Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening i Ås


borderen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil gjerne også være med...

Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget.

Follo bhk skal ha tirsdager kl 18 ved Årungen og torsdager kl 18 på Antrozoologisenteret. Hvis vi da har treninger på skuterud mandag og onsdag bør vi bli sykt gode i lydighet Skal vi si kl 18 på f

Jeg skulle ha handlet, vasket hus og vakset klær jeg. Og da kjenner jeg at det er bedre å gjøre i kveld så jeg er ferdig med det, og heller nyte fridagen og resten av helgen til trening og kos.

Er det noen som tenker å trene på dagen i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha handlet, vasket hus og vakset klær jeg. Og da kjenner jeg at det er bedre å gjøre i kveld så jeg er ferdig med det, og heller nyte fridagen og resten av helgen til trening og kos.

Er det noen som tenker å trene på dagen i morgen?

Det passer veldig bra for meg å trene på formiddagen imorgen. Kunne du tatt med hinder? Tror det skal regne, men det tåler vi vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burrburr, vi avtaler vel bare fra gang til gang egentlig. :)

Når i morra tenker dere da? Jeg må lese til eksamen og vil helst ikke ha dagen min alt for oppdelt... Men har jo forsåvidt ingen andre planer.

Og er det fremdeles noen som skal trene i kveld? Kan hende jeg tar en økt ved GG i stedet for å sykle opp til Skuterud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer veldig bra for meg å trene på formiddagen imorgen. Kunne du tatt med hinder? Tror det skal regne, men det tåler vi vel :)

Burrburr, vi avtaler vel bare fra gang til gang egentlig. :)

Når i morra tenker dere da? Jeg må lese til eksamen og vil helst ikke ha dagen min alt for oppdelt... Men har jo forsåvidt ingen andre planer.

Og er det fremdeles noen som skal trene i kveld? Kan hende jeg tar en økt ved GG i stedet for å sykle opp til Skuterud.

Trening på formiddagen i morgen passer perfekt! Og jeg tar med hinder.

Jeg kan fra 11-ish og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 er skikkelig upraktisk tidspunkt for meg. :P Med mindre jeg står opp tidlig og leser et par-tre timer først, trener hund og så sitter noen timer utover kveldinga etterpå. Men det blir ikke så effektivt. Så da trener jeg heller med Follo i morgen kveld. :)

Også får jeg se om det blir LP i kveld eller om jeg heller skal strekke litt på beina i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingle-Petrine ass. Sitter hjemme og leser nå, så jeg kommer opp til klokka elleve og trener med dere. :) Så kan jeg heller sitte noen timer på skolen utover kvelden med god samvittighet, siden jeg allerede har sliten hund. Krysser fingrene for at været holder seg som nå så det ikke begynner å høljregne i løpet av de neste par timene!

Edit: Trenger hjelp til budføringa i dag forresten! Vi driver og får litt hjemmelekser på kurset, og da er det litt pinlig om jeg ikke har trent på noe av det. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingle-Petrine ass. Sitter hjemme og leser nå, så jeg kommer opp til klokka elleve og trener med dere. :) Så kan jeg heller sitte noen timer på skolen utover kvelden med god samvittighet, siden jeg allerede har sliten hund. Krysser fingrene for at været holder seg som nå så det ikke begynner å høljregne i løpet av de neste par timene!

Edit: Trenger hjelp til budføringa i dag forresten! Vi driver og får litt hjemmelekser på kurset, og da er det litt pinlig om jeg ikke har trent på noe av det. :P

Lurt! Skikkelige pauser er viktig. Da er det mye lettere å studere med full konsentrasjon etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag er det trening med Follo bhk på Antrozoologisenteret. Hvis jeg skal trene på torsdag trener jeg der, tror jeg. Greit å trene litt i den settingen og på det stedet dersom jeg av en eller annen grunn skulle driste meg til å gå uoffisielt der på torsdag neste uke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...