Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass
Pokker må vist skaffe meg Schäferhund igjen for å komme meg på markede :lol:

Eller nei ... :P:lol:

Men er ikke du av markedet da?!

Jeg har glemt å kjøpe snop. Men egentlig var det vel storeheidi som glemte det med vilje, hun har nemlig bestemt at "snop bare i helgene" ikke betyr snop hele tida fra fredag ettermiddag til søndag kveld. Storeheidi er så kjip noen ganger.

Tror at Seriøse-planer-om- å-ikke-øke-men-minke-i-omfang-Gråtass var den som kontrollerte hjernen da jeg dro fra vakta, for her er det nada nix ikke noe hverken mat eller godteri. Og jeg tror ikke jeg orker å kjøre ut igjen, ikke tror jeg det er noe særlig poeng i heller, for lommeboka mi er tom og gubben er på jobb med det ene kortet det finnes penger på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

...har vi akkurat kommet hjem (dvs, en time siden) fra første del av weekendkurset i Kontakt&Hverdagslydighet, og jeg er så stolt av Khela som var mer kontaktsøkende enn jeg nesten har opplevd før fra henne :wub: Nå har vi jo hatt nesten to år å tyvtrene på, så første del gikk veldig bra! Vel, helt til Khela syns at det var nok med 1,5 time konsentrering og ville bare sitte på armen. Kaldt og sølete var det også, fysjameg! Tror prippenfrøkna var glad for at hun hadde sokker på, ellers hadde hun nok ikke lystra et sekund. :lol:

Men jeg er altså så vanvittig stolt! :D Trodde ikke hun ville være så flink med så mange forstyrrelser rundt seg, velse bondejinta :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo intetkjønn i følge det som står under nicket her. :P Men jeg har jo sett deg i RL, så jeg vet bare at du har en mann du har utrolig god innkalling på. :aww: (men han var vel bare en venn, men god innkalling hadde han. :P )

Intetkjønn faktisk!!!! Egentlig er jeg Intet, sånn er det. Det er meg det.......snufs...

Og mannen med god innkalling har visst ikke god innkalling lengre for han har jeg jammen ikke sett på mange uker til tross for at han bor rett over gaten her......sukkkkk......

Og nå flirer jeg litt i skjegget jeg ikke har, ref fra årsmøtet i klubben er kommet og jammen trakk ikke alle de fra det gamle styret som ble gjenvalgtvalgt seg fordi de følte at det var mistillit i forkant og under møtet. Men de nyvalgte, som ble valgt helt etter boka, de ble sittende. Så da blir det vel ekstra ordinær gen.forsaml. da. Mon tro om årsmøtet er godkjent da mht saker og sånt som ble vedtatt. Noen som vet?

Edit:

BTW til alle dere som er snopsyke; her er det masse sjokkis, kan ligge leeeenge før jeg spiser det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I can't help my modus operandi...

Og noen forblir dermed uidentifisert, antar jeg, siden ikke alle definerer sin seksualitet. Blir en da en John/Jane Doe?

:lol:

Starta på noe seriøst her, men tenkte det ble litt for mye en fredagskveld. :P

Men jeg synes det er festlig med at folk har veldig klare formeninger om at man er slik og sånn etter hva slags legning de har (eller om man har en anderledes kjønnsidentitet enn det som de fleste har).

:shocked: Er ikke dette en sånn hardcore brukshund? :shocked:

Sammen med mine så teller hun sånn ca 0.1 hund. Jeg må huske å lufte henne og gi henne mat og kos bare. :lol: Så vil hun ha et mykt sted å sove på, og så er hun fornøyd og koser seg. :ahappy:

Jeg kjenner egentlig ikke så mange shibaer, og har aldri tilbrakt så lang tid men en shiba før. Så det er jo litt morsomt å bli kjent bedre med raser man ikke kjenner så godt.

AnetteH vil fortsatt ikke leke med meg, kan noen slå henne med en fisk? :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH vil fortsatt ikke leke med meg, kan noen slå henne med en fisk? :aww:

Døh, om hun prøver å fikse nytt innhold knappen min må du la henne være ifred, hvis ikke, deng med en schvææææææææææææææær fisk fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med snorkehunder. Selv om jeg er litt imponert over at begge to kan være så trøtte etter dagen i dag. Greit nok at Foenix falt om, hun gjorde jo noe hun aldri har gjort før og som hun påsto at hun slettes ikke kunne heller. Men X'en har jo trukket Rockyvogn ørten ganger før.

Jaja, det passer jo godt at de er utslitt i dag, for det er jeg og.

Så må dere se på Senkveld, for de viser en sekvens som er filmet på feltet til JeanetteH og meg i dag! Men nå kan dere zappe, for nå er bare Marion Rrrrrraven der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er festlig med at folk har veldig klare formeninger om at man er slik og sånn etter hva slags legning de har

*klipp*

Eller hva slags hund man har.. Det var vel det det starta med i dag? Generalisering av IPO-damer? :P

.. Ser jeg på stand-up på NRK3. Morsom kveld i kveld, i stad lo jeg av denne:

Sånn apropos det å komme ut av skapet, så burde vel denne snart innrømme at den egentlig er en hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært snøfritt siden første uken i januar :innocent:

Det er så ufint... Jeg skal egentlig ikke klage da siden jeg liker og gå på ski, men nå er det bra med vinter og jeg vil ha bar mark så jeg kan begynne og gå spor, og trene felt og gå tur på stiene igjen :) Meen konkluderte med at det nok tar en stund enda der folk dreiv og gikk på ski rundt meg i relativt nypreppa skiløyer :no:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Sitter jeg på hendene mine og nå skal jeg jammen sitte hardt og lenge, for dette begynner å bli både kunnskapsløst, fordomsfullt og så ufint at jeg oppnår sannsynligvis bedre resultater ved å kaste småstein utfor en skrent. Det vil ihvertfall på ett eller annet tidspunkt kunne brukes til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva slags hund man har.. Det var vel det det starta med i dag? Generalisering av IPO-damer? :P

*Og jeg minnes en gang i tiden da belgerfolk ble betegnet som alveaktige :lol:*.

Sitter jeg på hendene mine og nå skal jeg jammen sitte hardt og lenge, for dette begynner å bli både kunnskapsløst, fordomsfullt og så ufint at jeg oppnår sannsynligvis bedre resultater ved å kaste småstein utfor en skrent. Det vil ihvertfall på ett eller annet tidspunkt kunne brukes til noe.

Har vondt i fingrene mine, jeg...

Egentlig er det veldig fint med sånne reklamepauser på TV, for da får man gjort sånne kjedelige, men fornuftige ting, som å støvsuge huset :aww:. Også har jeg tenkt jeg skal være så vill og gæ'ern at jeg skal legge meg på gjesterommet mitt i natt, bare for å teste det ut :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg til å spørre om det bare er jeg som må skifte batteri i musa mi veldig ofte, men vi vet jo hvordan den samtalen ville utvikla seg klokka elleve på en fredagskveld når folk er trøtte OG sitter og drikker vin.

Symra er også trøtt, det er godt gjort etter tre små turer og resten av dagen i langflat positur.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...