Lola Pagola Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Om hvem som blir splittetMagne klarte ikke å skjule begeistringen sin over å bli splittet og Erik sitt utrykk da Glenn sa han var homo var fantastisk Jeg liker ikke Magne, men jeg må si han er ganske cool på den måten at han har null fordommer, han synes alt er kult liksom. I motsetning til homofoben Erik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 sneak preview onsdag de stemmer på pandoras om han er homofil eller hetero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 http://www.kampanje.com/Video_import/article6633006.ece Dette klippet er kandidat til årets tv-øyeblikk til gullruten ( https://www.netigate.se/a/s.aspx?s=117347X5301 ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Herregud for en episode. Herregud for en idiot Erik er. Og herregud så idiot Magne er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Jeg kooser meg sånn med paradise om dagen, det er jo såå morsomt og såå kleint Blir litt sur på KriRe, sier at Isabell seiler gjennom, det gjør hun for svarten ikke! Isabell er årets verdige vinner, faktisk sammen med birger tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Ååå jeg får ikke sett, hva skjer?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Ååå jeg får ikke sett, hva skjer?! Den beste recapen får du her : http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-35-det-blir-ganske-mye-for-bygdegutten/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hvem som ryker ut mandag:TIIIIIIIIIINA! Endelig! Reaksjonen til KriRe var deeeilig! Dette er den deiligste hjemsendelsen ever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Mandag?! Idag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Mandag?! Idag da? Erik! Synes nesten litt synd på ham, men han fikk i det minste dagsfylla. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Jeg får mer og mer sansen for Birger jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hvem som kom inn igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hvem som kom inn igjen? Jeg syntes det så ut som Mads. Spoiler på hvem som ryker Mandag: Tina! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 http://teklokkentre.wordpress.com/page/4/ Knis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Jeg gleder meg til neste ukee!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Tina er ute og livet er fantastisk! Bu-fucking-Hu, Kristian Renè! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Du er slem ozzy. Synes det var trist jeg. Har begynt å like de. Tirsdag remi sjekker inn. Splitter mange og Louis. Magne havner på solo og remi forstår ikke at Louis er transe :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Æsj, nå blir PH kjedelig, med mindre Kri Re klarer å skape liv. De andre som er der er jo hjernedøde hele gjengen. Tina var irriterende, men det ble hvertfall noe drama ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Skjønner ikke? ha ha ha ha, hvordan er det mulig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Synes det var teit at Tina røyk. Men når det skjer på den måten får hun vel en sjanse til, tror dere ikke?Reaksjonen til Tina og Kristian R var priceless da, de lo ond latter og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Mandag 20. mai:Under frokosten får guttene beskjed om at det skal sjekke inn en tidligere deltaker, og at de kan velge å gi ham en skjebne som bringer lykke eller ulykke. Jentene får ikke vite om oppdraget. Alle deltakerne spekulerer i hvem det kan være som kommer inn, jentene tror det er en ny deltaker. Gjesten sjekker inn og for noen av gjestene faller verden i grus, mens andre er overlykkelige. Hvordan skal dette gå fremover? Sander sjekker inn. Torsdag 23. mai:To venner må kjempe om å beholde plassen på hotellet, men de klarer ikke helt å kjempe hverandre ut. En person står med et vanskelig valg og funderer mye på hva hun skal gjøre. Hun søker råd hos kun en av de andre gjestene, men søker hun egentlig råd hos riktig person? Konkurranseinstinktet er sterkt hos de fleste, og mange sier noe helt annet høyt enn det de faktisk mener. En hemmelig makt er delt ut. Mandag 27. mai: Det er sykdomsuke på hotellet, og en pest herjer hotellet. Deltakerne får brev om at de skal møte smittekilden i loungen, hva betyr det? En tidligere deltaker kommer tilbake, og smitter en av gjestene. De flytter begge inn på Solo, som er sykestue denne uken. Gjensynsgleden er stor for spesielt en deltaker, mens andre gremmes over nok en gang å måtte hamle opp med fienden de trodde det var kvitt. Birger og Pia krangler på grunn av sjalusi på begge kanter, det kysses nemlig litt for heftig med andre under drikkelekene. Tina sjekker inn? Tirsdag 28. mai: Den smittede får brev om at en ny jente skal smittes. Hun smitter enda en, og det er fire jenter på Solo. Triana avslører hva pesten innebærer, og det viser seg at det kun er de syke som står i fare for å sjekke ut på torsdagen. Luis velger å gå til Isabell og spre hemmeligheter fra sin allianse for å komme på Isabell sin side. Lauretta sladrer til de andre, men får sladderen kastet rett i fjeset. Det er pest-fest med god stemning og mye klining. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Jeg syntes ikke det var trist at Tina røyk Nå kan Magne dra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Mandag 20. mai:Under frokosten får guttene beskjed om at det skal sjekke inn en tidligere deltaker, og at de kan velge å gi ham en skjebne som bringer lykke eller ulykke. Jentene får ikke vite om oppdraget. Alle deltakerne spekulerer i hvem det kan være som kommer inn, jentene tror det er en ny deltaker. Gjesten sjekker inn og for noen av gjestene faller verden i grus, mens andre er overlykkelige. Hvordan skal dette gå fremover? Sander sjekker inn. Torsdag 23. mai:To venner må kjempe om å beholde plassen på hotellet, men de klarer ikke helt å kjempe hverandre ut. En person står med et vanskelig valg og funderer mye på hva hun skal gjøre. Hun søker råd hos kun en av de andre gjestene, men søker hun egentlig råd hos riktig person? Konkurranseinstinktet er sterkt hos de fleste, og mange sier noe helt annet høyt enn det de faktisk mener. En hemmelig makt er delt ut. Mandag 27. mai: Det er sykdomsuke på hotellet, og en pest herjer hotellet. Deltakerne får brev om at de skal møte smittekilden i loungen, hva betyr det? En tidligere deltaker kommer tilbake, og smitter en av gjestene. De flytter begge inn på Solo, som er sykestue denne uken. Gjensynsgleden er stor for spesielt en deltaker, mens andre gremmes over nok en gang å måtte hamle opp med fienden de trodde det var kvitt. Birger og Pia krangler på grunn av sjalusi på begge kanter, det kysses nemlig litt for heftig med andre under drikkelekene. Tina sjekker inn? Tirsdag 28. mai: Den smittede får brev om at en ny jente skal smittes. Hun smitter enda en, og det er fire jenter på Solo. Triana avslører hva pesten innebærer, og det viser seg at det kun er de syke som står i fare for å sjekke ut på torsdagen. Luis velger å gå til Isabell og spre hemmeligheter fra sin allianse for å komme på Isabell sin side. Lauretta sladrer til de andre, men får sladderen kastet rett i fjeset. Det er pest-fest med god stemning og mye klining. hvor vet du det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 hvor vet du det fra? lurer jeg også på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Programomtaler *fnis* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts