Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening i Ås


borderen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil gjerne også være med...

Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget.

Follo bhk skal ha tirsdager kl 18 ved Årungen og torsdager kl 18 på Antrozoologisenteret. Hvis vi da har treninger på skuterud mandag og onsdag bør vi bli sykt gode i lydighet Skal vi si kl 18 på f

Men skal vi da si klokken 18:00 på banen nedi bakken?

Ble litt usikker nå, vi skal være på plassen ved borderen som vi har vært tidligere, eller misforstod jeg?

Vet ikke hvilken bakke du mener nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ble litt usikker nå, vi skal være på plassen ved borderen som vi har vært tidligere, eller misforstod jeg?

Vet ikke hvilken bakke du mener nå :P

Ja, den banen ligger nedi bakken *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg vet heller ikke hvilken bakke du snakker om, men kl 18 på Skuterudsletta it is!

Men atte - den banen ligger jo i bakken opp fra E18 - rett nok så er det vel kanskje slett akkurat forbi banen, men det ER en bakke opp *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte meg vill og fant ikke frem da veiforklsringen er fjernet. Og bp om du har et ubesvart anrop så er det meg :-P

Så om noen vil sende meg pm med adresse og slikt tilfelle neste gang så hadde jeg blitt glad :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg kjørte meg vill og fant ikke frem da veiforklsringen er fjernet. Og bp om du har et ubesvart anrop så er det meg :-P

Så om noen vil sende meg pm med adresse og slikt tilfelle neste gang så hadde jeg blitt glad :-P

...jeg så det og tenkte ....... det var da typisk når jeg for en gangs skyld legger fra meg telefonen i bilen :( - sojjy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurt! Men "tør" vi å være oppe hos Maren? De andre stedene (som jeg kommer på at) det er greit å trene i Ås er et lite stykke unna sporterreng nemlig.

Vi tar ikke sjansen uten henne. Jeg er ikke så kjent, så jeg vet ikke hvor vi kan gjøre begge deler. Men det hadde vært kjekt altså. Jeg må henge i stroppen her nå hvis det skal bli noe greie på snart :P

Og Heidihj er også med ser jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar ikke sjansen uten henne. Jeg er ikke så kjent, så jeg vet ikke hvor vi kan gjøre begge deler. Men det hadde vært kjekt altså. Jeg må henge i stroppen her nå hvis det skal bli noe greie på snart :P

Og Heidihj er også med ser jeg! :)

Jeg tenker og tenker, men kommer ikke på noe sted hvor det er grus/gressbane med skog i umiddelbar nærhet. Det kan kanskje være noe utover mot Kroer, men der er jeg ikke kjent i det hele tatt, så vet ikke av noe sikkert. Men jeg er enig, det hadde vært fint med både spor og lydighet altså! Det er jo ikke sånn enorme avstander, da, det går an å legge ut spor på Åsmåsan og trene på Storebrand. Eller legge spor i Nordskogen og trene et eller annet sted på campus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal vi si 10 da?

Hvor skal jeg møte opp?

Marvin må trene ringtrening ved at du løper først med Geo, og han etterpå for å oppføre seg og ikke leke bulldozer.

Vi skal nemlig stille mot en annen fin champion fra Sverige på NKK Drammen. Halvbroren hans faktisk.

Så vi må ihvertfall klare å løpe bra. Men det kan vi ta til slutt før vi drar, hvis det er greit for deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal vi si 10 da?

Hvor skal jeg møte opp?

Marvin må trene ringtrening ved at du løper først med Geo, og han etterpå for å oppføre seg og ikke leke bulldozer.

Vi skal nemlig stille mot en annen fin champion fra Sverige på NKK Drammen. Halvbroren hans faktisk.

Så vi må ihvertfall klare å løpe bra. Men det kan vi ta til slutt før vi drar, hvis det er greit for deg da :)

Selvfølgelig, vi har aldri vondt av ringtrening vi heller. :)

Klokka ti er bra!

Finner du fram hit tror du? Når du kommer over den siste bakketoppen før rundkjøringa tar du første til venstre (Utveien), deretter forbi noen studentboliger og så første til venstre (Skogveien), kjør rett fram til du kommer til barnehagen. Derfra går det en sti innover i skogen som vi kan bruke som utgangspunkt for sporene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...