Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 1 og 2.juni


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Får også nøkkel til leiligheten slik at jeg kan rullere på hundene :P Det er desverre bare en parkering der, ellers skulle fler fått låne :)

Så deilig for deg og hundene da :)

Jeg har forresten ikke fått noe mail fra NKK vedrørende dette. Noen andre som har fått det? (nei, jeg har ikke lest de forrige sidene i tilfelle det står der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Humle Kelpie

Meldt på 4 bikkjer Bekfreftet 23.52 i går. Lurer på hvorfor man absolutt skal vente til siste mulighet?

Lykke til med svømmeknappen og gjørmebryting i helgen alle sammen!

Så deilig for deg og hundene da :)

Jeg har forresten ikke fått noe mail fra NKK vedrørende dette. Noen andre som har fått det? (nei, jeg har ikke lest de forrige sidene i tilfelle det står der)

Nei, har venta på mail ang. meir info, men den har aldri komt fram hit i vert fall. Det siste eg fikk frå dei var vel PM og reklame for neste NKK utstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M2 og jeg har friskt i minne Bjerke 2010 når dommeren nektet å dømme mer i den ringen etter at rasene jeg stilte var ferdig. Følesen av gjørmebrying...

Ja det var da noen mistet skoen fordi den satt seg fast i gjørma, og jeg måtte kaste mine etterpå fordi jeg aldri fikk de rene igjen. Sorte skinnsko, veldig smart :P Vi løp og vi sklei, men min ring var ikke den værste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig vet jeg ...

Venter på tilbakemelding i morgen om hvordan ring 20 er jeg. Dit skal nemlig jeg søndag.

Jeg stiller i ring 20 i morgen, og Monica123 her inne har sjekket området uten at det var noen good news... Sånn sett er det værre å stille søndag, for da har vi plasket det ned enda værre :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ja det var da noen mistet skoen fordi den satt seg fast i gjørma, og jeg måtte kaste mine etterpå fordi jeg aldri fikk de rene igjen. Sorte skinnsko, veldig smart :P Vi løp og vi sklei, men min ring var ikke den værste..

Det blir nok vaskbare tynne joggesko, om ikke jeg skal gå på billig skobutikk og kjøpe noen billige svarte tøysko til å kaste etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok vaskbare tynne joggesko, om ikke jeg skal gå på billig skobutikk og kjøpe noen billige svarte tøysko til å kaste etterpå.

Ja, jeg har et par jeg kan kaste etterpå. De er sorte, men ikke noe pene. Men det får gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller i ring 20 i morgen, og Monica123 her inne har sjekket området uten at det var noen good news... Sånn sett er det værre å stille søndag, for da har vi plasket det ned enda værre :|

Jeg forventer at dere behandler ringen pent slik at den er i tipp topp tommel opp stand til jeg skal i den søndag.

Satser på tropevarme og støvsugertørke fra underverden i morgen og søndag før klokken 12.

Heldigvis har vi hunder som ikke skal løpe i ringen da, men, tror jeg skal finne gjørmehaug og trene litt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror parkeringa ved nederste rinhen blir artig! Er jo parkeringa til "ligosenteret" så blir nok mye sure pensjonister som ikke får parkert nærme middagen sin ;-)

Ellers var alle ringer vått, veldig vått gress i dag. Har vært sol så håpet det skulle tørke ut, men ifølge mamma(som bor i nærheten) har det vært kraftige regnskur der oppe i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skulle det ikke være lett å finne frem utstillingsklær. Har ikke så fryktelig mye å velge i, og når det blir enten sol eller regn (yr klarer jo aldri å bestemme seg) og ikke skal se helt grusomt ut med svære støvler til, så endte jeg opp med å pakke litt forskjellig, så får jeg se hva det blir til.

Samboer satt i stua og mumla at det var hundene som skulle stilles ut - ikke jeg... :P

Så var det dette med å bli litt trøtt snart så man får noen timer på øyet da... :blink: Er aaaltfor våken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine MBT sandaler jeg. Blir det for vått, da løper jeg barfot, så enkelt er det. Da kan jeg føle meg litt sånn barnslig, med gjørme mellom tæra, sånn vi hadde da vi var små og løp på jordet da det regnet.

Jeg merker jeg er veldig glad jeg ikke stiller lys langpelset hund. Heeleren er jo en kugjeter og skal fint klare seg i gjørme og diverse, så da burde det jo gå greit :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! Ble en kort og grei dag, tror det kom regnvær rett etter at vi dro? Var i det området ring 16-29, og der var det fint og bløtt! Og for spesielt interesserte, så fikk Pippa VG, fordi hun var for liten, og jeg syns det var helt i orden, for hun gikk som en idiooooooot. Gikk perfekt da vi trente på utsiden av ringen, da, wohoo! :P Ønsker meg ringtrening i nærheten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som sitter nå med katalog og kan si AK tisper :P

De starter rett på gr 2 i min katalog, ihvertfall.

Edit: Tulla. Eller, gruppe 1 står også, bare lenger bak. :D

Din i Jr, Skovfarmen's Black Dancing Dina i AK, Zadigs Borka og Oz Way's Just Jill i CHK, Blaze i vet. :)

Endret av SoppenCamilla
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

De starter rett på gr 2 i min katalog, ihvertfall.

Edit: Tulla. Eller, gruppe 1 står også, bare lenger bak. :D

Din i Jr, Skovfarmen's Black Dancing Dina i AK, Zadigs Borka og Oz Way's Just Jill i CHK, Blaze i vet. :)

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...