Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Kan jeg pynte til påske snart?

NEI! :lol:

Jeg er ferdig med jula for lengst jeg, synes nesten det er litt ubehagelig å se julepynt etter 5 januar eller noe. Da har det ikke noen mening for meg lenger, siden julestemningen er borte.

Da jeg bodde i trondheim gikk jeg forbi et hus som hadde juletre og pynt inni hele året!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Puddel vs Kelpie

Leah og Arya hadde litt de samme taktene :lol:

74315_10152439452765072_1897257551_n.jpg

Arya kan vist trave når hun bare husker at det faktisk er en gangart som også kan brukes :lol:

156313_10152439453220072_1333293211_n.jp

9 år gamle hunder blir litt sliten når de finner ut at de skal prøve finne elgen ved å rundere egene slag i dypsnøen. Gamla har fått trimmet seg kan man si :P

424106_10152439453370072_1180669155_n.jp

Arya måtte prøve holde følge 555357_10152439453330072_1644660821_n.jp

Arya ble brått sånn i det hun kom inn døren. Hadde vist løpt nok og var litt frossen

582414_10152439383020072_311530704_n.jpg

*spam slutt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen til Monica123!

Jeg lager (eh, varmer opp) middag og vurderer om jeg skal se den første LOTR-filmen etterpå. Utrolig rart å ikke ha en eneste hund her, det har jeg nesten ikke opplevd de siste åtte årene.

Det må være rart ja! Men litt deilig kan jeg tenke meg! Noen ganger hadde det vært deilig å være 100% alene, uten å forholde seg til andres bæsjantrengthet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempe ivrig på å danse isted etter å ha sett en Glee video på nett, så jeg begynte i joggebukse, tok på meg høyhelte sko, men det passet ikke helt med joggebuksen. Endte opp med stockings og nattkjole på. Woops! Tror naboene koser seg med showet jeg til stadig lager her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være rart ja! Men litt deilig kan jeg tenke meg! Noen ganger hadde det vært deilig å være 100% alene, uten å forholde seg til andres bæsjantrengthet.

:lol:

Det er sant! For ikke å snakke om Pippin sin tissantrengthet! Jo, det er avslappende, men jeg kjenner at jeg alltid skal ha hund heretter ja, må ha noen å kosemose på og gå tur sammen!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Monica123! Er du Monica124 nå?

Nå er jeg litt trist. Julepynten er på vei ned. Jeg har slått av adventsstaker og -stjerner så de kan kjøle seg ned før jeg pakker de ned. Stua blir så mørk og dyster og tom. Det hjelper vel når jeg får på plass pynten jeg tok ned for å få plass til jula. Også finnes det kubbelys som ikke er røde. Men lell.

Kan jeg pynte til påske snart?

Ja det må vel bli riktig :ahappy:

Halvbroren og et par episoder Game of Thrones sett. Hva nå da?

Marvin mente det var middagstider for to timer siden, så han er spent hver gang jeg rører på meg. Mat nå?

Det er veldig koselig å ligge med en pelsball på hver side av seg altså. Begge med hodene inntil meg :wub: Så har jeg tafset litt og sussa, og Dany grynter alltid litt når hun koser seg :ahappy:

Fant ut at jeg har to sessonger av huset på prærien da. Det er barndomsminner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Monica 123.

Jeg og Issi startet på vår første rally stevne noensinne. Vi har prøvd dette to ganger før så ambisjonene var ikke så høye :-P

Første stevne disket vi pga en sitt for mye. Andre stevnet var hun sliten men hang med. Vi fikk første premie og 3 plass og 1/3 opprykk i boks :-D veldig fornøyd med henne. Og det beste av hele dagen er at doffen har ligget i hundeparken i hele dag i ro :-D :-D i bur inne :-D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så så jeg en dalmatiner i byen i dag. Etter snart 5 år så stiger fortsatt stressnivået til 100% når jeg ser en slik :lol: blir helt skjelven nesten, får hjertebank og får bare lyst til å løpe bort! Ja bort til dalmatineren altså. Men kunne ikke gjøre det i dag, var en vei mellom oss, og jeg liker best å støte "tilfeldig" på folk. Mistet dem dessverre og klarte ikke å sirkle meg inn på dem igjen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Monica 123.

Jeg og Issi startet på vår første rally stevne noensinne. Vi har prøvd dette to ganger før så ambisjonene var ikke så høye :-P

Første stevne disket vi pga en sitt for mye. Andre stevnet var hun sliten men hang med. Vi fikk første premie og 3 plass og 1/3 opprykk i boks :-D veldig fornøyd med henne. Og det beste av hele dagen er at doffen har ligget i hundeparken i hele dag i ro :-D :-D i bur inne :-D

For en super dag! Flink Doff OG bra konkurranse! :D

Flinkinger, grattis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! :lol:

Jeg er ferdig med jula for lengst jeg, synes nesten det er litt ubehagelig å se julepynt etter 5 januar eller noe. Da har det ikke noen mening for meg lenger, siden julestemningen er borte.

Da jeg bodde i trondheim gikk jeg forbi et hus som hadde juletre og pynt inni hele året!

Jeg skal ikke påstå at jeg har direkte julestemning, men jeg synes det er koselig for det. Og jeg er av de som tar opp julepynten sent, for jeg synes ikke jula begynner midt i oktober, også koser jeg meg heller med den en stund etter jula, mens julegaver er nye og spennende, og en har igjen rester av både julemat og julesnop.

Og nå er to esker pakket ned, da har jeg bare igjen det som skal i en egen adventseske, og treet. Og gardiner på fire vinduer. Er det lettere å skifte gardiner i dagslys, mon tro? For da hadde jeg sluppet å gjøre det i dag... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så drittlei av at tns gallup ringer hver ***** dag! Tilogmed Lørdag og søndag kveld ringer dem!

De holdt på sånn med meg en periode også. Jeg klikket til slutt fullstendig på dem, og forlangte å snakke med den ene sjefen etter den andre for å få de til å slutte. Jeg spammet de med mail og krevde at de holdt opp. Og så reserverte jeg meg i Br.sund. Ikke det at det hjalp da, men da jeg ble rimelig lei å ha med å gjøre i telefonen til slutt, så sluttet de.

Det er synd at det må gå så langt før de gir seg. Greit å svare på noe en gang, men når de ringer jevnlig så blir det for mye. Alt startet fordi jeg skulle være "grei" å svare på en undersøkelse for en gang skyld. Og etter det tok det helt av. Så det skal jeg aldri, aldri gjøre igjen.

Edit: Men det var ikke bare de som ringte da. Det var private aktører også, og jeg husker speielt ei dame som skulle selge meg tennnis-sokker. Først og fremst, så tenkte jeg at det bruker jeg jo ikke lenger. Og så satte damen i gang å lese fra et endeløst langt manuskript. Hun var så dårlig til å omformulere det, og hadde så monotom stemme at jeg så henne for meg med arket i hånden. Jeg måtte flire litt samtidig som at jeg ble irritert fordi kl var 15 på dagen og det er faktisk midt i folks arbeidstid.

Så da hun var ferdig, avsluttet hun med å spørre hvor mange sokker jeg skulle ha.

Og hun gav seg ikke, hun kunne ikke begripe at jeg ikke ville ha sokker!?! Brukte jeg ikke sokker kanskje?

En annen gang det ringte ei som startet samtalen med å spørre om jeg var meg, slik; "Hei, har jeg kommet til xxx?"

Jeg: "Nei."

Damen: "Men det er telefonnr. xxx jeg har ringt?"

Jeg: "Ja."

Damen: "Men da er du xxx da?"

Jeg: "Eh.. NEI."

Damen: "Det var rart, for dette nr er registrert på xxx. Er xxx å treffe da?"

Jeg: "Nei det er hun ikke. Jeg heter NIna et eller annet, jeg" (Kunne ikke dy meg)

Damen, helt paff: "Det var merkelig... jaja.. er du sikker?"

Jeg: ".................................ja!!"

Damen: "Ok"

Klikk.

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holdt på sånn med meg en periode også. Jeg klikket til slutt fullstendig på dem, og forlangte å snakke med den ene sjefen etter den andre for å få de til å slutte. Jeg spammet de med mail og krevde at de holdt opp. Og så reserverte jeg meg i Br.sund. Ikke det at det hjalp da, men da jeg ble rimelig lei å ha med å gjøre i telefonen til slutt, så sluttet de.

Det er synd at det må gå så langt før de gir seg. Greit å svare på noe en gang, men når de ringer jevnlig så blir det for mye. Alt startet fordi jeg skulle være "grei" å svare på en undersøkelse for en gang skyld. Og etter det tok det helt av. Så det skal jeg aldri, aldri gjøre igjen.

Jeg svarte på en undesøkelse som jeg syntes var interresant for et år siden, etter det har dem ringt så og si hver ***** dag! Jeg legger bare på, trodde de skulle ta hintet men jeg må vel klikke litt jeg og :lol: Brønnøysund registeret hjelper nada :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på en undesøkelse som jeg syntes var interresant for et år siden, etter det har dem ringt så og si hver ***** dag! Jeg legger bare på, trodde de skulle ta hintet men jeg må vel klikke litt jeg og :lol: Brønnøysund registeret hjelper nada :(

Om du har en litt nyere telefon, så kan du lagre alle slike nummer under en samlet kontakt, og bestemme at det ikke skal ringe når de ringer. Det har fått det veldig stille på min telefon. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en litt nyere telefon, så kan du lagre alle slike nummer under en samlet kontakt, og bestemme at det ikke skal ringe når de ringer. Det har fått det veldig stille på min telefon. :whistle:

Jeg har ikke en ny tlf med sånn fancy greie nei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå at jeg har direkte julestemning, men jeg synes det er koselig for det. Og jeg er av de som tar opp julepynten sent, for jeg synes ikke jula begynner midt i oktober, også koser jeg meg heller med den en stund etter jula, mens julegaver er nye og spennende, og en har igjen rester av både julemat og julesnop.

Og nå er to esker pakket ned, da har jeg bare igjen det som skal i en egen adventseske, og treet. Og gardiner på fire vinduer. Er det lettere å skifte gardiner i dagslys, mon tro? For da hadde jeg sluppet å gjøre det i dag... :whistle:

Det er jeg helt enig i, julen begynner ikke midt i oktober! Hjemme hos oss pynter vi ikke til jul før lillejuleaften vi, utpå kvelden. Har adventskrans da, og pappa henger en stor lysende glorie over huset (eller en stjerne, eller hva nå han finner på, det er noe nytt hvert år). Men ellers ikke noe. Husker det så godt da jeg var barn, hvordan det var å stå opp tidlig på juleaften, og se at det var julepynt overalt og juletre :D Magisk var det.

Nei nå begynte jeg å savne julen litt jeg :lol:

Nå har jeg lest igjennom eksamen min (som jeg har forandret og forhåpentligvis forbedret), og jeg synes den er skikkelig bra for å være ærlig... men jeg syntes jo forrige var ganske bra og, det er det som er så skummelt, for jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre... jeg må nok ta en tur til veilederen neste uke, hun sa hun ikke kunne gi forhåndssensur såklart, men at hun gjerne kunne se på et utdrag.

Jeg har iallefall presset inn mer kilder og litt sitater og sånn, det var det som var litt feil sist, at det var for mye egne tanker og for lite substans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på en undesøkelse som jeg syntes var interresant for et år siden, etter det har dem ringt så og si hver ***** dag! Jeg legger bare på, trodde de skulle ta hintet men jeg må vel klikke litt jeg og :lol: Brønnøysund registeret hjelper nada :(

De svarer ofte med at siden du ikke er registrert i Br.sund så har de rett til å ringe deg.

Og hun ene, som jeg grillet veldig, som påstod hun ikke kunne slette meg fra listen sin, som jeg fikk til å innrømme etterpå at hun kanskje kunne det allikevel, hun begynte med å argumentere for at jeg ikke hadde reservert meg.

Der og da skjønte jeg at disse stakkarene som blir satt til å ta slike telefoner, ikke har peiling på om personene de ringer faktisk har reservert seg eller ikke. For jeg hadde gjort det for lenge siden. Og da jeg fortalte henne det, ble hun veldig spak. Akkurat som at hun dummet seg ut fordi hun ikke hadde sjekket. Jeg fikk veldig den følelsen.

Jeg tok det pent i starten, men når det ble masete og ikke klarte å få det soppet, så ble jeg faktisk fryktelig irritert. Og det startet med at søstern satte full fres i sving for å bli kvitt akkurat det samme, og hun klarte det. Så hermet jeg, og det gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffinsdate snart? Jeg er veldig glad i muffins.

Sitter jeg plutselig på toget til kongsberg. Skulle ikke reist før i morgen så planer endrer seg tydeligvis. Og på mandag skal jeg på visning til en perfekt leilighet. Noen som har noen gode råd om hvordan man får denne leiligheten? :)

Om du får leiligheten, så skal du få muffins. Motivasjon nok?

Jeg er mest spent på hvordan du kom deg opp! Ble det heisen? :P

Elsker de seriene! Ser du dette Whoopsis? Monsen rocker. :aww:

Muffinstur?

Og du, jeg så Tora Berger vinne idag! :ahappy:

Jeg klarer ikke å dele opp qouten.. Det er sikkert mulig da, på en eller annen måte.

Men jeg prøvde å gå på ski opp slalåmbakken jeg. Og det gikk faktisk ganske strålende (om man ser bort i fra litt innvendig banning.), helt til heisen plutselig begynte å gå, og det kom en kjørende ned bakken! Da fikk jeg litt panikk, og prøvde å få hele gjengen ut i grøfta. Og så måtte jeg da buksere meg opp gjennom skogen i mørket, og før jeg var på toppen var jeg i skikkelig skikkelig dårlig humør. Så kan du bare se for deg turen ned igjen etter at vi hadde drevet ekstremsport rundt i løypene her oppe. Jeg måtte jo sjekke om heisen kanskje hadde stoppet. Noe den ikke hadde. Så da prøvde jeg meg på å gå skogen igjen, før det plutselig kom en alpinist. Så klart. Så måtte jeg komme meg ut på en vanlig vei, og så gå med glatte skisko, ski, staver og tre hunder i en evighet for å komme hjem. Det var ikke en fin tur. :lol: Neste gang tar jeg veien..

Og jeg er fortsatt skeptisk til Monsen. Han er jo kul og sånt, sikkert, men altså. Nei. :aww:

Men så dere Tønseth i dag!?!? Var det jeg visste! Han har jeg tro på altså. Han og Dyrhaug. Lett. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...