig på Telenor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg er en trygdesnylter som utdanner meg til sykepleier, i tillegg jobber jeg på sykehjem (hjelpepleier) når jeg ikke studerer eller holder hundekurs. Jeg er halvstudert radiograf og flytekniker. Jeg har 20 år i yrkeslivet bak meg som vekter, lagerarbeider i luftfarten, BPA i hjemmesykepleien og veterinærassistent med røntgen som fagfelt. Man kan trygt si en broket fortid med en utfordrende fremtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg har jobbet som teamleder på innkjøps/fakturaavdelingen nå, men har min siste dag på fredag. Skal begynne i ny jobb som innkjøper i oljebransjen - gleder meg veldig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 http://hundesonen.no/forum/topic/66434-hva-ville-du-blihva-studerte-duhva-endte-du-opp-med-aa-jobbe-med/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Er sykepleier, jobber på en kirurgisk barneavdeling på Rikshospitalet. Super jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Er fortsatt mobilvekter. Er sykepleier, jobber på en kirurgisk barneavdeling på Rikshospitalet. Super jobb Er ikke dere som har et pandarom vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Er fortsatt mobilvekter. Er ikke dere som har et pandarom vel? Pandarom?? Ikke som jeg har fått meg meg iallefall Vi har mummitrollrom vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Pandarom?? Ikke som jeg har fått meg meg iallefall Vi har mummitrollrom vi! Da var det ikke hos dere jeg lå for noen år siden. Ble nemlig lagt på en barneavdeling der i en alder av noen å tyve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Da var det ikke hos dere jeg lå for noen år siden. Ble nemlig lagt på en barneavdeling der i en alder av noen å tyve. Da regner jeg med at du ble tatt godt vare på i det minste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Da regner jeg med at du ble tatt godt vare på i det minste? Vi hadde jo både TV, fikk mat og drikke, men dårlig med leker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts