Annik Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Prøvde å søke, men fant ikke en slik tråd(eller er jeg bare dårlig til å søke enda?) Uansett, tittelen beskriver vel ganske godt hva jeg er ute etter; Hvilke raser har du hatt opp igjennom tiden? Selv har jeg hatt: Schäfer Rottweiler Bichon Frise Cocker Spaniel * 2 stk Shetland Sheepdog Dvergpinscher Siter
ipadda Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har hatt: Tibetansk Spaniel Blandingshund Dverg pinscher Labrador Dansk Svensk Gårdshund Siter
Ozzy Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har bare eid Japansk Spisshund selv, men har vokst opp med verdens beste Toller. Siter
Siri Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har hatt - som i at familien har hatt: Basenji Chihuahua x 2 (en av dem var min) Doberman x 3 (min brors) Flat (min andre brors) Bedlingtonterrier (min) Briard x 5 (alle helt mine) Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har vokst opp med - engelsk setter - beagle - cocker spaniel - dalmatiner Og jeg har hatt i hus som voksen - alaska husky - tervueren - groenendael - mellompuddel (datterbarnet sin, fortsatt veldig viktig ) Siter
Nirm Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Vokste opp med en blanding mellom schäferhund og grønnlandshund. Ellers har mine hunder vært: - Manchester terrier - 2 x schäferhunder av showlinjer - Mudi - Border collie - 2 x schäferhunder av brukslinjer Siter
Maria Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har hatt - portugisisk vannhund - papillon Er så innmari ung ennå veit dere Siter
Aslan Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Finsk lapphund Men når jeg var ca 4-5 år hadde vi en blanding av riesenschnauser, schäfer og elghund i et års tid. Siter
Annik Skrevet 8. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har hatt - portugisisk vannhund - papillon Er så innmari ung ennå veit dere Må du ikke skryte på deg for mye da! Du er tross alt eldre enn meg Edit; Og ja, jeg føler jeg må utnytte den siste tiden jeg har igjen før jeg blir 20, og bare få alle til å føle seg litt eldre. Slik at jeg kan føle meg litt yngre 1 Siter
Angilja Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har eid: 3 x hovawart 1 x toller Eier nå 3 x border collie 7 x samojed Siter
Pajko Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har kun haft en kooikerhondje, men boede er år i Panama med en blandingshund og en boxer blanding.. Siter
Mud Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Vokst opp med: AH Collie Chow chow NEG Boxer Hatt selv: Jrt Belger ( Groenendael og Laekenois) Bc/retriever blanding Toller Bedlington Terrier ( kortvarig) Hunder jeg har hatt i min varetekt over lengre tid( over 1 år) : Am cocker spaniel og belger ( Tervueren) Siter
Poter Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har selv hatt: alaska husky australian shepherd lancashire heeler jaktlabrador Siter
ElleBelle Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Da jeg var liten hadde vi en blanding av bc, buhund og elghund. Jeg har nå en blanding av norfolk terrier og papillon. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg har bare eid to hunder sjøl, og det er de nåværende shibajentene. Men jeg har vokst opp med irsk setter i familien. Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Buhund Blandingshund x2 Siberian Husky Siter
MollyC Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Vokst opp med fox terrier Eid selv: schäfere, blanding labrador/nuffe lhasa apso har nå: bearded collie og løwchen Siter
Emilie Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Raser eid og/eller bodd med: Schæferhund Sankt bernhardshund Malinois Border collie Labrador Rottweiler Boxer Grand danois Edit: glemte den staffemiksen jeg hadde et halvt år for en venninne. Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Tibetansk spaniel Schaferhund Labbis Toller Springer spaniel Australsk kelpie. Utenom har jeg hatt mye å gjøre/passe/trene: Terv norsk buhund Pomme Siter
ToneS Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Jeg vokste opp med å ha en riesenschnauzer i hus noen år. Og familien eier nå en Gordon Setter. Hunder som jeg har eid selv er de to jeg har i dag: Jack Russel Terrier og Tibetansk Spaniel Siter
Wanderlust Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Familien/jeg har/har hatt: Golden retriever Am. Cocker spaniel Border collie Dansk svensk gårdshund Toller Siter
Kaja Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Skrevet 8. Mars 2013 Har vokst opp med Pitbull Golden Retriever Staffordshire Bullterrier Har hatt: Basenji Har nå: Basenji Grand Danois Dvergpinscher Beagle Siter
Recommended Posts