Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

... er jeg så utrolig lei av å være syk :( Jeg har hatt influensa i over ei uke... I natt våknet jeg av at jeg var utrolig kald, og kort tid etter begynte jeg å spy. Jeg trodde ikke det var mulig? :( En ting om gangen er mer enn nok kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

... er jeg så utrolig lei av å være syk :( Jeg har hatt influensa i over ei uke... I natt våknet jeg av at jeg var utrolig kald, og kort tid etter begynte jeg å spy. Jeg trodde ikke det var mulig? :( En ting om gangen er mer enn nok kjenner jeg...

Æsj da.. God bedring, håper du blir frisk snart! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ufattelig dårlige vaktbikkjer. Når postmannen kan banke på to ganger og så gå inn i gangen og si "hallo" og ikke en av dem gjør mine til å ville reagere, da er det ikke mye håp altså. :lol:

Bytte? Mine sier ifra om naboene får besøk tilogmed..

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.

Legevakta altså!

Jeg ble sendt til legevakta med hjerteklapp (og vondt i den regionen) samt stikninger nedover armen og jeg var så svimmel at jeg ikke kunne gå selv. På legevakta måtte jeg vente i 9!! timer før til tok ekg(?). Ble lagt inn på geriatrien i noen døgn da, men alikevel.. 9 timer!!

... er jeg så utrolig lei av å være syk :( Jeg har hatt influensa i over ei uke... I natt våknet jeg av at jeg var utrolig kald, og kort tid etter begynte jeg å spy. Jeg trodde ikke det var mulig? :( En ting om gangen er mer enn nok kjenner jeg...

Begyn å jobb i barnehage! Jeg var alltid syk før jeg begynte der og har selvsakt vært igjennom alle sykdommene etterpå, men nå når jeg blir syk er det mildt og det går superfort over :)

Jeg er sur og grinete.. Hundene har ødealgt gensern jeg snart var ferdige med å strikke, og alt garnet jeg hadde igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor i Oslo... vrenger dere restavfall posene deres? (type kiwi,rema,rimi osv) ?

Bor ikke i Oslo :P

Men Kiwi poser vrenges pga de er grønne som matavfall, så sorteringsmaskinen kan vist få problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke i Oslo :P

Men Kiwi poser vrenges pga de er grønne som matavfall, så sorteringsmaskinen kan vist få problemer.

æsjda :P crazy dama i blokka kjeftet idag nemlig :P aldri hørt om det jeg :aww: men får begynne å snu de nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor i Oslo... vrenger dere restavfall posene deres? (type kiwi,rema,rimi osv) ?

Sorterer ikke :P

E er hjemme fra bhg fordi hun er syk. Da røyk enda en dag med eksamenslesing :( Hun er heldigvis ikke veldig dårlig da, men ville ikke sende henne på tur med bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Pokker at du tok feil liksom.

nei jeg hadde bare aldri hørt om det jeg :P vi sorterer plast og mat og vanlig restavfall, men hun drev og telte poser som var vanlig avfall og ikke vrengt i dunken idag når ejg skulle dra :P jeg og min huseier er nok synderne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor i Oslo... vrenger dere restavfall posene deres? (type kiwi,rema,rimi osv) ? Det har jeg aldri hørt om heller.. Men er det bare i Oslo det gjelder?
antar det er overalt. Som Jeanetteh sier får sorteringsmaskinrn problemer. Nå verifisert av fem stk på jobb som husket de så det på nyhetene :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hørt om heller.. Men er det bare i Oslo det gjelder?

Ja, altså, vi sorterer jo ikke. (Hurra for miljøkommunen Ås liksom.)

Er på skolen, er sulten, sitter i forelesning om dreneringssystemer (kjeeedelig), gleder meg til å møte pappa senere i dag og gledet meg til lydighetstrening i kveld. Må legge en plan for hva Geo og jeg skal trene på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar det er overalt. Som Jeanetteh sier får sorteringsmaskinrn problemer. Nå verifisert av fem stk på jobb som husket de så det på nyhetene :lol:

Da får vi begynne med det vi også :)

Akkurat nå koser jeg meg med bloggen til borderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, vi sorterer jo ikke. (Hurra for miljøkommunen Ås liksom.)

Er på skolen, er sulten, sitter i forelesning om dreneringssystemer (kjeeedelig), gleder meg til å møte pappa senere i dag og gledet meg til lydighetstrening i kveld. Må legge en plan for hva Geo og jeg skal trene på!

Det har jeg heller ikke fått med meg. SEC og jeg sorterer alt vi.. :P

Kjører ned og tømmer hermetikk og glass og greier gjør vi selv da. Men ellers bruker vi de grønne og blå posene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller ikke fått med meg. SEC og jeg sorterer alt vi.. :P

Kjører ned og tømmer hermetikk og glass og greier gjør vi selv da. Men ellers bruker vi de grønne og blå posene.

Det sorteres mellom papir og restavfall selvfølgelig. Hvor får dere tak i posene da? Vi bruker ikke det i kommunesenteret, så litt rart om dere har det ute på Nordby liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar det er overalt. Som Jeanetteh sier får sorteringsmaskinrn problemer. Nå verifisert av fem stk på jobb som husket de så det på nyhetene :lol:

jeg bor jo ikke akkurat i Oslo, men her vrenges alle poser som brukes til restavfall(Dvs vanlige butikkposer) Tror det er vanlig prosedyre der det er optisk sortering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor jo ikke akkurat i Oslo, men her vrenges alle poser som brukes til restavfall(Dvs vanlige butikkposer) Tror det er vanlig prosedyre der det er optisk sortering :)

Ja jeg tror det spørs på anlegget. Her får vi utlevert grønneposer til matavfall og flere ganger blitt opplyst om at maskinen sliter med kiwiposene. Så Kiwi/grønneposer bør vrenges eller ikke brukes om de er grønn inni også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walters Mandler også :lol:

Walter er en drittsekk, visstnok. Hilsen mine to bestefedre som har jobbet på Freia i alle år :aww: (At han har laga en god sjokolade er det best å ikke nevne noe om når jeg er på besøk i hjemtraktene, da synker stemningen noget :lol: )

I går fikk Kixen sitt andre spor. "Gøy!" sa Janka, "Jeg skjønner ikke helt hva vi driver med enda.." sa Kix.

Etter sportrening var det tid for siste dag på AG kurs. Herre. Gud. Vi trente i TRE timer, og jeg tror aldri jeg har hatt det så moro på trening NOEN gang! Jeg har per dags dato en hund som er halt, en valp, og en frisk hund som spiser småhunder, så jeg fikk låne hund av ene instruktøren i går. En konkurransehund. Som kunne alt.

Jeg tror ikke jeg har løpt så mye siden jeg gikk på ungdomsskolen. Men, det utrolige var, at jeg faktisk ikke var i så latterlig dårlig form som jeg trodde. Enda gøyere var det at vi faktisk kom oss igjennom en kl. 1 bane. Ok, vi diska ett par ganger, men jeez, det er femte gang er har mine bein på en AG bane! Jeg er dritfornøyd, og det er kjempestas :aww:

:jump:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar det er overalt. Som Jeanetteh sier får sorteringsmaskinrn problemer. Nå verifisert av fem stk på jobb som husket de så det på nyhetene :lol:

:frantics: Jeg har aldri hørt at man skal vrenge posene! Det er sånt som burde fått førstesiden i alle aviser og kommet på nyhetene i så fall! Jeg sorterer alt. Hermetikk/glass, papp/papir og restavfall har de system for i Ås. Matavfall lager jeg kompost av og plast samler jeg opp og tar med til plastsorteringen hjemme i Sande de gangene jeg drar dit.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frantics: Jeg har aldri hørt at man skal vrenge posene! Det er sånt som burde fått førstesiden i alle aviser og kommet på nyhetene i så fall! Jeg sorterer alt. Hermetikk/glass, papp/papir og restavfall har de system for i Ås. Matavfall lager jeg kompost av og plast samler jeg opp og tar med til plastsorteringen hjemme i Sande de gangene jeg drar dit.

Ja ikke sant, noen burde opplyse folk som ikke følger med på tven døgnet rundt om det også :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man bor i Ås kommune og kaster alt i restavfallsdunken har det i alle fall ikke noe for seg å sortere avfallet på forhånd eller vrenge bæreposene. Alt går til fjernvarmeanlegget uansett. Nytt sorterings- og gjenvinningsanlegg skal visst stå ferdig i 2014, da begynner vi med sortering her også og vil sikkert få brukbar informasjon om hva vi må gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...