Gjest Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Åå, så herlig hun ser ut! Dere kommer til å kose dere masse, man har aldri en dag uten latter med en bullehund i hus, hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 For et sjarmtroll dere har fått da! Så nydelig hun er, lille Putle - og virker visst som hun er like nydelig inni som utenpå.. hun må da være laget av marsipan! *elsker marsipan* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Guriii 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Gratulerer med Putle, og lykke til videre, håper det blir masse kos og moro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Åååååh grattis såååå mycket. Unnar dig verkligen allt gott med lille charmisfrökna, hon ser helt härlig ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hun er så himla søøøøøøt! Jeg er misunnelig! Opppussing er vel intet hinder, huset her har vært under oppussing i 5 år og det tar vel 10 år til før det ser presentabelt ut. Skomakerens barn osv.. Nevnte jeg at hun er søøøøøøt og at jeg digger rasen? Eneste bullerasen som alltid har stått på ønskelisten. Jeg elsker det folkevogn-trynet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 *sjekker innom for å se på bildene og smile for fjerde gang allerede i dag* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Nå begynte jeg også å grine, og jeg er på vei ut døra til jobb! Fysj og fy. Men jeg klarte bare ikke la være, se så utrolig LYKKELIG Putle ser ut på bildene av dere sammen! Ååååå :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 "Søt i fleisen sin" - for ett herlig uttrykk... ...og bildet fra Stavanger så ser hun vitterligen ut som om hun har lyst å hyle "seeeeee - jeg har fått mitt eget menneske" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Heeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii! :heart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så herlig! Gratulerer både Mari og Putle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer. Deilig når ventetiden endelig er over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Å, hellandussen for en nydelig sak du har fått deg der<3 Slaskemage og hengepupper skal du ikke henge deg for mye opp i, med trening og aktivitet så kommer hun til å ta seg godt inn igjen. For en gang skyld kan jeg skryte av å ha erfaring! *Stolt*Jeg kan nesten selv kjenne på følelsene du har i denbe prosessen, det er som julaften og ukontrollert fryd!Kose dere masse sammen i de nærmeste dagene og jeg gleder meg virkelig til å følge dere fremover!Gratulerer så masse Mari!Sent from my iPad using Tapatalk HD 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hvor ble dat av innlegget mitt???Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer så mye Mari! Jeg gleder meg til å følge med på dere fremover:)Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Så utrolig søt Gratulerer med å ha fått henne hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Grattis Mari! Gleder meg til å høre fortsettelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer med kjempe søt voffs. Likte veldig godt bilde av dere to, Man ser virkelig at dere nyter hverandres selskap Lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Grattis Mari! Dere ser virkelig like lykkelige ut begge to på bildene Lykke til, jeg har en superfeeling for at dette blir fantastisk for dere alle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Spent på å høre hvordan det går med guttungen og hunden jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 OMG OMG OMG!!! Grattis Mari, detta blir bra Og, så søt hun er...smelter helt her jeg sitter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 For ein heldig liten Putle! Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Gratulerer! Hun ser jo så utrolig herlig ut og et blikket da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts