Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel er kjekk


Mirai
 Share

Recommended Posts

Har ikke bilder av alle, kun noen få, og noen av halvsøsknene (samme far, og mødrene er søstre).

Halvbror Bilbo

bilbo_zps82b96eaa.jpg

Bror Bodhi
bodhi_zps1d8d2ec7.jpg

Søster Clio
clio_zps406a4dde.jpg

Clio
clio2_zps5a7b11f3.jpg

Clio
clio3_zpsd33e4e24.jpg

Søster Jessie
jessie_zpsc58970ff.jpg

Bror Muttley (han ser veldig lik ut som Marvel, skulle gjerne sett flere bilder)
muttley_zps6d3bc070.jpg

Halvbror Teddy (hvis dere husker så skrev jeg i Akkurat Nå om en hannvalp de hadde igjen fra forrige kullet som de sa vi kunne få hvis vi ville da vi kom for å besøke, det er han her)
teddy_zps72de73d9.jpg

Halvbror Vinnie
vinnie_zps79509411.jpg

Halvbror Zeus
zeus_zps4138f842.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, doble sporer på bakbeina på ene søstra? Reine lundehunder! :lol::whistle:

Han Marvel var nå finest av alle du har lagt ut bilde av, husker noe om at dere syntes en av de andre var en favoritt, men i ettertid blir det nå alltid den som har blitt utvalgt som er finast :D

Ikke ment som kritikk eller noe - jeg spør av nysgjerrighet - har boerboelen veldig "spredt" fot? Altså, det er jo ikke en svak pote, men tærne er liksom så utrolig tydelig i forhold til de mer tette "harepotene" jeg er vant med fra f.eks labrador. Men then again har jo labradoren svømmehud mellom beina så det bidrar kanskje til mer "helhet" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, doble sporer på bakbeina på ene søstra? Reine lundehunder! :lol::whistle:

Ikke ment som kritikk eller noe - jeg spør av nysgjerrighet - har boerboelen veldig "spredt" fot? Altså, det er jo ikke en svak pote, men tærne er liksom så utrolig tydelig i forhold til de mer tette "harepotene" jeg er vant med fra f.eks labrador. Men then again har jo labradoren svømmehud mellom beina så det bidrar kanskje til mer "helhet" :lol:

Marvel også har dobbelt sett bak! :)

Neida, tar det ikke som kritikk. De "skal" ha bedre tær enn både Marvel og alle søsknene hans, jeg syns generelt jeg ser lite boerboel med "fine tær", altså mindre spredt. Tror det er få oppdrettere som fokuserer på det for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker!! Er han ikke eldre enn 10 mnd? Var helt overbevist om at han var over året jeg.

Edit: æsj, til den hunden du la ut! Marvel er hunk og slår alle de andre boerboelene i hele europa!

Taaaaaaaaanteeeeeeee Margrethe!!!!!! Du har ikke glemt en annen boerboel nå eller????????? Nurk gråter han nemlig, i senga, da jeg lleste det du skreiv for'n.

Marvel er rett og slett dripsprek ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...