borderen Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 (endret) Er det noen som vil være med og trene lydighet i Ås fremover? *snip* Når kan folk? Jeg foreslår første trening onsdag 24. april! Endret 14. Mai 2013 av AnetteH Fjernet beskrivelse av sted etter ønske fra TS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 (endret) I'm in! Men tirsdager er eneste dagen jeg ikke kan da. Det var typsik. Kan du andre dager også? Endret 22. April 2013 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Jeg vil gjerne også være med... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 I'm in! Men tirsdager er eneste dagen jeg ikke kan da. Det var typsik. Kan du andre dager også? Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 (endret) Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget. Onsdag er supert! (kan mandager, onsdager, torsdager og fredager) Kan gjerne ha en "fast greie" med at man trener på onsdager (eller en annen dag om ønskelig) og at den som kan dukker opp eller noe. Jeg har savnet noe fast nemlig Endret 22. April 2013 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Onsdag er supert! (kan mandager, onsdager, torsdager og fredager) Kan gjerne ha en "fast greie" med at man trener på onsdager (eller en annen dag om ønskelig) og at den som kan dukker opp eller noe. Jeg har savnet noe fast nemlig Ja, det hadde vært genialt. Nå blir det utetrening i follo bhk veldig snart, men en dag ekstra med soniser er jo bare bra! Det er forresten et veldig fint område for feltsøk inni skogen der, om noen er gira en dag. Jeg skal antagelig på gjeterhundtreninger hver onsdag fremover (fra 1. mai), men andre dager bør gå fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Æsj. Jeg vil også :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Ja, det hadde vært genialt. Nå blir det utetrening i follo bhk veldig snart, men en dag ekstra med soniser er jo bare bra! Det er forresten et veldig fint område for feltsøk inni skogen der, om noen er gira en dag. Music to my ears! Jeg burde kanskje se å få meldt meg inn i follo bhk snart sånn at jeg kan være med på treninger der også. Bor jo rett rundt hjørnet liksom Det her kom egentlig som bestilt. Jeg satt akkurat og tenkte på det nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 (endret) Æsj. Jeg vil også :-P Æsj? Du kan jo være med? (men du er kanskje ikke i form akkurat nå? Uansett blir det mange treninger fremover!) EDIT: Noen som kan idag forresten? Må reise 19.30, men kan når som helst før det Endret 22. April 2013 av borderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Går kurs mandager framover, så vil gjerne trene fast utenom det! Har aldri vært der før, men det er fin sykkelavstand, så det går fint. Tror jeg kan nå på onsdag. Det er ganske intensivt med skolearbeid framover, men et par lydighetspauser burde gå bra. Klokka når tenker vi på onsdag? Senere kan jeg i grunnen alle dager utenom mandager. Fint om vi ikke legger det på samme dag som Follo da, har planer om å være med på treningene når de starter opp ved Årungen. Her skal det trenes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Går kurs mandager framover, så vil gjerne trene fast utenom det! Har aldri vært der før, men det er fin sykkelavstand, så det går fint. Tror jeg kan nå på onsdag. Det er ganske intensivt med skolearbeid framover, men et par lydighetspauser burde gå bra. Klokka når tenker vi på onsdag? Senere kan jeg i grunnen alle dager utenom mandager. Fint om vi ikke legger det på samme dag som Follo da, har planer om å være med på treningene når de starter opp ved Årungen. Her skal det trenes! Follo bhk skal ha tirsdager kl 18 ved Årungen og torsdager kl 18 på Antrozoologisenteret. Hvis vi da har treninger på skuterud mandag og onsdag bør vi bli sykt gode i lydighet Skal vi si kl 18 på førstkommende onsdag? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Kl 18 førstkommende onsdag er herved notert *forte seg å melde seg inn i fbk så det blir trening mandag-torsdag på meg også* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Æsj? Du kan jo være med? (men du er kanskje ikke i form akkurat nå? Uansett blir det mange treninger fremover!) Er ofte opptatt men skal prøve å bli med i ny og ne er litt langt å bare svippe bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Er ofte opptatt men skal prøve å bli med i ny og ne er litt langt å bare svippe bort Pøh, jeg svippet fra Ås til Åssiden 2 ganger i uka i vinter Bare 3 timer t/r! *galskap* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Jeg kommer nok innom med dyra og trener litt på siden Har jo mine mål nå med muttene også! Bor jo rett ved siden av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Det hadde virkelig vært noe det! Sånn bortsett fra at det er på helt feil sted. Så ja, lite relevant for tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Det hadde virkelig vært noe det! Sånn bortsett fra at det er på helt feil sted. Så ja, lite relevant for tråden. jeg kan jo evnt en dag jeg drar ta med deg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 jeg kan jo evnt en dag jeg drar ta med deg da Ja, si i fra om du skal en gang, så blir jeg med om jeg ikke jobber el! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Dette skal jeg vurdere å bli med på som observatør jeg! Kanskje jeg kan ta med mini og se på i starten? Jeg skulle gjerne lært mer om hvordan folk trener og mini hadde hatt godt av å lære seg å være med uten å få all oppmerksomheten. Kan ikke denne uken, men er gjerne med etterhvert. Om jeg får lov? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Ooo dette vil vi være med på med svartingen! Blir veldig mye forstyrrelsestrening, men det er jo så og si akkurat det han trenger for tiden Blir spennende å se om han klarer å konse litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Æsj bor jo altfor langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Æsj bor jo altfor langt unna Ja du må forte deg å få lappen sånn at du kan bli med noen ganger du også. Jeg farter til Drammen støtt og stadig, funker fint det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Er det den plassen som ligger rett i svingen opp bakken der - der det har vært anleggsmaskiner og sånt? hvordan er det å parkere der? Jeg vil også gjerne være med, kan ikke nå på onsdag - men ellers er onsdagene mine fri - torsdager skal jeg begynne å ri fast, men det er jo eneste dagen. Vi trenger å trene jevnt, men det er morsomst sammen med andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Er det den plassen som ligger rett i svingen opp bakken der - der det har vært anleggsmaskiner og sånt? hvordan er det å parkere der? Jeg vil også gjerne være med, kan ikke nå på onsdag - men ellers er onsdagene mine fri - torsdager skal jeg begynne å ri fast, men det er jo eneste dagen. Vi trenger å trene jevnt, men det er morsomst sammen med andre Ja, hvis du mener når man kommer fra Ski/Holstad, så stemmer det. Det er en del anleggs-greier igjen der. Gjerder, en brakke, planker osv. Hadde vært koselig om du kunne blitt med en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Ja, hvis du mener når man kommer fra Ski/Holstad, så stemmer det. Det er en del anleggs-greier igjen der. Gjerder, en brakke, planker osv. Hadde vært koselig om du kunne blitt med en dag! Jeg blir mer enn gjerne med, men som sagt - i morgen skal jeg i stallen - ellers så er det bare torsdager fremover som vil være satt av til hest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts