Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kr.sand Mars 2013


WheatenMali
 Share

Recommended Posts

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjører tiiiiiiidlig i morgen, men jeg skal bare kjøre i sånn 10 min, også tar L8L seg av resten, høhø! Satser på at vi kommer levende og hele frem!

Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen!

Utendørs i mars hadde vært litt for spenstig tror jeg, til og med i kristiansand...

Ja, takk for at den er innendørs! Husker i 2006 eller 2007 - dobbel i Stavanger første helgen i mai, opprinnelig en del raser utendørs - SLUDD OG SNØ + en grusom vind! (Vi retrieverfolka var ikke positive, men se for deg trynet på de med miniatyrer a' :lol: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for at den er innendørs! Husker i 2006 eller 2007 - dobbel i Stavanger første helgen i mai, opprinnelig en del raser utendørs - SLUDD OG SNØ + en grusom vind! (Vi retrieverfolka var ikke positive, men se for deg trynet på de med miniatyrer a' :lol: )

Jeg var og der! Husker ikke om jeg stilte miniatyr eller ordentlig hund, men vi endte opp inne uansett :lol:

Husker så godt at jeg så ut og det sluddet/snødde, også så jeg de stakkarene som stilte ute hahaha... Du var en av de altså, all min sympati!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og der! Husker ikke om jeg stilte miniatyr eller ordentlig hund, men vi endte opp inne uansett :lol:

Husker så godt at jeg så ut og det sluddet/snødde, også så jeg de stakkarene som stilte ute hahaha... Du var en av de altså, all min sympati!

Nei nei - vi hadde for en gangs skyld hall vi (hvor mange ganger senere har DET skjedd liksom :lol: )- så tok enkelte under våre vinger og delte vår innendørs ring ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke alle utst i Rogaland og Hordaland bare våte og kalde greier??

Men Kr.sand er flott - særlig i Sørlandshallen! Men ja, synd den ikke er bittelitt senere, så man kan få debuten med camp.vognen. Men det er flott på Hamresanden i leilighetene deres også, da.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hallen der? Er det god plass? Vi prøvde oss i Lillestrøm før jul, men der var det aaaalt for mange hunder syntes både de tobeinte og vofsen her i gården. Ikke noe gøy.

Lillestrøm er ikke ett så veldig trangt sted, unntagen rundt enkelte ringer.

Normalt er det alltid trangt inne på NKK utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hallen der? Er det god plass? Vi prøvde oss i Lillestrøm før jul, men der var det aaaalt for mange hunder syntes både de tobeinte og vofsen her i gården. Ikke noe gøy.

For å si det slik - hundeklubber samt NKK = alltid dårlig plass og mange folk og hunder, med svært få unntak.

Ønsker du å gå på noe litt mindre anbefaler jeg utstillinger som avholdes av typ fuglehundklubben, lokale jff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm er ikke ett så veldig trangt sted, unntagen rundt enkelte ringer.

Normalt er det alltid trangt inne på NKK utstillinger.

For å si det slik - hundeklubber samt NKK = alltid dårlig plass og mange folk og hunder, med svært få unntak.

Ønsker du å gå på noe litt mindre anbefaler jeg utstillinger som avholdes av typ fuglehundklubben, lokale jff :)

Jeg synes forsåvidt det var god plass mange steder på Lillestrøm, men det var vel heller totalen som var litt voldsomt for oss... Så kanskje litt dårlig formulert. Vi var med i fjor i Kristiansand/Lillesand, men da var det jo utendørs, så vanskelig å vite hvordan det ser ut når de hundene skal inn i en hall av ukjent strl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandshallen har huset NKK-utstillinger en flertall ganger, så den er ikke på noen måte en "ukjent" hall. Tidligere var jo utst. i Mai, så det er jo vanskelig å se om det har påvirket antallet i det hele tatt at den er så tidlig på året.

Men selv i Mai (ofte fint vær) synes jeg det var grei plass i Sørlandshallen - kanskje den beste av innendørsutstillingene til NKK. Den hadde vel også bra gulv (hvis jeg ikke husker feil) - kunstgress?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett over veien fra togstasjonen i kr.sand og litt oppi gata der går det buss til sørlandsparken. Lov med hund på den. Bussen stopper jo rett ved hallen også, tar vel rundt 20 minutter tenker jeg. Tror den går to ganger i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på hvordan tog forbindelsene den veien er? Er det langt fra togstasjon og til utstillingslokalet?

Har jo kjempe lyst, men finner vel neppe noen å sitte på med, så jeg melder ikke på om ikke jeg vet at jeg kommer meg dit.

Det er ikke noe vanskelig å komme dit i det hele tatt, det går buss mange ganger i timen, så det er ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...