Gå til innhold
Hundesonen.no

21.12.2012 - Jordens undergang


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Venter med å betale regninger til etter lørdagen, så teit å betale dem hvis verden går under uansett

Været de neste dagene i Frankrike...

Eg forstår godt at den stakkaren som sat og snekra kalenderen for 5000 år sidan ikkje gadd å lage meir...

Jeg lurer så veldig på hva disse dooms day preppers -folka gjør nå jeg ? Panikkshopper til jul ? Noen av de må jo ha gått på en kjempesmell psykisk når dette fjellet aldri åpnet seg ?

De finner en ny dommedag. De tror de har misforstått ett tegn eller gått glipp av en beskjed eller noe, men de venter nok fortsatt på dommedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så veldig på hva disse dooms day preppers -folka gjør nå jeg ? Panikkshopper til jul ? Noen av de må jo ha gått på en kjempesmell psykisk når dette fjellet aldri åpnet seg ?

Som 2ne seier, dei er nok i full gang med å rekne ut alt på nytt, slik at dei om nokre dagar / veker kan kome med årsaka til feilinformasjonen, og kome med den RETTE datoen...

Men hugs at mange av desse "prepparane" førebur seg på heilt andre ting enn mayadommedag, og det er nok (nesten) like mange av desse som synst dette oppstyret har vore tullete som av oss normale menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...