Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Dere trøndere som pleier å bruke Heimdal Dyreklinikk. Er det noen andre enn Kathrin som HD-røntger? Jeg glemte å spørre om vi kunne få hos henne når jeg bestilte time i dag, og vil helst til henne. Men er usikker på om de andre også HD-røntger eller om det er hennes felt?

Alle på heimdal røngter..

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut av ag trening, Casper og en aussie hannhund ble sannsynligvis stående og provosere hverandre litt med blikket, jeg fikk det ikke med meg for jeg dreiv og tok på Casper dekkenet. Så klarte Aussien å vri av seg båndet...og kastet seg mot Casper, jeg hoppet i mellom og tok Casper, og hannhunden bommet og bet meg i armen, så hoppet den opp og bet Casper, men han ble ikke skadd (takk og lov)

eieren til hannhunden var veldig fortvila stakkars

Herrefred! :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på heimdal røngter..

Sent from my GT-I9100

Ååååh, da vil jeg ringe og sjekke hvem jeg er satt opp hos. Vil tilbake til Kathrin så sant det er mulig. Eller er de andre like flinke/flinkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på heimdal røngter..

Sent from my GT-I9100

Ååååh, da vil jeg ringe og sjekke hvem jeg er satt opp hos. Vil tilbake til Kathrin så sant det er mulig. Eller er de andre like flinke/flinkere?

Julie er vist veldig flink og nøye. Ellers så har jeg god erfaring me relling. Jon har jeg ikke vært borti ang røntgen..

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie er vist veldig flink og nøye. Ellers så har jeg god erfaring me relling. Jon har jeg ikke vært borti ang røntgen..

Sent from my GT-I9100

Aight. Nei. Får satse på at det går bra. Gruer meg jeg!

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie er vist veldig flink og nøye. Ellers så har jeg god erfaring me relling. Jon har jeg ikke vært borti ang røntgen..

Sent from my GT-I9100

Aight. Nei. Får satse på at det går bra. Gruer meg jeg!

Takk for svar!

Det går garantert bra! Og bare hyggelig. Heimdal dyreklinikk er mitt andre hjem, så det er bare å spørre :P

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går garantert bra! Og bare hyggelig. Heimdal dyreklinikk er mitt andre hjem, så det er bare å spørre :P

Sent from my GT-I9100

Kom gjerne å hold meg i hånda :P Nei huff, må slutte å bekymre meg. De er sikkert flinke alle der, jeg har bare blitt så glad i Kathrin :) Snill dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Var i parken med snuppa og lekte med ball, og plutselig satt hun avgårde etter en rev! Hakk i hæl! Heldigvis er hun mammadalt, så hun snudde etter et par rop :wub:

Jeej, 1 innlevering ferdig, 1 igjen! Haleluja som jeg gleder meg til vin og chill til helgen :D Det blir bra! ...og litt håndarbeid da! :D
Selvfølgelig! Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir å nysgjerrig når dere skriver slikt

Loke: Ilder er jo verdens kuleste dyr! Og har du bitetrrening på de så biter de ikke, litt som med valper på det der ;) vår beit ikke, men han samlet på masse ting da, fant mye rart i kroker og kriker når vi skulle flytte jah :P *savner ilderen sin*

Nysgjerrig selv!

Ildere biter. Punktum. Typen har hatt ilder før og selv om han påstår den ikke beit er kompisene dypt uenig. Også lukter de.

Bodde sammen med en ilder i noen måneder og makan til grisete dyr ! De er søte på avstand da hehe..

04 var tidlig altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går garantert bra! Og bare hyggelig. Heimdal dyreklinikk er mitt andre hjem, så det er bare å spørre :P

Sent from my GT-I9100

Kom gjerne å hold meg i hånda :P Nei huff, må slutte å bekymre meg. De er sikkert flinke alle der, jeg har bare blitt så glad i Kathrin :) Snill dame.

De er kjempe flinke altså ;)

Og nå er jeg oppe og gråter.. ALT for tidlig detta.. Men 2 morgener til før helg og bare 14 arbeidsdager igjen..

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut av ag trening, Casper og en aussie hannhund ble sannsynligvis stående og provosere hverandre litt med blikket, jeg fikk det ikke med meg for jeg dreiv og tok på Casper dekkenet. Så klarte Aussien å vri av seg båndet...og kastet seg mot Casper, jeg hoppet i mellom og tok Casper, og hannhunden bommet og bet meg i armen, så hoppet den opp og bet Casper, men han ble ikke skadd (takk og lov)

eieren til hannhunden var veldig fortvila stakkars

Det så ikke godt ut nei. Best å komme seg til legen når det ble såppas ut av det. Skummelt med sånne hendelser. God bedring med armen!

...er jeg på vei til jobb. Trøtt, men samtidig klar for dagen. Det var som alltid så koselig å sovne i går. Deilig dundyne på svalt rom, med Marvinius på den ene siden og lille mus på den andre. Vi sloknet samtidig alle tre, men først måtte jeg susse, kose og tafse litt :P

Når jeg våkner har Dany krøpet ned i sin egen seng. Kjekt det og :)

Elsker morgner. Koser meg med kaffen og litt kosing med røverne før jeg må stryke på dør. Da kan dagen bare begynne :)

Ha en fin dag alle! :)

Edit: Glemte; Hurra for ti valper MonikaT! :D Og så grei fordeling da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Spratt ut av senga halv seks, dusj, påkledning, tur med hunder, lage GOD kaffe og helle på termokoppen, legge frukt i veska, gi firforingene snacks og svusj ut døra hjemme og inn døra på jobb klokken 0645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
    • Jeg har en eldre hund som ikke kan konkurre eller trene så mye lenger. Hun får lengere turer, masse bad og er mer på hengekøyetur. Hun blir også lånt ut til andre, hun er  med en som jogger korte strekninger , og elsker det. Får jo valp nå, og er utrolig fornøyd med den ordningen.
    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...