Djervekvinnen Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 seriøst!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Kjempeseriøst - nå er det bare å gå ned i knestående og be til høyere makter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Åå er det fake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Ja hvilken tidssone følger egentlig denne dommedagen? Når et det vi kan puste lettet ut liksom? Eller når er det vi må ta siste farvel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Sola snu her i landet hvor jeg bor 12 minutter over 12... Så jeg regner med den tiden.. Siden det jo er sola som skal snu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Ja hvilken tidssone følger egentlig denne dommedagen? Når et det vi kan puste lettet ut liksom? Eller når er det vi må ta siste farvel? kl 10:00 GMT så dvs lunsjtid norge kl 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Jøss, alt du vet Anette! Ikke lenge igjen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Jøss, alt du vet Anette! Ikke lenge igjen da T vet vi skal ha fancy lunsj imorgen på jobb,så da kan vi enten feire at vi dør eller at vi ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 **** jeg jobber jo da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 **** jeg jobber jo da Jeg bommer på juleferien med noen få timer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Hmm makan da, har prøve kl 10.45 jeg sku gjerne visst om det hadde noe for seg å ta turen.. kanskje bare bli hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 LOL!!! link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 må si jeg hadde håpet på at det var litt varmere allerede... Vil ikke fryse ihjel når jorda går under kjenner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Om jorda går under klokka 11.00 norsk tid, så sover jeg nok over den. Kanskje like greit, siden jeg ikke har noen back-up planer om det virkelig skjer.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jaja, i dag er dagen dere! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 kl 10:00 GMT så dvs lunsjtid norge kl 11 Trodde det var 11:11 jeg, altså 12:11 her?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 kl 10:00 GMT så dvs lunsjtid norge kl 11 Trodde det var 11:11 jeg, altså 12:11 her?!Kan godt hende. Jeg sa bare hva t sa han hadde lest. Men på fbook er mange enig med meg mens noen mener denne 12:11.har vel egentlig ikke en trille å si menne..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Kan godt hende. Jeg sa bare hva t sa han hadde lest. Men på fbook er mange enig med meg mens noen mener denne 12:11.har vel egentlig ikke en trille å si menne..... Jeg hører ikke på fb, jeg hører på mayaene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Da venter jeg til etter 12 med å kjøpe de siste julegavene, er jo litt unødvendig å kjøpe de ellers 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Ja jeg tenker jeg venter med å bære fòr-leveringen før etter tolv. Kjipt å bære X antall 15 og 10kg sekker på totalt 1 tonn hvis verden uansett skal gå under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jeg hører ikke på fb, jeg hører på mayaene Om du hører på mayane trenger du ikke tenke på klokkeslett eller dømmedag. De har aldri spådd det er bare noen luringer som har tolket det dit hen helt i starten også har fanatikere rullet videre på steinen det som er grunnen til at det er 12:11, 12:12 osv norsk tid er at det er da sola snur i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Om du hører på mayane trenger du ikke tenke på klokkeslett eller dømmedag. De har aldri spådd det er bare noen luringer som har tolket det dit hen helt i starten også har fanatikere rullet videre på steinen det som er grunnen til at det er 12:11, 12:12 osv norsk tid er at det er da sola snur i dag Skulle tro folk tok meg seriøst Men det er pga mayakalenderen disse luringene har tolket dommedag og det som verre er, ikke sant? Og det er mayakalenderen som ender i dag, visstnok kl 11:11. Og igjen, da blir det til at man hører på mayaene Men igjen, for å understreke og ødelegge moroa (som jeg måtte på fb igår også), så tror jeg ikke på dette. Trodde det var enkelt å se jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jeg så på et program på Discovery (tror jeg det var igår) og der gikk kalenderen lengre, husker ikke hvordan eller hvorfor for det var egentlig ikke et så ***** interresant program. Men de avkrefta ryktene om at verden skulle gå under idag ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts