Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening i Ås


borderen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil gjerne også være med...

Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget.

Follo bhk skal ha tirsdager kl 18 ved Årungen og torsdager kl 18 på Antrozoologisenteret. Hvis vi da har treninger på skuterud mandag og onsdag bør vi bli sykt gode i lydighet Skal vi si kl 18 på f

Alle som ikke skal ha eksamen og sånn; Jeg vil trene!
Jeg har mål som må nås på en uke (har ukesmål frammover nå) og da må jeg trene med flere. Dere må ikke ta sommerferie alt nå altså, det er aaaalt for tidlig :aww:

Kan hver dag. Kanskje jeg kan være med i follo også, på tirsdag (kun denne ene gangen) og torsdagene (kan hver gang) siden jeg nå har meldt meg inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke skal ha eksamen og sånn; Jeg vil trene!

Jeg har mål som må nås på en uke (har ukesmål frammover nå) og da må jeg trene med flere. Dere må ikke ta sommerferie alt nå altså, det er aaaalt for tidlig :aww:

Kan hver dag. Kanskje jeg kan være med i follo også, på tirsdag (kun denne ene gangen) og torsdagene (kan hver gang) siden jeg nå har meldt meg inn :)

Jeg skal ikke ta sommerferie med det første, og etter LP stevne til FBK merker jeg det at vi må trene mye mer med forstyrrelser fremover. Var på storebrand i dag for å trene på gresset, og der var det veldig fint å trene :) noen som vil trene litt i morra eller på onsdag etter kl 17.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått til å bruke sonen på telefonen :) så kanskje jeg klarer å henge med i samtalen også :P kan vi ikke ta en økt i dag klokka 1800 eller i morra rundt 1730? Eller begge deler :) eller så kan jeg også på fredag når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også 18.30-ish. Mulig jeg kommer litt over. Storebrand er der vi trente i vinter noen ganger. Utenfor der det er treningsstudio for studenter, der det er grusbane og gressbane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også 18.30-ish. Mulig jeg kommer litt over. Storebrand er der vi trente i vinter noen ganger. Utenfor der det er treningsstudio for studenter, der det er grusbane og gressbane?

Jepp. Der vi trente på lørdag. :)

Jeg har kurs i kveld, så kommer ikke. Eller, hadde forsåvidt rukket det, men vi får vel nok trening uansett tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist hjem for sommeren, men jeg håper det fortsatt er trening i slutten på august og utover høsten :) Da bør vel Duva også være klar for fellestrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist hjem for sommeren, men jeg håper det fortsatt er trening i slutten på august og utover høsten :) Da bør vel Duva også være klar for fellestrening :)

Det regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan og vil torsdag/fredag 18-ish?

I morgen kan jeg ikke. Tenkte kanskje å stikke ned på Follo sin trening for å ro-trene litt etterpå, jeg. Sånn i sju-tiden eller noe (treningen begynner seks, men jeg vil slappe av og spise middag først :P). Du kan jo komme dit du også dersom du kanskje vil ha litt trykk/forstyrrelser å trene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...