Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

Endelig hjemme fra pappa :) Ble en lang tur kjenner jeg, litt for lang egentlig :P Prøver hardt å få varmen i hus, og en av to katter er kommet inn... En katt til så er jeg fornøyd :P

Det er vanskelig å ha is i magen når det kommer til parringen nå kjenner jeg! Jeg føler hun enda ikke er klar, men også redd for å bli for sent :P

Må bare dele :heart:

734720_310332539087415_1262652057_n.jpg

• Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

....har Talli fått løpetid. 2 mnd forsinket ca og da kommer hun akkurat til å være på dag 14-18 når Geo er her. *hurra* :jump:

Oh joy! :lol: :lol: Jeg syns litt synd på deg og får litt dårlig samvittighet. :P Vi kan drømme om at han tar det like kuli som sin far da han var på besøk? Selv om jeg tror kanskje det er litt mye å håpe på.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh joy! :lol: :lol: Jeg syns litt synd på deg og får litt dårlig samvittighet. :P Vi kan drømme om at han tar det like kuli som sin far da han var på besøk? Selv om jeg tror kanskje det er litt mye å håpe på.

Spørs om det ikke blir en grind inn til kjøkkenet for å si det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frostskade? Symptomer: den svir og er vond rett og slett. Det sitter i huden. Så er vel nokså sikker på at det er frostskade, men tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har smurt den inn med A-creme og that's it. Noe mer?

Viktigste er å passe på å smøre det gjevnlig så det ikke sprekker og bruke god kuldekrem (UTEN vann!) eller annen form for god beskyttelse igjen til huden er ordentlig leget. Stakkars nesen!

Da er det tatt ultralyd av snuppa mi, det viste total obstruksjon av tarmen, fremmedlegeme av noe slag. Saa da blir det operasjon imorgen :(

Åååh :hug: Har hun fått væske igjen i dag? Krysser alt som er for at dette ordner seg fint. :hug:

Hester lokalisert, det er en rundballe som er spist på av elg oppe ved nyfjøset og den smaker HUNDRE ganger bedre enn den de har selv. Og det er nok helt sant. :lol: Så de har flyttet opp til den. Jaja, da vet jeg hvor de er. Rundballen er ikke ødelagt eller noe så de får bare spise.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: :gaah: :gaah:

Hadde håpet å fly østover i kveld, men duste-SAS lager trøbbel fordi 10 timer før avreise tydeligvis er for kort tid for dem for å få med hund liksom. Det var ikke min plan i det hele tatt! De påstår de jobber på spreng, men jeg stiller meg skeptisk pluss. SÅ vanskelig kan det ikke være. **** ikke at norwegian har noen fly som plasser i kveld :(

...og så kom meldingen om viktig møte torsdag morgen! Jeg blir sprø! Skjebnen prøver seriøst å amputere mine østlandsturer hver gang nå! SKRIK :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå dør jeg av nysgjerrighet her.. hva er "den"???????????

:lol: Lurte jeg også veldig på en stund :lol:

Du må lese ALT Tonje, posten før sto det at jeg trodde jeg hadde forfrosset nesen :P

Nope - stod ingenting i den posten (bare på FB :P)

Jamen jeg lette og lette så øyet var stort og vått men fant ikke at det var nesen din! Men æsj da.. gjør det vondt? Så kommer du kanskje ha fin rød nese noen dager da? Skal vi begynne å kalle deg Rudolf?

:lol:

....har Talli fått løpetid. 2 mnd forsinket ca og da kommer hun akkurat til å være på dag 14-18 når Geo er her. *hurra* :jump:

Også må jeg si at jeg virkelig betviler Talli sin IQ iblandt :lol: :lol:

O joy :lol:. Tenker du gleder deg skikkelig!

Utrolig at sola enda var oppe da jeg kom fra jobb i dag - den laget til og med en liiiiten strime ute på jordet mitt :). Synes det har blitt veldig mye lysere på bare kort tid nå :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet å fly østover i kveld, men duste-SAS lager trøbbel fordi 10 timer før avreise tydeligvis er for kort tid for dem for å få med hund liksom. Det var ikke min plan i det hele tatt! De påstår de jobber på spreng, men jeg stiller meg skeptisk pluss. SÅ vanskelig kan det ikke være. **** ikke at norwegian har noen fly som plasser i kveld :(

...og så kom meldingen om viktig møte torsdag morgen! Jeg blir sprø! Skjebnen prøver seriøst å amputere mine østlandsturer hver gang nå! SKRIK :gaah:

Men da booker du bare inn torsdag formiddag etter møtet, og vips så er det mer enn 10 timer også så får du med deg alt :D

Mett, og det er litt sånn brennende følelse på leppene mine. Hot kan man trygt si det var - godt også :D

Reolene mine er ryddet og vasket, så da er dagens gjøremål også unnagjort. Så blir det styremøte på skype om en drøy time.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en spøk på jobben så er det en mann som blåser tyggegummi :P Men joda, det er airbag-tegnet.

Haha, ser jo sånn ut :P Eventuelt enn mann som soler seg veldig nært sola.

Airbag ja.. Du har ikke tilfeldigvis Opel? Er en meeeget kjent feil på de nemlig.. At en sensor i siden av setet går til pises, og da lyser det hele tiden.. (Min gjør det nemlig, og min bror son gjorde det) + endel venner sine :P

Ja, jeg har opel. Snakket nettopp med min stepappa, og han sa at den airbaglampa skal jeg bare overse, for den har lyst tidligere, og det var ikke noe galt da.

OpelSkropel :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Line, dra torsdag etter møtet, da ordner jo alt seg! Pluss at da kan du ta bilder av Geo og resten av kelpiemafiaen på lørdag. Tenk så heldig du er!

Jeg kommer til å bli trist når jeg er tom for eplekake. Et stykke eplekake med krem og en liten dæsj jordbærsyltetøy var ypperlig dessert! Nå koser jeg meg med en kopp te, og skal straks sette en brøddeig. Så skal jeg i grunnen bare se Modern Family, strikke og bake brød resten av kvelden. Og kanskje lese litt i boka mi.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slukt mat etter å ha vært på årets første gruppetrening på treningssenteret. Jeg følte meg sable sprek som skulle på step og satte benken høyest mulig og tok i maximalt. Jeg har INGEN koordinasjon og klarte trinnene først på tiende forsøk! Mot slutten var jeg dessuten så sliten at jeg ikke klarte å løfte beina og snublet over benken og lå langflat på bakken TRE ganger! Selvfølgelig hadde jeg stilt meg lagt foran i salen for å være sikker på at alle kunne se meg. Jadda...

• Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kommer og sager over alle ti tærne mine nå, så kommer jeg ikke til å merke det. Jeg klarer nesten ikke å gå. Kan ikke begripe hvorfor værgudene skal mene at det er nødvendig med sånn bitende kulde. Jeg blir ikke varm i rideskoene uansett hva jeg har på. Får kjøpe sånne varmesåler man bruker på ski osv.

Og ruter kan ta seg en bolle og stikke den langt oppi.

Nå skal det bli godt med mat og å legge meg med pelsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er usigelig glad jeg slipper å forholde meg til Ruter noe mer, gitt :D. Det er noen pendlerforeninger på Romerike som heller ikke er helt fornøyde, kan jeg lese :).

Har Willy hatt innetrening og trent slalom mellom beina (som ender i at han legger seg ned og åler...), ligge død, metallapporten (og måtte gå opp og ned trappa til andre etasje med den), fvf og forflytninger ++ Avsluttet med godbitsøk "i hele huset". Tror han ble litt sliten, jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser jo sånn ut :P Eventuelt enn mann som soler seg veldig nært sola.

Ja, jeg har opel. Snakket nettopp med min stepappa, og han sa at den airbaglampa skal jeg bare overse, for den har lyst tidligere, og det var ikke noe galt da.

OpelSkropel :P

Hehe! Fornuftig :P Drittbiler hele gjengen.. (Ja jeg kan ikke fordra bilen min :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho det gjør jeg og! Ihvertfall portrettbildene... :whistle:

Men HVORFOR må man avle på dyr i fangenskap da? Er det liksom ok å ha dyr som ikke skal være i bur, i bur, kun fordi de er født i bur? Hva er vitsen? Jo å tjene penger... Da kan man jo helle lavære å få født flere dyr i fangenskap da.. men DET kommer nepper til å skje..

*klipp*

Hvorfor avler vi på hunder da? Eneste grunnen til at vi har hunder er for våre egne egoistiske behov. Verden er jo også overbefolket, så egentlig trenger ikke alle å få barn som er fritt frem også..

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kommer og sager over alle ti tærne mine nå, så kommer jeg ikke til å merke det. Jeg klarer nesten ikke å gå. Kan ikke begripe hvorfor værgudene skal mene at det er nødvendig med sånn bitende kulde. Jeg blir ikke varm i rideskoene uansett hva jeg har på. Får kjøpe sånne varmesåler man bruker på ski osv.

Huff, jeg husker noen sånne vintre på stallen hvor koldbrannen fulgte meg som en skygge. :lol:

Men jeg skjønner ikke helt dine utfordringer med Ruter, altså. Jeg kommer liksom alltid fram dit jeg skal til det tidspunktet jeg har planlagt, jeg. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg husker noen sånne vintre på stallen hvor koldbrannen fulgte meg som en skygge. :lol:

Men jeg skjønner ikke helt dine utfordringer med Ruter, altså. Jeg kommer liksom alltid fram dit jeg skal til det tidspunktet jeg har planlagt, jeg. :icon_confused:

Ja, det gjør da jeg også. Problemet er at det ikke går å få ut mellomlegget når jeg skal utenfor somen. Og det skal jo gå an på automatene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør da jeg også. Problemet er at det ikke går å få ut mellomlegget når jeg skal utenfor somen. Og det skal jo gå an på automatene nå.

Ah, det styret der, ja! :lol: Stort sett går det greit for meg med mellomlegg, men noen ganger skjønner ikke maskinene noen ting. Så der er jeg helt på lag med deg. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er usigelig glad jeg slipper å forholde meg til Ruter noe mer, gitt :D. Det er noen pendlerforeninger på Romerike som heller ikke er helt fornøyde, kan jeg lese :).

Ruter, NSB.. sukk. Jeg var på det toget hvor han stakkaren besvimte - i all min egoisme var jeg glad for at det skjedde i Romeriksporten for da visste jeg vi ihvertfall kom til Oslo S (en gang jeg tok toget for et par år siden, var det en som fikk hjerteinnfarkt mellom Sørumsand og Fetsund. Toget ble stående i en halv time på Fetsund og vente på ambulanse.. man blir så stressa av sånt - og egoistisk - for man sliter jo med å forklare arbeidsgiver at "ja idag var det en med hjerteinnfarkt på toget, men at jeg kom sent igår var at toget gikk istykker men i forgårs var det signalfeil")

Og så er det sært med NSB.. vanligvis når man har ekstra rushtidsavganger så pleier de jo å hete noe med "Ekspress" ikke sant? De hopper over litt holdeplasser og kjører avgårde et stykke før de begynner å slippe av folk. NSB har tvertimot noe de kaller "rushtids-stopp", dvs toget stopper på flere holdeplasser - og rushtidstogene tar derfor lengre tid enn de ordinære avgangene :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er også veldig glad jeg ikke trenger å forholde meg til både NSB og Ruter. Bilen min går dit jeg vil, det er aldri kø til og fra jobb og ikke sliter jeg med å finner parkering. :lol:

Nå har besøket mitt gått, og Noomi synes det er rimelig teit av henne å gå, fordi hun burde være å besøke Noomi mye lengre. For det er jo eneste grunnen at folk kommer, for å besøke henne nemlig. :aww: Men hun likte middagen jeg laget til henne, og syntes det var supergodt med vegansk suppe, trass i at hun er kjøtteter. :P

Og nå lurer jeg på om jeg skulle spilt WOW eller vaske opp. :aww: Aner ikke hva som er mest fornuftig egentilg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...