Nirm Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 jammen, jeg kjenner jo ingen homser Men når jeg blir kjent me noen flere myndefolk, så skal jeg gjøre mitt beste Da må du bli kjent med noen da!!! Det kryr jo av de i myndemiljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Må da spre det vel? Ja, det er veldig lurt synes jeg.. Regner me du stakk innom den irriterende nabobikkja? Da må du bli kjent med noen da!!! Det kryr jo av de i myndemiljøet. Ja, hører rykter om det.. er bare det at jeg egentlig har da valgt feil mynderase.. De har jo afganer og slikt vet du Men skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ja, det er veldig lurt synes jeg.. Regner me du stakk innom den irriterende nabobikkja? ****! Det var en genial ide!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 ****! Det var en genial ide!! fersking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Pokker, jeg tror jeg snart må insistetere (eller ta meg sammen selv og ikke bare tenke "jaja det går alltid over") for å få sjekket hendene mine mer. Nå har ringfingeren på høyrehånden problemer, den er vond i "feste" og i håndflaten hvergang jeg bøyer den. Kan ikke huske at jeg verken har falt, slått meg eller løftet noe de siste 2 dagene liksom som kan ha gjort den sår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Pokker, jeg tror jeg snart må insistetere (eller ta meg sammen selv og ikke bare tenke "jaja det går alltid over") for å få sjekket hendene mine mer. Nå har ringfingeren på høyrehånden problemer, den er vond i "feste" og i håndflaten hvergang jeg bøyer den. Kan ikke huske at jeg verken har falt, slått meg eller løftet noe de siste 2 dagene liksom som kan ha gjort den sår Sikkert skabb Men sånn litt mer seriøst.. Jeg ville absolutt ha vært hard på å fått sjekket ut ting ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg må tydeligvis skifte treningsgruppe. For jeg klarer ikke engang å innbille meg at treningsfigurantene våre er attraktiv Figurantene er jo det beste med hele sporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Figurantene er jo det beste med hele sporten Pokker må vist skaffe meg Schäferhund igjen for å komme meg på markede Eller nei ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Figurantene er jo det beste med hele sporten Den vet jeg du bare sier for å gjøre vondt i hjertet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ja, det er veldig lurt synes jeg.. Regner me du stakk innom den irriterende nabobikkja? Ja, hører rykter om det.. er bare det at jeg egentlig har da valgt feil mynderase.. De har jo afganer og slikt vet du Men skal prøve Ikke glem saluki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Kan hende kalk hjelper? Jeg kalka et område jeg syns lukta innmari surt på rena, funka flott! Om det er riktig, deeet vet jeg ikke Kalk hjelper, men husk å vanne godt. Vent til tela har gitt seg noe, ellers kan du svi gressrota, og da blir det stygge gule flekker på plena... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ikke glem saluki. Stemmer stemmer.. Er jo en relativt "kjent" mann der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Figurantene er jo det beste med hele sporten Her har jeg gått glipp av noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Er fortsatt litt skuffet over at Krutsi ikke er sonens søte homse. Så synes hun burde rekrutere noen homsevenner hit så vi rår noen av de her også. Du er veldig opptatt av dette - noe du vil fortelle oss? Og du er så mannsensporet - har du tenkt på at blant de 95 prosentene av kvinnelige brukere her, så er statistisk sett hver femte skeiv? Kanskje dette er det skeiveste hundeforumet i Norge, for alt vi vet Godt den ikke er påmeldt til noe før i slutten av august Men stakkars lille! Ja, det er veldig lurt synes jeg.. Regner me du stakk innom den irriterende nabobikkja? Det er flere irriterende nabobikker her... Ikke noen av mine, dog! Phuh, nå har hundene fått dagens trim, og jeg tråkket over ti meter fra inngangsdøra, så da vet jeg hva jeg skal gjøre resten av kvelden. Ikkeno. Eller, jeg må lage to måltider til i dag for å få i meg pillene. Jaggu er det slitsomt å være medisinert, jeg rekker jo ikke å bli sulten mellom hver pille en gang. Kan is gjelde som et måltid, så lenge poenget er at tabletten ikke skal taes på tom mage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg var hjernedød nok til å ikke sjekke bak SIM-kortet om PIN-koden stod der, så det gjorde den jo selvfølgelig. Det kan dere godt mobbe meg for hvis dere vil det, men det spiller ingen rolle. Nå har jeg nemlig fungerende iPhone! Det eneste er at jeg skulle jo helst funnet ut dette etter at jeg hadde gått tur med Geo, for nå ble det plutselig fryktelig vanskelig å komme seg ut... Synes jeg så du hadde fått deg instagram ja Så nå blir det vel mange fine bilder av Geoen der? Jeg er utslitt.. Jeg og Mana har vært på langtur igjen. 4,5 time og 1,6 mil.. Phew! Varmt ute og! Men så fint å komme på toppen og sitte i sola og kose seg uten å fryse Nå skal jeg redigere bilder og blogge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Må vell ut og gå en tur også, mon tro om man skal se hvordan føret i marka begynner og bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Du er veldig opptatt av dette - noe du vil fortelle oss? Og du er så mannsensporet - har du tenkt på at blant de 95 prosentene av kvinnelige brukere her, så er statistisk sett hver femte skeiv? Kanskje dette er det skeiveste hundeforumet i Norge, for alt vi vet Nå har jeg fortalt ganske mye her da, så om jeg hadde vært homo, så hadde jeg nok sagt det også. Bare litt synd vi er mann mindre her. Vi er ikke så mange at det gjør noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Nå har jeg fortalt ganske mye her da, så om jeg hadde vært homo, så hadde jeg nok sagt det også. Bare litt synd vi er mann mindre her. Vi er ikke så mange at det gjør noe..... Jeg har haket av for at jeg er mann, så jeg kan godt være litt fleksibel om det gjør deg mindre ensom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Må vell ut og gå en tur også, mon tro om man skal se hvordan føret i marka begynner og bli? Det har vært snøfritt siden første uken i januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Det kan faktisk hende jeg er mann og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 ....er bilen ferdig ryddet til helgen! Da er det bare dusj, middag og litt pakking som gjenstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Pakker til morgendagens jaktkurs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ja, det er veldig lurt synes jeg.. Regner me du stakk innom den irriterende nabobikkja? Ja, hører rykter om det.. er bare det at jeg egentlig har da valgt feil mynderase.. De har jo afganer og slikt vet du Men skal prøve Vet om et homsepar som har salukier og whippeter. De er ofte å se i ringen, tipper det er flere her som vet hvem jeg mener! De var naboene våre på campingvognplassen på Bjerke et år, siden har vi sagt hei når vi har møttes. Er det bare jeg som henger på sånne helt irrelevante og uinteressante setninger tro? Nei sikkert ikke, men jeg er nok verre enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg elsker iPhonen min allerede. Jeg ser ut som en langsynt pensjonist når jeg skriver på den da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 (endret) Vet om et homsepar som har salukier og whippeter. De er ofte å se i ringen, tipper det er flere her som vet hvem jeg mener! De var naboene våre på campingvognplassen på Bjerke et år, siden har vi sagt hei når vi har møttes. Er det bare jeg som henger på sånne helt irrelevante og uinteressante setninger tro? Nei sikkert ikke, men jeg er nok verre enn gjennomsnittet. *Feil* ..Ser jeg Idol.. Endret 5. April 2013 av Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts