Gå til innhold
Hundesonen.no

Tittel-opprop? (LP1, LP2, LP3)


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg støtter dette, og er gjerne med på å formulere en tekst. Har sett på den forrige teksten som blei brukt, og foreslår at vi lar alle emosjoner ligge og holder oss til kalde fakta.

Jeg forstår de ikke i det hele tatt. Tenk hvor gøy det hadde vært med masse forskjellige raser som stiller i lydighet! Ikke minst så gjør jo dette at flere kommer til å trene og aktivisere hundene sin

Jeg klarte ike å vente mer, så jeg har skrevet et forslag Kjære NKK, jeg vil med dette, på vegne av alle som har skrevet under, komme med en oppfordring til dere. Vi ønsker at det innføres e

Kjempebra brev, Teserere! :flowers:

NKK har forresten bekrefta (da jeg dreiv med research) at innføring av junior- og veteranvinnertitler skjedde i 2011, så argumentet med at de ikke ønsker å innføre flere titler faller dermed på sin egen urimelighet, da de faktisk har gjort det ETTER forrige runde med forsøk på å innføre lp-titler.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner, på et døgn har vi samlet 371 signaturer! Jeg tror det er realistisk å bikke 500, men har et ørlite håp om nærmere 1000 underskrifter før vi sender til NKK! Ikveld skal jeg sette meg ned og sende mail til hundeklubbene, det blir litt av en jobb og finne en og en mailadresse men...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner, på et døgn har vi samlet 371 signaturer! Jeg tror det er realistisk å bikke 500, men har et ørlite håp om nærmere 1000 underskrifter før vi sender til NKK! Ikveld skal jeg sette meg ned og sende mail til hundeklubbene, det blir litt av en jobb og finne en og en mailadresse men...

sender deg alle epostene på mail,har de fordi jeg sitter i et styre :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Det finnes to samle e-poster, en går til klubb og en annen til alle raseklubber. Jeg har desverre ikke de adressene lengre, men de som mottar mail i forbindelse med styre jobb har de helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail, og det tikker allerede inn feilmeldinger fra adresser jeg ikke skrev inn, så det er tydelig at listene funker men at noen adresser er utdaterte =) Håper på mange svar, og håper mange klubber tar det opp!

Mailen:

Kjære hundevenner!
På vegne av mange treningsglade ekvipasjer i Norge har jeg dratt igang en underskriftskampanje for å på nytt prøve å få NKK til å innføre titler i lydighet, og samtidig agility/rallylydighet og bruks. Vedlagt ligger brevet som skal sendes til NKK med alle underskriftene, der står alle argumentene for å innføre slike titler. Jeg håper med dette at dere vil ta opp forslaget på høring i klubben, og ser frem til en positiv tilbakemelding til undertegnede innen utgangen av juni.
En informasjonsside på facebook ble opprettet igår: https://www.facebook.com/InnforingAvLydighetstitlerINkk
Selve underskriftskampanjen kan ses her: http://www.underskrift.no/underskrifter.asp?Kampanje=4580
I løpet av et døgn har vi allerede 384 signaturer!
Takk for oppmerksomheten,
Med vennlig hilsen Therese Xxxxx,

på vegne av Hundenorge =)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...