Caroline Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Jeg er ringsekretær hele helga, men på spesialer, og får dermed forhåpentligvis enklere og mer oversiktlige forhold enn dere Jeg er på lapphundspesial på lørdag og dvergpinscherspesial på søndag. Ser vel kanskje noen soniser da. Eller motsatt? Sjekke før jeg kjører på morgenen, kanskje. Jeg skal herje bernerringen, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Helvetes forbanna drittkukfaen pøkk.. Jeg har DEN slitsomme helga, det ble ikke bedre av at jeg har fått ny oppmøtetid på beaglen, han skal nå inn i ringen kl 09 i stedet for 11.. I ring 21, dvs at det er et annet sted enn Rio (som heldigvis stilles senere.) Jeg får sett de voksne beaglene da, men hva hjelper det, jeg må nå vente til kl 14 på gruppa om vi kommer dit. Drittdrittdritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Jeg skal herje bernerringen, jeg Du får være snille med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Du får være snille med dem Såklabert. Jeg er alltid snill, jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Ring 20. Good or bad? BAD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 BAD Hvordan er forholda rundt denne ringen? Er vel der aussiene skal gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Hele plassen der ring 16-25 ligger er et stort gjørme høl med svære vanndammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeg er ringsekretær hele helga, men på spesialer, og får dermed forhåpentligvis enklere og mer oversiktlige forhold enn dere Jeg er på lapphundspesial på lørdag og dvergpinscherspesial på søndag. Ser vel kanskje noen soniser da. Eller motsatt? Sjekke før jeg kjører på morgenen, kanskje. Jeg skal på lappisspesialen :-D Men uten hund :-) Hele plassen der ring 16-25 ligger er et stort gjørme høl med svære vanndammer Har du sett på 26-29? Fikk ikke vært bortom og sett, men er vel ikke bedre der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Kanskje jeg skal ta med gummibåt til poden. Da er han opptatt i hvertfall .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 BAD Æsj, det er faktisk ikke bare-bare å holde hvite bein hvite, samt fanene og magehår under sånne forhold. Han konner til å se ut som en grisegutt. Håper regnfrakken hans passer, den må vi prøve etterpå. Da blir han nok lykkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Noen som veit noe om parkering på dette greiene? Skal forøvrig også være i gjørmehullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Gjørmehullet her også, jaja, dommerne tåler vel å se gjørmete hunder når forholdene er slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Noen som kunne gjort meg en tjeneste i morgen? Sett hvem de 3 Breton er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Når JeanetteH får de svarene hun får, så provoserer det meg så .... at NKK skriver slikt: "Justeringene er å betrakte som force majure og gir ikke grunnlag for tilbakebetaling av påmeldingsavgift. Vi håper utstillere og øvrige deltakere klarer å tilpasse seg på en god måte, og ser frem til et hyggelig helg i Drammen!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Ser at det i det minste blir flere parkeringer, også. Gjelder bare å komme tidlig nok til å finne fram til parkeringen, og få plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Ser at det i det minste blir flere parkeringer, også. Gjelder bare å komme tidlig nok til å finne fram til parkeringen, og få plass. Er det noe oversikt over parkeringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Er det noe oversikt over parkeringen? http://web2.nkk.no/forside/vedrorende-baneoppsett-i-fm-nkk-drammen/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Hva er force majour med dobbelt booking av plassen?! Ja at det er vått og gjørmete kan jeg forstå, men ikke pga manglende plass. Forøvrig er det ikke Drammen Travbane som har gjort feilen. De har ikke noe med området der å gjøre, det er berskau idrettslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeg parkerer hos svigers, ca 200 meter fra ringen gratis og ingen venting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeg parkerer hos svigers, ca 200 meter fra ringen gratis og ingen venting! Litt misunnelig vet jeg ... Venter på tilbakemelding i morgen om hvordan ring 20 er jeg. Dit skal nemlig jeg søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Litt misunnelig vet jeg ... Venter på tilbakemelding i morgen om hvordan ring 20 er jeg. Dit skal nemlig jeg søndag. M2 og jeg har friskt i minne Bjerke 2010 når dommeren nektet å dømme mer i den ringen etter at rasene jeg stilte var ferdig. Følesen av gjørmebrying... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 M2 og jeg har friskt i minne Bjerke 2010 når dommeren nektet å dømme mer i den ringen etter at rasene jeg stilte var ferdig. Følesen av gjørmebrying... Det året har jeg friskt i minne jeg og. Stilte ikke selv, men, var tilskuer. Får virkelig ikke håpe det er slik i ringen min søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Venter på tilbakemelding i morgen om hvordan ring 20 er jeg. Dit skal nemlig jeg søndag. Og om nokon veit korleis ring 17 er etter i morgon, så vil eg gjerne vite, så eg veit om eg bør hive på meg støvlane på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Håper dere som henger ved gjørme-ringene tar bilder Nei, lykke til til alle som stiller i morgen og Søndag! Må være stress å fly så veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Litt misunnelig vet jeg ... Venter på tilbakemelding i morgen om hvordan ring 20 er jeg. Dit skal nemlig jeg søndag. Får også nøkkel til leiligheten slik at jeg kan rullere på hundene Det er desverre bare en parkering der, ellers skulle fler fått låne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts