Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg har en mistanke om at Symra aldri er noe annet sted enn ute i gangen mens jeg er på jobb. Hun kunne ligget i en seng eller en sofa og koset seg, men det eneste som gjelder er den harde benken i gangen. Skal vel passe på ytterdøra kanskje.

Men jeg er i alle fall hjemme fra jobb, har handlet og luftet Symra. Så da tror jeg at jeg skal ta en dupp på sofaen så jeg ikke blir så trøtt i kveld. Har kjøpt en entrecoterull med jarlsbergost i. En bakt potet og litt salat og rødvin, så er vi der.

Har jeg nevnt at jeg koser meg glugg ihjel med å bo alene? Det er ingen som har planer om hva jeg skal gjøre i helgene, bestemmer selv!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb :banana:

Og dagen etter, altså i dag, ringer det noen fra et sted jeg ikke har sendt søknad til og lurer på om de kan få treffe meg og fortelle om jobben de har ledig fordi de har hørt om meg og vil komme med et tilbud. Når det først løsner, liksom...

Men uansett: jeg har fått jobb :banana: :banana:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjernedød nok til å ikke sjekke bak SIM-kortet om PIN-koden stod der, så det gjorde den jo selvfølgelig. Det kan dere godt mobbe meg for hvis dere vil det, men det spiller ingen rolle. Nå har jeg nemlig fungerende iPhone! :D Det eneste er at jeg skulle jo helst funnet ut dette etter at jeg hadde gått tur med Geo, for nå ble det plutselig fryktelig vanskelig å komme seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ssykkeltur med Oliver og Simi i passende tempo for formen/kroppen min og jeg er veldig fornøyd med meg selv! Oliver er mindre fornøyd med at jeg er i form til å gjøre sånne teite ting igjen... Jeg tror han bare rett og slett ikke ser vitsen :aww: Jeg kommer til å ha så vondt i rompa imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
:x:x:x :x

Jeg ler fortsatt av homo Krutsi jeg ass :lol:

:|:|

Oh joy... Somregel greit å behandle vel. Behandlet forebyggende på mine da de gikk på skabbrev (inne på mitt inngjerdede tun, som var på jakt etter kyllingene mine) Kasko ble nok smittet for han fikk et væskende sår på skuldra, men de to andre så jeg aldri noe på.

Om man må "velge" så er jo skabb veldig lett behandlet, og om man begynner behandle tidlig nok før ører o.l. er angrepet og sårene er store og væskene så går det veldig bra.

Bikkjene mine snuser jo og ruller seg i alt mulig rart så egentlig måtte jeg jo få det en gang :P

Begge mine har små klødd, men er midt i røytingen og da klør de alltid "litt". Men Talli har bare økt og økt i omfang og for to dager siden fant jeg en "våteksem" flekk på låret og små sår i nakken. Tenkte det var Blaze som hadde begynnt å bli slem i leken. Men så begynnte hun å klø på albuen også i går kveld og i dag når vi sto opp var det blodig.. Når jeg da brått ser Blaze "kaste" seg rundt to ganger og klø seg på lårene som en gal med fortenna så var veterinæren neste liksom :P

Iallefall 1 uke helt karantene fra andre hunder, og er de helt symtomfri etter det så skulle 14 dager være mer enn nok karantene tid. Det smitter vist ikke så lett som man skulle tro. Så det var ikke uvanlig at en hund fikk det og den andre ikke.

Jaggu godt jeg ikke kom meg på trening i går, for jeg tipper det hadde blitt hysteri :lol:

Nå har de iallefall Stronghold på begge to, og er det ikke skabb så tar det uansett alle endre parasitter også.

:x Og stakkars mallen, om han klødde seg mental.

Har sendt melding, men ikke fått noe svar. Men noe sier meg at den personen er snurt på meg uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Lever på luft og kjærlighet hun der da, eller? :D

Ja, og Monster (energidrikk), kvikk lunsj-melkesjokolade og Big One. Det er det som er ung og forelska-meny, så vidt jeg har fått med meg :P

.. Har jeg vært på butikken og shoppa, det er fort gjort sånn helgen før utbetaling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når det lukter kennel? Kan jeg skylde på telen og råtten jord likevel?

Kan hende kalk hjelper? Jeg kalka et område jeg syns lukta innmari surt på rena, funka flott! Om det er riktig, deeet vet jeg ikke :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg nevnt at jeg koser meg glugg ihjel med å bo alene? Det er ingen som har planer om hva jeg skal gjøre i helgene, bestemmer selv!

Mulig du har nevnt det en gang, men en god ting kan aldri sies for ofte :D: Og jeg tror jeg skjønner akkurat hvor deilig det er :D.

Ja, og Monster (energidrikk), kvikk lunsj-melkesjokolade og Big One. Det er det som er ung og forelska-meny, så vidt jeg har fått med meg :P

:lol: Sunn kost, mao :lol:.

Willy har funnet ut at det er mulig å være ute UTEN at jeg er med *yeyyy*.

OG - han var litt ellevill her da vi var ute på lufterunde på jordet, og kom i hundreoghelvete og viste ikke antydning til å bremse ned farten da han nærmet seg meg... Jeg tror muligens det er det man kan kalle å bli meid ned :lol:. Han feide vekk beina under meg og jeg landa pent på ryggen, kan man si *ler*. HAN syntes i det miste det var hysterisk morsomt... :aww:.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:x:x:x :x

Jeg ler fortsatt av homo Krutsi jeg ass :lol:

Jeg har jo knekken i håndleddet.. Serr ass.. Jeg stiller liksom ut mynder :aww:

Av og til kan det være greit å holde kjeft i stedet for å åpne kjeften og fjerne all tvil :lol:

:|:|

:teehe:

:lol: Du er inne på noe der.. Å holde kjeft har egentlig aldri vært en av mine sterkeste sider :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt litt skuffet over at Krutsi ikke er sonens søte homse. :aww: Så synes hun burde rekrutere noen homsevenner hit så vi rår noen av de her også. :P

Lånehunden er særdeles enkel å ha i huset, men jeg blir jo bekymret når hun ikke gikk på do igår. Men hun er fryktelig søt da. :wub: Men jeg kan jo ikke ha liten hund, for jeg blir en sånn teiting som diller fælt og lar bikkja gå tur med meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasko er veeeeldig søt når han flørter med Hottie, og hun smelter hun, :wub: Akkurat nå driver han intensi ørevask. :aww: Noe sier meg at jeg skal ta en ekstra ørerens på henne når han sier seg fornøyd (eller hun blir lei :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....er hunder og eier godt fornøyd. 7,5 km på sykkel. Gikk ikke så fort første delen da det var sånn is sørpe. Notere i boken at vi venter en uke igjen før man prøver den ene veien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt litt skuffet over at Krutsi ikke er sonens søte homse. :aww: Så synes hun burde rekrutere noen homsevenner hit så vi rår noen av de her også. :P

Lånehunden er særdeles enkel å ha i huset, men jeg blir jo bekymret når hun ikke gikk på do igår. Men hun er fryktelig søt da. :wub: Men jeg kan jo ikke ha liten hund, for jeg blir en sånn teiting som diller fælt og lar bikkja gå tur med meg. :lol:

jammen, jeg kjenner jo ingen homser :icon_confused:

Men når jeg blir kjent me noen flere myndefolk, så skal jeg gjøre mitt beste ;):teehe:

....er hunder og eier godt fornøyd. 7,5 km på sykkel. Gikk ikke så fort første delen da det var sånn is sørpe. Notere i boken at vi venter en uke igjen før man prøver den ene veien :lol:

Ute og lufter skabben ja? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...