Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har eid/eier: Dalmatiner Vokst opp med/hatt på fôr En mystisk blanding Gordon setter Siter
Zitka Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 (endret) Raser jeg har har (hatt)/bor (bodd) med: Border Collie Bayersk viltsporhund New foundlandshund (men da var jeg veldig ung, så kan vel knapt telles) Dachs Whippet Schäfer Rottweiler Forskjellige blandingshunder Chihuahua Ellers så har jeg hatt mye med elghunder å gjøre. Edit: Glemte at jeg har bodd med en Husky også Endret 8. Mars 2013 av Krutsi Siter
hundefrelst Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Raser jeg er vokst opp med: - Norsk elghund grå og sort - Schæfer - Engelsk setter Raser jeg har hatt: - Engelsk setter Siter
Snøfrost Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har hatt : 2 x Siberian Husky har: 5 x Siberian Husky har hatt en del med hunder av disse rasene å gjøre: Schäfer x 2 Grand Danois Soft Coated Wheaten Terrier Engelsk Setter x 2 Pointer Siter
Monica123 Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har vokst opp med Norsk Elghund grå Engelsk setter Blandings hund( Schafer,buhund og labrador) Schafer Har hatt: Collie Har nå: Shetland sheepdog Norsk Lundehund (på for) Australian Sheperd(på for) Siter
Stine Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har vokst opp med en Leonberger/Gordon Setter miks. Har hatt: Boerboel Newfoundlandshund Engelsk Bulldog Har nå: Staffordshire Bull Terrier Siter
Taz Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Raser jeg har nå: - Skotsk hjortehund - Skotsk terrier Har hatt: - Bouvier des flandres * 2 - Australsk cattle dog - Chow Chow - Bull terrier *2 - Hollandsk gjeterhund Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg er ikke vokst opp med hund og min familie/omgangskrets har ikke hatt noe interesse for hund. Så første hunden i mitt liv fikk jeg ikke før jeg var 20 år. Så siden da har jeg hatt 2 dobermann og har nå greyhound. Siter
Gåsa Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg kjøpte hund for komfirmasjons pengene var ikke akkorat planlagt jakthund da ikke jakter. Kjente de som hadde kullet så da ble det ei Engelsk Setter tispe;) Har nå blanding av Gordon Setter og Labrador. Siter
Ingidano Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Oppvokst med berner sennen x 2 og buhund. Har hatt shæferblanding og eurasier. Har groenendael og dalmatiner, samt en del å gjøre med en wheaten terrier. Siter
Tonje Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har vokst opp med schæfer og min første egne hund var en amerikansk cocker spaniel. Nå har jeg min andre whippet og en shetland sheepdog. Siter
Raksha Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har hatt: scwt (kortvarig) Schnauzer - standard cavalier langhåret collie petit brabancon riesenschnauzer Har: Basenji Saluki Bor også med en samojed. Siter
SusanneL Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Så moro å se hvilke raser dere andre har hatt. Jeg har hatt bearded collies hele tiden (32 år) men innimellom prøvd ut noen "maskothunder" i tillegg. To skye terriere, en amerikansk cocker spaniel og nå de siste tre årene: en boston terrier. Har 4 bearded collies og en boston terrier hjemme nå, men teknisk sett eier jeg et par beardiser til som jeg har gitt bort. Susanne Siter
Anette Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har/har hatt: Border Collie Welsh Corgi Cardigan Australsk Kelpie Australian Shepherd Vokst opp med: Labrador Siter
Marthe Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Raser jeg har/har hatt: 1 x Border collie/Australsk kelpie 1 x Border collie 4 x Malinois Raser jeg har bodd med: Schæferhund Sankt bernhardshund 2 Siter
marjea Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Hadde en border collie da jeg vokste opp, men hun ble bare 3 år. Etter det hadde vi en schæfer/labrador-blanding som ble 14. Har selv hatt en ridgeback/rottweiler-blanding et år, og har nå en toller. Siter
Margrete Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Vokst opp med: Huskies Har hatt selv: Malamute (ble boende når jeg flyttet ut) Blanding (trivdes ikke byen og flyttet til en venninne på landet) 3 x schæfere Bc Siter
Mardina Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har hatt: Airedale terrier Har passet/tatt meg av: Golden retriever' Storpuddel Har nå: Blandingshund Siter
shira Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Vokst opp med: -Blandings hund (bichon frise x terrier mix) -Dverg puddel Har hatt: -Manchester terrier -Irish softcoated wheaten terrier Har nå: -Shar pei -Dobermann Siter
AnnikenK Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Jeg har vokst opp med: Rottweiler x 2 Border terrier x 2 Har selv eid: Schæfer Groenendael x 2 Tervueren I tillegg har jeg passet en bichon frisee i lange tider. Siter
Cavalierflat Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 De eneste hundene jeg har hatt og som jeg fortsatt har: - Cavalier King Charles Spaniel - Flat Coated Retriever Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Oppvokst med og eid bichon frisé Hatt en del med å gjøre med mammas tidligere blandingshund (labrador, border collie og alaska husky) Har belger nå Siter
turbogutten Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Vokst opp med: Whippet Dachs Silky terrier Dalmatiner Har hatt: Boxer/rottweiler mix Kineser Chihuahua Ambull Siter
Guest Gråtass Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Skrevet 9. Mars 2013 Raser jeg vokste opp med: * flat * golden * skotsk hjortehund * boxer Raser jeg har delt tak med: * grand danois * Hollandsk gjeterhund Raser jeg har eid selv: * irsk ulvehund * labrador * Schäfer * malinois * BC Siter
Recommended Posts