Taz Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Du har helt rett. *Sende Sirkus Samurai i limkokeren med en gang* Syns jeg virkelig du bør gjøre altså, går jo ikke an å røyte. Jeg er litt for vandt til røytefrie raser. Ikke pels i maten, ikke pels i senga, ikke pels på gulvet. Ikke pels i sofaen. Luksus. Men igjen, jeg hadde jo Khal da, han tror jeg glatt kunne slått 3 labradorer tilsammen i røyting. Valpene blir ikke mindre søte når de nærmer seg 8 uker. *lukke øya og løpe fort ut av tråden* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 For noen utrolig herlige små nøster! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Grattulerer med flotte valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Kule valpene Er det mange ledige? Og det var ikke en perfekt beskrivelse av en belger liksom De kan defintivt brukes til lydighet og andre gøyale ting, og jeg er sikker på at den blir en kulere trekkhund enn en bouvier også såh Minuet er ledig, samt 2 evt 3 av de sorte tispene. Og jeg synes også det hørtes ut som en belger. *ler* Nå har første valpekjøper vært på besøk, hun skal ha hund til lydighet og bruks (konkurranse), og hun sliter liiittegranne med å bestemme seg for favoritt. Hun falt spesielt for tre av tispene samt hannhunden (men han får hun ikke! ). Valpene har også fått vært i skogen for første gang da valpekjøper ville se dem i nytt miljø. Det var som vanlig fullt party. Nå blir det flere "utfordringer" til dem fremover, nye miljøer, mennesker osv, samt at de skal få prøve seg mer alene. De kjeder vettet av seg i valpebingen, så det tror jeg de kommer til å sette pris på. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Herligheten!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Jeg syns det er på tide med nye bilder. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Jeg syns det er på tide med nye bilder. Jeg har en god følelse for dette, altså. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste hannhund i kullet, og jeg tenkte søren, nå har jeg jo ikke noe å velge i. Det viste seg dog at han ser ut til å være alt jeg ønsket å få frem i denne kombinasjonen når det gjelder egenskaper. Sunt konstruert er han og. Jeg har falt littegranne pladask for denne lille gærningen. 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste hannhund i kullet, og jeg tenkte søren, nå har jeg jo ikke noe å velge i. Det viste seg dog at han ser ut til å være alt jeg ønsket å få frem i denne kombinasjonen når det gjelder egenskaper. Sunt konstruert er han og. Jeg har falt littegranne pladask for denne lille gærningen. Åååååh Hjertesmelt!!!!! Så vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste hannhund i kullet, og jeg tenkte søren, nå har jeg jo ikke noe å velge i. Det viste seg dog at han ser ut til å være alt jeg ønsket å få frem i denne kombinasjonen når det gjelder egenskaper. Sunt konstruert er han og. Jeg har falt littegranne pladask for denne lille gærningen. Hahaha! Deilig liten teddybjørn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Har hatt besøk samt at været har vært crappy, meeen har tatt litt nye bilder i dag som jeg håper jeg skal få lagt ut. I mens så vil jeg bare vise dere den nye mannen i mitt liv. Det kom en eneste hannhund i kullet, og jeg tenkte søren, nå har jeg jo ikke noe å velge i. Det viste seg dog at han ser ut til å være alt jeg ønsket å få frem i denne kombinasjonen når det gjelder egenskaper. Sunt konstruert er han og. Jeg har falt littegranne pladask for denne lille gærningen. Ååh, der så han veldig tilfreds ut Utrolig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Herlighet så søt han er Carina! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Da har Sonata, tidligere rosa tispe reist. Er rart og fint på samme tid å sende de avgårde. Jeg er veldig trygg på at hun får et godt hjem, så det gjør det jo lettere. Valpekjøper er tidligere verdensmester i lydighet for belgere med sin eldste groenendael, og hun konkurrerer i mange forskjellige ting, så hundene har aktive og varierte liv. Så har de hjemmeside, så kan jo hende Sonata dukker opp der etterhvert. http://www.mieleton.com/ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Du, jeg savner nye bilder av hele gjengen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Hæh? Er de så gamle alt? Jeg skjønner ikke hvordan det går an... Jeg gleder meg til å følge den lille helten da. Har han fått hverdagsnavn nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Hæh? Er de så gamle alt? Jeg skjønner ikke hvordan det går an... Jeg gleder meg til å følge den lille helten da. Har han fått hverdagsnavn nå? Egentlig så hadde jeg tenkt at han kunne få hete Adagio i hverdagen og. Har vært ute med kameraet i dag da det endelig ble godt vær, så her kommer bilder av hver enkelt. Nå har resten fått tildelt navn også. Cantata A av Thargelion Adagio A av Thargelion Prelude A av Thargelion Etude A av Thargelion Serenade A av Thargelion Aria A av Thargelion Minuet A av Thargelion 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Jeg fikk plutselig et akutt behov for belger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Ja, det er nesten så jeg kunne fått meg belger jeg også, etter å ha sett disse her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Sinnsyk søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 Naaw Nesten glad livet mitt overhodet ikke passer til en heftig belger. For spesielt minuet (what? den er jo ikke svart engang?! ) er fryyyktelig søt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2013 For en gjeng Godt at jeg allerede har verdens søteste terv-tuppe i hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Nå er det på tide med nye bilder !!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Jaaa, er på tide med nye bilder. Sliter litt med å finne tid til alt for tida. Meeen, noen minte meg på at det trenger jo ikke være "perfekt" utseende bilder og videoer hele tiden, så har begynt å filme litt med telefonen. Her er en jeg tok nå nettopp, håper den vises. https://www.facebook.com/video/video.php?v=10152905770550203 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Haha så herlig video og så store de har blitt alt Lo godt av herjinga deres Hvor mange har du igjen hos deg nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Haha så herlig video og så store de har blitt alt Lo godt av herjinga deres Hvor mange har du igjen hos deg nå? Har sju igjen her. En er bortbestilt og en skal jeg ha selv. Så 5 ledige valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts