Gå til innhold
Hundesonen.no

21.12.2012 - Jordens undergang


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Venter med å betale regninger til etter lørdagen, så teit å betale dem hvis verden går under uansett

Været de neste dagene i Frankrike...

Eg forstår godt at den stakkaren som sat og snekra kalenderen for 5000 år sidan ikkje gadd å lage meir...

Høhø. Tror jeg skal bruke platina-auraen når Soph slår seg vrang på skolen :aww:

Skitt Lill. Vi venter krystallbarn! :o :o

De barna som fødes fra 2013 kalles "ordentlige" krystallmennsker, fordi de også er krystalliserte i deres nettverksenergi som har med deres sosialiseringsevne å gjøre.

Krystallbarn er veldig rene og høyfrekvente i deres energier, de er ærlige av vesen og ekstremt sannhetssøkende i sin omgang med andre mennesker. I motsetning til indigobarna mangler de fullstendig det grensesettende elementet i sitt vesen, noe som heldigvis ikke er noe problem for barna selv, da de er svært bevisste på hva de liker og hva de ikke liker, og hvem det er bra for dem å være sammen med.

Krystallbarn inngår nødig kompromisser i noen sammenheng overhodet. Da isolerer de seg heller fra omverdenen, hvis de selv mener at de er det eneste akseptable selskap i mils omkrets.

Selv ikke far og mor og de nærmeste i familien skal være for skråsikre i krystallbarnas nærhet. Disse nye barna omgir seg nemlig ikke frivillig med begrenset tankegang eller med mennesker med styrende og/eller nedbrytende energier. Bestemmer foreldrene seg for noe annet enn det barna vil, og hvis foreldrenes beslutning ikke matcher barnas indre balanse, kan man være sikker på at det innen kort tid oppstår kaotiske tilstander i omgivelsene. På det ubevisste plan bærer nemlig krystallbarna på en sterk indre ild som kan få alt negativt rundt barna til å brenne fullstendig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om man kan sette dem frem som pynt også? :P
Også virker det ikke som om individuelle forskjeller er så utbredt blandt de 'nye' barna. :aww:

Edit: For å ikke svike mitt alternative jeg fullstendig så må jeg legge til at jeg håper det kan skje en positiv forandring. En ny og mer positiv periode som venter oss.
Det har vært en lang periode med kriger, kapitalisme og ødeleggelse av naturen, så det hadde ikke gjort noe med en forandring egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Lurer på hvor mange som betaler for å transformere seg jeg , for en genial bisniss idé!

Den eneste forskjellen på barna nå og barna for 10 år siden , er at dagens småbarn kan sette på DVD - spillere etc fra de er bleiebarn.

Alle gjenstander har en slags utstråling , og alle kan se det folk kaller aura. Tilmed stuebordet mitt har en aura , lurer på om jeg skal få noen til å tyde den ? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Lurer på hvor mange som betaler for å transformere seg jeg , for en genial bisniss idé!

Den eneste forskjellen på barna nå og barna for 10 år siden , er at dagens småbarn kan sette på DVD - spillere etc fra de er bleiebarn.

Alle gjenstander har en slags utstråling , og alle kan se det folk kaller aura. Tilmed stuebordet mitt har en aura , lurer på om jeg skal få noen til å tyde den ? :-P

Jeg kjenner en som har gjort det, faktisk. :P Han mente sjøl at han merka veldig stor forskjell, at chakraene hans flytta seg rundt i kroppen og smelta sammen og endra farge og gode greier, at AD/HDen hans forsvant, og at han ble "gjenfødt" i kroppen sin, som han sa.

Nå skal det sies at han også har et par tyngre psykiatriske diagnoser, hvorav den ene er en schizofreni- diagnose han for tida ikke blir behandla for.

Hun "terapeuten" var litt samme typen som ham, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystallbarn var neste nivå.

De unge og voksne som er født fra sommeren 1987 og frem til 1991 samt en del av dem som er født i midten av 1980-årene, er alle født med en blandingsaura som tilsvarer før nevnte gruppe, men med langt mindre indigofarget energi i auraen. Disse barna og unge har derfor vanskelig for å velge om de skal sikte seg inn mot høyre og være pene og veloppdragne, eller om de skal være opprørske og gå helt sine egne veier. Beskyttelsen deres i forhold til omverdenen er ikke særlig sterk, og derfor adopterer de ofte foreldrenes idealer og måter å gjøre tingene på fremfor å ivareta sine egne ønsker for livet.

Mange av disse menneskene kan umiddelbart virke svært så rolige og tilfredse utad, men de mangler ofte handlekraft, og erfaringen viser da også at så fort de får utført en AuraTransformasjon™ eller -justering, tar tingene for alvor fart i livet deres. Det dukker ganske enkelt fram en sterkere personlighet på veldig kort tid.

http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm

Jeg tipper jeg har en blandingsara! Sikkert skikkelig grumsete. Lurer på om jeg skal få gjort en transformasjon, eller kanskje en transplantasjon, hvis noen vil donere en indigofarget aura, det er favorittfargen min.
Men dette ble jo OT da.

Det der var sånn info jeg ikke trengte, jeg følte meg skummelt truffet av det... og jeg har litt tro på mye av slike ting uten at jeg skal legge ut så mye om min teori om underbevisstheten og den åndelige verden.

Jippi! (Tror jeg) :lol:

Nei, men aura er ikke egentlig så rart nei. Man kan se sin egen i noen tilfeller om man holder tomlene mot hverandre så de nesten berøres. Og jeg hadde en foreleser en gang som nesten lyste opp, han hadde også en veldig sterk personlighet. :)

Ok, nå ble jeg nysgjerrig altså, tar man bare tomlene mot hverandre? Og må det være mørkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Det der var sånn info jeg ikke trengte, jeg følte meg skummelt truffet av det... og jeg har litt tro på mye av slike ting uten at jeg skal legge ut så mye om min teori om underbevisstheten og den åndelige verden.

Og det er vel svindelen med det hele, det er skrevet på en måte som de fleste kan kjenne seg igjen i. At dagens ungdom har litt andre holdninger er jo heller ingen hemmelighet de trenger dikte opp. Jeg kan godt akseptere at alle levende organismer har en aura, kall det hva du vil egentlig og at den tildels er unik for individet, men at "noe(n)" skal styre hva aura man blir tildelt utifra når man er født er bare psykelig sjukt. Lurer veldig på hvem,hva, hvor som avgjør dette det skriver de naturligvis ikke noe om.

Ok, nå ble jeg nysgjerrig altså, tar man bare tomlene mot hverandre? Og må det være mørkt?

Mhm lurte jeg og på måtte prøve her hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var sånn info jeg ikke trengte, jeg følte meg skummelt truffet av det... og jeg har litt tro på mye av slike ting uten at jeg skal legge ut så mye om min teori om underbevisstheten og den åndelige verden.

Ok, nå ble jeg nysgjerrig altså, tar man bare tomlene mot hverandre? Og må det være mørkt?

Haha, jeg har satt igang tommelprosjekt.

Men nei det skal være lyst. Jeg har da sett liksom et litt annet lys rundt tommelen rett før der de møtes. Men jeg ser det ikke på meg selv nå! :P Auraløs for øyeblikket jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Gidder ikke lage mer krim.

Forstår jeg godt, det er jo ikke noe internett i morgen og ingen til å lese krim.

Jeg skal liksom lese til naturfagprøve i morgen, jeeses whats the f point liksom de må da skjønne at det ikke blir noen prøve-- :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...