Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

Denne begynte å lyse i dag. Noen som vet hva det betyr? Airbag? se9u3uja.jpg Sent from my GT-N7000

I følge en spøk på jobben så er det en mann som blåser tyggegummi :P Men joda, det er airbag-tegnet.

Det kan ha vært ham, når var det, da? Tror ikke han var ute før etter åtte en gang. Men det bor en mann i nærheten med to DSG'er. Har ikke møtt dem selv, men de er visst ikke så hyggelige :P

Kanskje det var hit utrykningskjøretøyene skulle? http://www.budstikka.no/nyheter/brann-i-propantank-pa-engelsrud-gard-1.7733124 Hørte dem jeg og. Stas med kontor mot E18, altså.

Da var det sikkert mannen i nærheten, klokken var halv sju nemlig :P Og ja, jeg konkluderte med at de skulle dit.

Gøy med kurs med jobben, som gjør at jeg nesten glemmer at skulderen min plutselig er teit, jaja hjelper sikkert med trening idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Helt normalt i basenjihjem :lol: Kasko sitter/ligger mellom jøtulen og veggen, gjerne delvis under jøtulen. :lol:

Hunder har fått tisser - ved er hentet - og det er helt normalt å ha en hest som står og sover midt på tunet? Hest ja. :lol: Damene mine mener jeg driver med frittgående hestehold - så må få fiksa gjerder, igjen... Nesten så jeg gleder meg til tæla forsvinner og vi kan sette opp nettinggjerde på vinterplassen dems.... Men jeg er ikke ferdig med vinter enda.

Helt normalt i shibahjem også (ihvertfall hos oss) :lol: Skjønner ikke helt greia, for de er jo veldig godt pelsa, men under ovnen skal de ligge når vi fyrer for harde livet. Jeg tuller ikke når jeg sier at det lukter svidd hund i huset til tider :lol:

Og frittgående hester hørtes veldig kjent ut gitt :icon_redface: Men ståltråd er heldigvis redningen her. Med jordinga på ene tråden, da merker de det på vinteren å gitt :twisted:

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt i shibahjem også (ihvertfall hos oss) :lol: Skjønner ikke helt greia, for de er jo veldig godt pelsa, men under ovnen skal de ligge når vi fyrer for harde livet. Jeg tuller ikke når jeg sier at det lukter svidd hund i huset til tider :lol:

Og frittgående hester hørtes veldig kjent ut gitt :icon_redface: Men ståltråd er heldigvis redningen her. Med jordinga på ene tråden, da merker de det på vinteren å gitt :twisted:

Hvordan går det i Numedal, er det kaldt der? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tatt roentgen av tutta. Ingen tegn paa hverken obstruksjon eller livmorbetennelse... Blodproevene er fine, saa skjoenner ikke helt hvorfor hun ikke reagerer paa behandling... :(

Barium eller bare standard? Husk at plast og stoff ikke nødvendigvis vises på standard rtg...

Få kjørt en utvidet avføringsprøve, muligens hun har giardia, selv om det er sjeldent hunder kaster opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det siste der minner meg om et par andre røde farer jeg kjenner. Imouto har ingen som helst respekt for Aikos intimsoner, og pleide feks å sitte på ansiktet hennes da hun var yngre. :D Nå har det blitt litt bedre, og de er jo alltid veldig nære hverandre, men hvis Aiko feks har lyst til å ligge på gulvet og titte på de tre andre hundene, så kommer Imouto med slengrompa si og deiser den rett i fleisen på Aiko. "Ikke vær så treig da, se, alle de andre synes jeg er kul!" Hvis Aiko da brummer (Aiko brummer om hun er glad, leker, vil ha avstand, you name it) kan du virkelig se at Imouto bare tenker "suring ass! Jeg er jo bare gøyal!" :lol:

Haha, er det de som har de latexkorsettene og sånn? :teehe:

Vært ute og kjøpt meg white mocca. I morgen kommer fine mannen hjem. I mars er det mulig jeg skal holde kurs i Drammen. Livet er fint! :)

Hahaha, så søte! :wub:

Ja, og litt dristige modeller :lol: Men det ble en ny jakke og to nye gensere på meg altså :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kanskje være medlem der for å sitte i styret? :lol:

Jeg kunne vurdert det, men jeg har egentlig nok verv, er sekretær for wheatenklubben, sitter i redaksjonskomiteen,

ansvar for wheatenklubbens facebookside, regner ut årets wheaten, medlem av utstillingskomiteen til wheatenklubben,

det var plutselig mer enn jeg trodde når jeg fikk skrevet det ned :|

Jeg blir 25 år neste sommer så går vel ikke :-

Men btw jeg fikk være med imorgen :-)

Man må være medlem, ja. Som medlem får man halv grunnkontigent hos NKK og gratis start på stevner hos Oslo og omegn hundeklubb, så det blir fort veldig lønnsomt å være medlem! Man kan være medlem til og med 25, så det går bra Anette!

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tatt roentgen av tutta. Ingen tegn paa hverken obstruksjon eller livmorbetennelse... Blodproevene er fine, saa skjoenner ikke helt hvorfor hun ikke reagerer paa behandling... :(

Jeg synes dette er skikkelig ekkelt, Therese. :hug: Håper så veldig at hun responderer bra snart og kvikner til!

Jeg fikk forresten Super-Samuraien støl for første gang i helga. Det hadde hun godt av, den lille raketten. :teehe: Tipper det blir kløvtur i dag også, sånn at tempoet holdes litt nede iogm at det er så kaldt.

Og når jeg ser nedover meg sjøl, så slår det meg at jeg ikke kan gå med svarte klær før Imouto er ferdig med å røyte. Nå driver hun og slipper kragen, nemlig. Og den er hvit. :P

Da jeg var nede på biblioteket så jeg meg rundt i undring. De er så freshe, disse unge studinene. Dyre, tynne ullgensere og flotte sko. Ordna på håret og med en latte i hånda. Det ser ut som de kler seg med ettertanke. Ikke et sted så jeg en boblejakke eller en fleecegenser. Bortsett fra på meg, selvsagt. Hva er hemmeligheten? Å legge fram klærne kvelden før? Å ikke føle kulde? Å være avhengig av et lekkert sammensatt antrekk for å kunne rette ryggen? Å ha tid til å bry seg om hvordan en ser ut, eller bare det å gidde?

Jeg undrer meg.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn akkurat passe :lol: 28 minus viser gradestokken utafor kontoret, men nå ligger kontoret i et kuldehøl, så det var bare 22 hjemme :D

Numedal? ! Der har jeg bodd i et kaldt og surt år. Nærmere bestemt øygardsgrend...Not going back..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være medlem, ja. Som medlem får man halv grunnkontigent hos NKK og gratis start på stevner hos Oslo og omegn hundeklubb, så det blir fort veldig lønnsomt å være medlem! Man kan være medlem til og med 25, så det går bra Anette!

Jeg starter ikke i noen hundesporter, så det vil vel egentlig ikke lønne seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg liker Motehus.no på Facebook og de legger ut såå mye spennende. Så nå har jeg trykket på kjøp-knappen...

Seriøst?! Det man ser bilder av på facebook ser så ekstremt tacky ut! Har alltid lurt på hvem som liker den siden... Haha! Men nå har ikke jeg vært inne og sett hva de faktisk har, da.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn akkurat passe :lol: 28 minus viser gradestokken utafor kontoret, men nå ligger kontoret i et kuldehøl, så det var bare 22 hjemme :D

Ja, se der ja. Høres akkurat passe ut. Mamma ringte meg her om dagen, da sutra mannen over -3 grader. Mamma var stille i sjokk over klagen før hun kunne meddele at de hadde 20 grader kaldere :lol:

Numedal? ! Der har jeg bodd i et kaldt og surt år. Nærmere bestemt øygardsgrend...Not going back..

Hva i alle dager bodde du i øygardsgrend etter? Eller Nore og uvdal generelt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan melder man seg inn, egentlig? Jeg har jo en fjortis i huset med egen hund, men til nå så har hun bare vært familiemedlem i en hundeklubb jeg er medlem av, og siden jeg har tenkt å melde meg ut av den hundeklubben, så er jo brått ikke hun medlem i noe som helst hun.. Er det som vanlig medlemsskap, der man må melde seg inn i en klubb, og får med medlemsskapet i NKK på kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ. Kjæresten kommer hjem fra skolen om 10 minutter, og jeg holder på å lage pannekaker til han. Dette er en bragd altså, jeg har aldri laget pannekaker før. Og så har jeg tent lys og laget kakao.

Men han fortjener det da, han kjørte meg tross alt en time hver vei i går for å få gått på visning. Fine mannen!

Og 1. februar flytter jeg. Crazy. Det er jo bare halvannen uke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan melder man seg inn, egentlig? Jeg har jo en fjortis i huset med egen hund, men til nå så har hun bare vært familiemedlem i en hundeklubb jeg er medlem av, og siden jeg har tenkt å melde meg ut av den hundeklubben, så er jo brått ikke hun medlem i noe som helst hun.. Er det som vanlig medlemsskap, der man må melde seg inn i en klubb, og får med medlemsskapet i NKK på kjøpet?

Her kan man melde inn:

http://nkkungdom.wordpress.com/about/innmelding/

Av en eller annen grunn er det problemer med å melde inn på nkk, sine sider, noe vi har prøvd å rette på i årevis...

Det er akkurat som å være medlem av en annen hundeklubb, ja. Man får hundesport osv. Det koster 200,- + 80,- i grunnkontigent til NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyyyyyyyyyy! Heller her enn lengre neri dalen :P

I grunn ikke, det blir jo enda mer avsides :lol: Ikke at antall kilometer til Kongsberg teller for så mye, da. :P Men kommunen din har mer penger, det skal du ha. Men så råner dere også mye mer og er dobbelt så harry :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på sjokoladekake!

Og så er det et strålende vær ute, så det gjør vondt i sjelen å være inne..

Benedicte: Ang Sharm så er de litt masete der. Men hvis du bare sier "nei takk" og overser de som ev. prøver å selge noe på stranden, så forsvinner de. Ikke begynne å prate med dem, for da har de fått noe å spinne videre på. Det er min erfaring.(Og sier du fra til de som driver stranden hvis det blir slitsomt, så blir de forvist bort. Pengene til tursitene betyr alt for dem).

Men du får spise i fred, jeg har vært der mye og aldri opplevd at noen kommer bort da.

Når du skal handle, må du prute og det kan være litt slitsomt. Å være høflig men bestemt tror jeg man kommer lengst med.

Det er lenge siden jeg har vært der nå, og de bad på sine knær om at turistene ikke skulle slutte å dra dit lenger etter opprøret. For veldig mange egyptere er dette det eneste de kan leve av, så det er mulig det har satt litt spor i dem i forhold til å ev. ønske å lure, eller mase for mye. Men samtidig er det en veldig selvmotsigende kultur der :P

Det er vanlig at de prøver å lure turister med penger fordi tursitene ofte ikke vet forskjellen på 50 piaster og 50 pund. Det er det samme som 50 øre og 50 kr. Litt greit å føle med på det :P (Før hadde de bare papirpenger, vet ikke om det har endret seg nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn ikke, det blir jo enda mer avsides :lol: Ikke at antall kilometer til Kongsberg teller for så mye, da. :P Men kommunen din har mer penger, det skal du ha. Men så råner dere også mye mer og er dobbelt så harry :whistle:

Ja, det kom jo godt fram på NRK i hvertfall, bortsett fra det kjenner jeg lite til råninga gitt :lol:

Og så har vi jo myyyyye vidde, og det teller mer enn at det er et par mil nærmere "byen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...