Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kr.sand Mars 2013


WheatenMali
 Share

Recommended Posts

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjører tiiiiiiidlig i morgen, men jeg skal bare kjøre i sånn 10 min, også tar L8L seg av resten, høhø! Satser på at vi kommer levende og hele frem!

Vi er framme nå, har kjørt fra Sørumsand og ikke merket noe til hverken kaos eller spesielt dårlige veier.. Gleder meg til hotellfrokost i morgen!

Utendørs i mars hadde vært litt for spenstig tror jeg, til og med i kristiansand...

Jeg kommer med løpsk kelpisk nakenhund og en kooikergutt som følte presset på å redde æren slik at han like så godt har startet med aldri så lite pelsslipp han også. Men Marvin rekker ikke å bli i noe dårlig pelskondisjon (hvis han i det hele tatt blir det) på et par dager, så vi får håpe han bare klarer å vise seg uten å stå å bælje på damene sånn at noe av æren er i behold før avreise tilbake :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker det er veldig løpetidsesong nå - to av mine tre tisper har det også..

Sikkert moro for unge og uerfarne smågutter i hallen der, det!

Jobber på spreng for å bli ferdig til i morgen - børster og bader, klipper klør og napper ører, skraper tenner og pakker klær...

Men kom plutselig på at jeg jo faktisk har en hel lørdag på utst.området hvor jeg kun skal stille Moxy. Det vil si at det jo egentlig er plenty med tid å børste beardiser der, da... Så da senket skuldrene seg litt, og jeg kan konse meg bare på å få med meg alt jeg skal..

Susanne

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker det er veldig løpetidsesong nå - to av mine tre tisper har det også..

Sikkert moro for unge og uerfarne smågutter i hallen der, det!

Jobber på spreng for å bli ferdig til i morgen - børster og bader, klipper klør og napper ører, skraper tenner og pakker klær...

Men kom plutselig på at jeg jo faktisk har en hel lørdag på utst.området hvor jeg kun skal stille Moxy. Det vil si at det jo egentlig er plenty med tid å børste beardiser der, da... Så da senket skuldrene seg litt, og jeg kan konse meg bare på å få med meg alt jeg skal..

Susanne

7 tisper i løpetid her :P Heldigvis har ikke unggutten som skal stilles mistet hodet her hjemme, eller på ringtrening i går, så satser på det går bra. Ingen av løpetispene skal stilles (eller, den ene skal, men hun er stort sett ferdig nå) - så ingen løpetisper med oss på utstillingen :) Er himla spendt, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoting er teit på mobil... Men altså - campingvogn er stas! Særlig når den, for oss, er ny og vi bruker den for første gang til helgen :D

SusanneL: Hva bruker du når du skraper tennene? Og er det plakken du fjerner da? :) Tror jeg må ta en runde i munnhulen på dyrene før avreise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quoting er teit på mobil... Men altså - campingvogn er stas! Særlig når den, for oss, er ny og vi bruker den for første gang til helgen :D

SusanneL: Hva bruker du når du skraper tennene? Og er det plakken du fjerner da? :) Tror jeg må ta en runde i munnhulen på dyrene før avreise...

Jeg bruker en sånn en, når det er nødvendig en sjelden gang:

http://nettdyret.no/tannskrape-dobbel.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg fikk til å quote, jo! Supert, da skal jeg se om de har en slik eller noe tilsvarende på dyrebutikken. Skal du stille i helgen forresten? :)

De holder "forever", kjøpte min da jeg hadde min første belger :D

Nei, en tur til sørlandet holder for meg innenfor en ukes periode ;) Var på sørlandet i helgen som var og "lagde" valper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser rett etter jobb i morgen og skal overnatte på Radisson. Gleder meg ikke og skulle ønske jeg slapp å dra, men Fredrik og Jäger ligger foreløpig som nummer 1 og 2 på mestvinnendelista, så da kan jeg ikke la en mulighet til å samle flere poeng gå ifra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybadede hunder (litt børsting gjenstår), pakker og pakker. Minus 10 grader ute og det frister ikke så fryktelig å gå ut i det hele tatt.. To løpske tisper, to hannhunder og en beardisjunior full av energi = litt småkaos...

Men gleder meg likevel, jeg.

Sees der "nede" og lykke til alle sammen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til alle som reiser i dag :) Kjør forsiktig!

Jeg har fire og en halv time igjen på jobb før det blir henting av hunder og ferdigpakket vogn og SÅ er vi on the road! Gleder meg! :D Hvis noen går forbi en Hobby-vogn og en diger Ford voktet av tre varslende, men veldig søte, belgere, samt et par blonde tobente, må dere gjerne hilse på altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi skal beregne god tid nedover inatt, værmeldinga er ikke veldig lovende :P

Vi skal dra natt til søndag og jeg har tenkt til å beregne god tid også. Satser på greie kjøreforhold, men greit å ha tid nok uansett :P

Kjør pent da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal dra natt til søndag og jeg har tenkt til å beregne god tid også. Satser på greie kjøreforhold, men greit å ha tid nok uansett :P

Kjør pent da! :)

Det må dere gjøre og! :)

Ok, pga værforholdene tror jeg at jeg skal prøve å finne en campinghytte i stedet for å satse på å kjøre på natten.

Det viktigste er bare at jeg kan få koblet kupévarmer til bikkjene i bilen. Tips anyone? Til campingplasser i nærheten..

Vi skal ligge over på Hamre familiecamping, Hamresanden camping ligger rett ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...