Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2013


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fatter det bare ikke, hva er så morsomt med det?? Det er jo bare tragisk.

Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså...

Posted Images

Hmm...

Hadde TV2 i bakgrunnen i går kveld, og vips så vet jeg hvem som sjekker inn på hotellet neste uke...

Jaja, da er det bare å se God Kveld Norge for de som er nyskjerrige, og de som vil la det være en overraskelse må nok styre unna... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Hadde TV2 i bakgrunnen i går kveld, og vips så vet jeg hvem som sjekker inn på hotellet neste uke...

Jaja, da er det bare å se God Kveld Norge for de som er nyskjerrige, og de som vil la det være en overraskelse må nok styre unna... :lol:

spooooiler please :D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Hadde TV2 i bakgrunnen i går kveld, og vips så vet jeg hvem som sjekker inn på hotellet neste uke...

Jaja, da er det bare å se God Kveld Norge for de som er nyskjerrige, og de som vil la det være en overraskelse må nok styre unna... :lol:

Erre Niklas Vindel igjen dør jeg innvendig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellet er forvandlet til et romerrike, deltakerne er i romerske kostymer. Erik er Cæsar. Louis(i bildet over her) kommer inn som Kleopatra og stiller seg dermed med Erik, noe han ikke er videre fornøyd med. Louis omtaler seg som en kvinne litt utenom det vanlige. Sånn

:lol::D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan Lola og jeg gå på når som helst..... ><

Vi lever i evig frykt! :hug:

Hvem vil dere skal stå igjen til slutt?

Mine favoritter nå er Isabell og Birger (faktisk). Isabell fordi hun er sympatisk, og ikke er så dum som man skulle tro. Birger fordi han heller ikke er så dum som jeg først trodde, han skjuler seg bare bak flåsete usikkerhet (tror jeg), men så glimter han til innimellom og viser at han egentlig er ganske ok.

Nederst på min liste er Tina og Magne. Fy søren så irriterende de er! Og teite Sander som tror han er så deilig, personlig så synes jeg ikke det er så sexy når tennene fyller halve ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å like Birger bedre og bedre kjenner jeg.. Av jentene er jeg jaggu usikker, Isabell er søt, og forholdsvis lur virker det som. Også synes jeg Tina begynner å bli litt mer likanes, har jekka seg ned litt :P Erik klarer jeg nesten ikke.. Gikk på han her om dagen gjorde jeg også :P Også liker jeg ikke KR. blærete fyr! Magne er rar, men han ler jeg mye av, så han kan godt være der ei stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å like Birger bedre og bedre kjenner jeg.. Av jentene er jeg jaggu usikker, Isabell er søt, og forholdsvis lur virker det som. Også synes jeg Tina begynner å bli litt mer likanes, har jekka seg ned litt :P Erik klarer jeg nesten ikke.. Gikk på han her om dagen gjorde jeg også :P Også liker jeg ikke KR. blærete fyr! Magne er rar, men han ler jeg mye av, så han kan godt være der ei stund til :D

Hah. Ph er gøy i år også. Og jeg liker hvem som går ut i kveld. Men seriøst Erik irriterer meg.

Spoiler?

Jeg begynner å like Birger bedre og bedre kjenner jeg.. Av jentene er jeg jaggu usikker, Isabell er søt, og forholdsvis lur virker det som. Også synes jeg Tina begynner å bli litt mer likanes, har jekka seg ned litt :P Erik klarer jeg nesten ikke.. Gikk på han her om dagen gjorde jeg også :P Også liker jeg ikke KR. blærete fyr! Magne er rar, men han ler jeg mye av, så han kan godt være der ei stund til :D

Han Erik er visst en sucker for Paradise-kjendiser selv. HA HA :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...