Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Pundet er nede i 8,9 nå, så da sparte jeg jaggu 2500 kr på å utsette skolepengebetalingen fra oktober til januar :bananas:

Wow! Det var lavt! Når jeg bodde i England var det på 11-12 :o Mange år sida da, men :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er visst "Folk og røvere i Kardemommeby" skadelige for barn også. :lol:

Lege om en drøy time. Så får vi se hva for noe fornuftig hun har å si, og om hun aner hvor jeg skal den 21.2. :blink: Jeg har mista lappen om henvisning til øyelege, så jeg husker bare dato. Ikke når eller hvor. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da klart det Sandra prøver på men kan ikke si det hjalp stort :yawn: Kroppen mener vi sover fortsatt :-P
Sitter omsider på bussen i det minste. Synes Belgerpia var skrekkelig perky nå, det kan ikke akkurat jeg skryte på meg. :P

I kveld SKAL jeg legge meg tidlig. Det burde bli min nye affirmasjon. "Jeg, Sandra, evner å legge meg tidlig og få nok søvn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Men du vet at vi må få vite fargefordeling også, sant?
8 sort/hvite og to orange

To med kort/ingen hale og resten med hale. Stort kull. Litt overrasket over at så mange ble sorte og med hale men sånn er det. Ikke sett bilder enda men det kommer. Blir spennende å se hvem som blir vår :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter omsider på bussen i det minste. Synes Belgerpia var skrekkelig perky nå, det kan ikke akkurat jeg skryte på meg. :P

I kveld SKAL jeg legge meg tidlig. Det burde bli min nye affirmasjon. "Jeg, Sandra, evner å legge meg tidlig og få nok søvn".

jeg var i seng kvart over elleve og sovnet halv tolv :aww:

Nå er jeg på jobb da, hundene parkert i garasjen med åpen bil og snorksover. Nå spiser jeg antibiotikaen min og surfer sonen og utsetter å gjøre så aaaaalt for mye tidlig på morgenen :P vi har glemt å skru på lyset her også :lol: tror alle sover :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spratt ut av senga halv seks, dusj, påkledning, tur med hunder, lage GOD kaffe og helle på termokoppen, legge frukt i veska, gi firforingene snacks og svusj ut døra hjemme og inn døra på jobb klokken 0645

Oh, freskt! Det var tidlig altså, men sikkert deilig å komme i gang så tidlig :)

Sitter omsider på bussen i det minste. Synes Belgerpia var skrekkelig perky nå, det kan ikke akkurat jeg skryte på meg. :P

I kveld SKAL jeg legge meg tidlig. Det burde bli min nye affirmasjon. "Jeg, Sandra, evner å legge meg tidlig og få nok søvn".

Flink Sandra! Kanskje jeg burde begynne med trompetspilling når du har sagt at du egentlig skal stå opp, men ikke kommer ut av hiet ditt :D

Nå har jeg gjort en dame glad. Jeg fant bankkortet hennes på bussholdeplassen i går, og har klart å spore henne opp. Hun har gitt meg korrekt info om det, så da sender jeg det til henne etterpå. Kjedelig å miste sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink Sandra! Kanskje jeg burde begynne med trompetspilling når du har sagt at du egentlig skal stå opp, men ikke kommer ut av hiet ditt :D

Haha, tanken har slått meg. Jeg pleier normalt å synes det er hyggelig å våkne med morgenrøden på rommet, med verdens fineste jenter som kroer seg mot meg og er skjønne, men denne oppstarten etter jul er veeeldig lang og smertefull, altså. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tanken har slått meg. Jeg pleier normalt å synes det er hyggelig å våkne med morgenrøden på rommet, med verdens fineste jenter som kroer seg mot meg og er skjønne, men denne oppstarten etter jul er veeeldig lang og smertefull, altså. :P

Jeg får lukke opp døren stille og sette på kaffen. Så får jeg tusle opp trappen og blåse kaffedunst inn på rommet ditt. Litt hyggeligere enn trompeten ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er visst "Folk og røvere i Kardemommeby" skadelige for barn også. :lol:

Lege om en drøy time. Så får vi se hva for noe fornuftig hun har å si, og om hun aner hvor jeg skal den 21.2. :blink: Jeg har mista lappen om henvisning til øyelege, så jeg husker bare dato. Ikke når eller hvor. :lol:

Uffda..Da er Ask skadet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 sort/hvite og to orange

To med kort/ingen hale og resten med hale. Stort kull. Litt overrasket over at så mange ble sorte og med hale men sånn er det. Ikke sett bilder enda men det kommer. Blir spennende å se hvem som blir vår :-)

Ja det blir spennende! Gleder meg til å hilse på lille valpis etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppeee... Idag skal jeg rydde masse. Oppdretter kommer på besøk idag^^ Tipper Mana blir glad for å se mamman sin igjen ja! :D Synd jeg må jobbe da... Men men!

Greit å få besøk for da KAN jeg ikke utsette rydding osv.. Og dusjen burde få seg en omgang med skuremiddel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Trym!

Og grattis med avkom MonicaT!

Og ellers min dype medfølelse med Sandra.. og vedr verdensherredømme.. var jeg eneveldende så hadde jeg, i tillegg til å ha forbudt masse reklame med mindre den fikk meg til å le, bestemt/gjort alle til kombinert A og B mennesker. Jeg er B-menneske, men så liker jeg å begynne tidlig på jobb sånn at jeg får mest mulig "resten av dagen" til bissevovver. Siden jeg er B-menneske har jeg ikke så fryktelig glede av hundeaktiviteter tidlig om morgenen nemlig. Så begynner jeg sent, så er det mindre tid til vofsing etter jobb.

Faktisk er det slik at når jeg står opp tidlig, føler jeg meg veldig syk. Først etter 2 krus kaffe kan jeg evaluere om jeg faktisk er syk eller om ubehaget bare skyldes voldtekt av biorytmer.. Hmm.. egentlig kan problemet mitt løses enkelt og greit ved å simpelthen ikke jobbe, muligens lettere å få til enn verdensherredømme.. eller kanskje ikke..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig selv!

Ildere biter. Punktum. Typen har hatt ilder før og selv om han påstår den ikke beit er kompisene dypt uenig. Også lukter de.

Bodde sammen med en ilder i noen måneder og makan til grisete dyr ! De er søte på avstand da hehe..

04 var tidlig altså..

Jeg fant en ilder engang, på "rasteplassen" rett før Gardermoen. Første snøen hadde akkurat kommet husker jeg, siden det var første turen med vinterdekk og jeg synes bilen var litt rar å kjøre, det var derfor jeg stoppa der. Anyway, hu var veldig søt (men mangla alt håret på halen, heldigvis kom det tilbake etterhvert) men jeg måtte gi hu bort, makan for en lukt (hu var sikkert ikke kastrert, dem må visst være det) og hu beit, ordentlig hardt! Itilegg så grisa hu, gjemte mat overalt, lite digg å finne råttent kjøtt bak soffaen liksom :x

Så aldri mer ilder, selv om hun var dritkul og fant på mye sprell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trøndere som pleier å bruke Heimdal Dyreklinikk. Er det noen andre enn Kathrin som HD-røntger? Jeg glemte å spørre om vi kunne få hos henne når jeg bestilte time i dag, og vil helst til henne. Men er usikker på om de andre også HD-røntger eller om det er hennes felt?

Alle rtg. Men bare ring de og be om Katrin, ev bytt time til når hun har ledig. Det var Snøfugl som rtg Oabba forresten, ble da A der også ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Robert få ettårsvaksine og Jesper skal få tolvukersvaksine. Jeg har vondt i magen og er kjempenervøs allerede :( Men det gikk jo bra sist Robert ble vaksinert, så jeg krysser fingrene for at det går fint i dag også.

Forresten: Er det noen som vet hvilke apper man kan bruke for å lage kollager på iPhone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er B-menneske, men så liker jeg å begynne tidlig på jobb sånn at jeg får mest mulig "resten av dagen" til bissevovver. Siden jeg er B-menneske har jeg ikke så fryktelig glede av hundeaktiviteter tidlig om morgenen nemlig. Så begynner jeg sent, så er det mindre tid til vofsing etter jobb.

Akkurat sånn tenker jeg også :D. Jeg HADDE ikke trengt å stå opp kl 6 liksom, men om jeg greier å komme meg på jobb tidlig, kan jeg gå tidlig, og kan bruke resten av dagen på hundedyret :).

Sitter på Minnesund i dag, og har endelig fått en avklaring på litt viktige saker mht anleggsarbeidet, så da er jeg godt fornøyd :).

Også har jeg satt på kamera hjemme for å se hva dyret egentlig holder på med når jeg ikke er der. Ikke det at det vanligvis ser ut som om noe har skjedd eller sånt - alt er som regel på stell når jeg kommer hjem, men siden guttebassen ranet en godispose i går, så kan det jo være greit å følge med på hva han faktisk driver med :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle rtg. Men bare ring de og be om Katrin, ev bytt time til når hun har ledig. Det var Snøfugl som rtg Oabba forresten, ble da A der også ;)

Jeg tror jeg får ta det som det kommer og stole på at alle er flinke. Det virker jo sånn heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...