Gå til innhold
Hundesonen.no

21.12.2012 - Jordens undergang


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Venter med å betale regninger til etter lørdagen, så teit å betale dem hvis verden går under uansett

Været de neste dagene i Frankrike...

Eg forstår godt at den stakkaren som sat og snekra kalenderen for 5000 år sidan ikkje gadd å lage meir...

Jeg har gledet meg til den dagen i årevis :lol: Dette er den eneste "dommedagen" jeg har hatt tro på, og for å være ærlig blir jeg skuffet om ikke noe skjer. Nå tror jeg forsåvidt ikke det blir dommedag (ville vært litt merkelig å bli glad for den), men mer at ett eller annet kommer til å skje, er jo mange andre spennende teorier. Som at f.eks menneskene når et høyere vibrasjonsnivå... hva nå det innebærer, men er jo endel som sier at dette allerede har begynt, med indigobarn og de som kom etter som jeg ikke husker hva kalles i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på verdens undergang. Men jeg tror vi går over i en ny tidsepoke. VI har gått igjennom mange slike tidsepoker tidligere. Middelader, renessansen, den industrielle revolusjonstiden osv, selvom det aldri blir helt "på samme måte". Nå åpnes døren straks for en ny epoke. Ikke det at den skjer bombastisk på denne datoen. Den har alt startet og er godt igang. Den vil ikke omfavne alle mennesker med det første heller, bare de som ønsker og er klare for den.
Det dreier seg om opplysthet, tankens makt, indre styrke og spiritualitet. Faktisk mye av det Maya indianerne selv trodde på. For å fatte det jeg tror i korthet :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg til den dagen i årevis :lol: Dette er den eneste "dommedagen" jeg har hatt tro på, og for å være ærlig blir jeg skuffet om ikke noe skjer. Nå tror jeg forsåvidt ikke det blir dommedag (ville vært litt merkelig å bli glad for den), men mer at ett eller annet kommer til å skje, er jo mange andre spennende teorier. Som at f.eks menneskene når et høyere vibrasjonsnivå... hva nå det innebærer, men er jo endel som sier at dette allerede har begynt, med indigobarn og de som kom etter som jeg ikke husker hva kalles i farta.

Hæ? :P

Jeg har så lyst å finne ut hva folk faktisk tror kommer til å skje, men dette skjønner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystallbarn var neste nivå.

Indigobarn er betegnelsen for barn og unge født i 'Den Nye Tid' i perioden fra 1995 og frem til senest 2008. Kjennetegnende for disse barn og unge er at de er født med en langt sterkere utstråling og aura enn foreldrene sine. Disse barn og unge er nemlig født med den nye tids indigofargede aura, som voksne mennesker i dag kan få via en AuraTransformasjon™ hvis de føler seg klare til dette.
Det er ved utgangen av 2003 født ca. 526.000 barn i Norge med den nye tids indigofargede aura.
Utover dette er ca. 472.000 norske unge mennesker født i overgangsperioden 1987-1994, og de er utstyrt med en blandingsaura som inneholder elementer fra henholdsvis den gamle tids sjelsaura og den nye tids indigofargede aura.

Dessuten er det i perioden 2004-08 født ca. 291.200 norske barn med en blanding av indigoaura og krystallaura, og jo tettere på 2009 barna er født, jo renere krystallaura er de født med og jo mere krystalliserte er de i kroppen.

Ved begynnelsen av 2009 går og krabber det dermed 1.290.200 norske barn og unge omkring som har en annerledes aurastruktur enn sine foreldre, med mindre foreldrene selv har fått gjort en AuraTransformasjon™.

De unge og voksne som er født fra sommeren 1987 og frem til 1991 samt en del av dem som er født i midten av 1980-årene, er alle født med en blandingsaura som tilsvarer før nevnte gruppe, men med langt mindre indigofarget energi i auraen. Disse barna og unge har derfor vanskelig for å velge om de skal sikte seg inn mot høyre og være pene og veloppdragne, eller om de skal være opprørske og gå helt sine egne veier. Beskyttelsen deres i forhold til omverdenen er ikke særlig sterk, og derfor adopterer de ofte foreldrenes idealer og måter å gjøre tingene på fremfor å ivareta sine egne ønsker for livet.
Mange av disse menneskene kan umiddelbart virke svært så rolige og tilfredse utad, men de mangler ofte handlekraft, og erfaringen viser da også at så fort de får utført en AuraTransformasjon™ eller -justering, tar tingene for alvor fart i livet deres. Det dukker ganske enkelt fram en sterkere personlighet på veldig kort tid.

http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm

Jeg tipper jeg har en blandingsara! Sikkert skikkelig grumsete. Lurer på om jeg skal få gjort en transformasjon, eller kanskje en transplantasjon, hvis noen vil donere en indigofarget aura, det er favorittfargen min.
Men dette ble jo OT da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh........ Er ikke dette sånn parodigreie? :P Den nettsida var ikke lett å ta seriøst.

Næsj! Er ikke parodi. Men altså, den nettsiden vil jo selge de dere transformasjonene sine da, var bare den første jeg kom inn på da jeg søkte kjapt.

http://www.elinsvei.com/barna/Indigo.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er basert på en misforståelse. En (av flere) av Mayaindianernes kalender hadde en syklus som sluttet 21.12.2012, og en ny syklus begynner. Det tilsvarer at verden skulle gå under (eller gå over i en ny spirituell fase) 31.12 eller 01.01.2000 fordi det er slik vårt kalendersystem fungerer. Det hele dreier seg jo bare om oppkonstruerte kalendersystemer uansett. At vi nå er i 2012 er jo et helt arbitrært tall. Det samme gjelder for Mayaindianernes kalendersystem.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er basert på en misforståelse. En (av flere) av Mayaindianernes kalender hadde en syklus som sluttet 21.12.2012, og en ny syklus begynner. Det tilsvarer at verden skulle gå under (eller gå over i en ny spirituell fase) 31.12 eller 01.01.2000 fordi det er slik vårt kalendersystem fungerer. Det hele dreier seg jo bare om oppkonstruerte kalendersystemer uansett. At vi nå er i 2012 er jo et helt arbitrært tall. Det samme gjelder for Mayaindianernes kalendersystem.

Hysj!

Åh, Lola, har du lyst til å lage en egen tråd om dette med indigobarn? Virker som du har god peiling. Ble veldig nysgjerrig på det, men det blir vel kanskje litt OT i denne tråden..

Altså jeg har ikke peiling, var veldig inni slikt før, men har falt litt ut igjen de siste årene :P Så jeg har nok egentlig ikke noe annet å komme med enn linker og sånn altså. Men det er veldig spennende ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om dette med indigobarn før. De sier de kjennetegnes blant annet med problemer med å hanskes med autoriteter, de har sterke personligheter, de vil gå egne veier osv. Jeg frykter en del foreldre kan bruke dette som unnskyldning/rasjonalisering hvis de har vanskelige/uoppdragne barn. ("Nei, poden er ikke bortskjemt og vanskelig. Han er et indigobarn").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men nå humret jeg litt (særlig til det Tabris skrev om at folk unnskylder atferdsproblemer med det) :P Kult at folk ser dette, har disse folka som kan se disse auraene fått øynenes fotosensitive celler undersøkt (forutsetter selvsagt at de er dævv da, men). Hvis de kan se noe mer enn andre så vil dette vises av en fysiologisk endring i øyets oppbygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Jeg har hørt om dette med indigobarn før. De sier de kjennetegnes blant annet med problemer med å hanskes med autoriteter, de har sterke personligheter, de vil gå egne veier osv. Jeg frykter en del foreldre kan bruke dette som unnskyldning/rasjonalisering hvis de har vanskelige/uoppdragne barn. ("Nei, poden er ikke bortskjemt og vanskelig. Han er et indigobarn").

Mhm, skremmende ansvarsfraskrivelse, selger sikkert bra dette. Av alt alternativt bullshit jeg har hørt på lenge tar dette kaka, sånne folk sku sperres inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at verden går under den 21, og om det ikke gjør det så kommer jeg til å føle meg snytt :aww: Har fri og alt, så jeg skal sitte med kakao og vente på undergangen :aww:

Skulle kommet meg til Yellowstone og kikket på undergangen på første rad :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kjipt at jeg ikke tar juleferie før den 21. Lurer på om jeg skal droppe å gå på jobb resten av uka for å få litt fri, også kanskje bestille meg et keisersnitt så jeg ihvertfall får truffet magesparkeren før det er for sent!

Ellers så digger jeg denne tråden! :lol:

Krystallbarn var neste nivå.

De unge og voksne som er født fra sommeren 1987 og frem til 1991 samt en del av dem som er født i midten av 1980-årene, er alle født med en blandingsaura som tilsvarer før nevnte gruppe, men med langt mindre indigofarget energi i auraen. Disse barna og unge har derfor vanskelig for å velge om de skal sikte seg inn mot høyre og være pene og veloppdragne, eller om de skal være opprørske og gå helt sine egne veier. Beskyttelsen deres i forhold til omverdenen er ikke særlig sterk, og derfor adopterer de ofte foreldrenes idealer og måter å gjøre tingene på fremfor å ivareta sine egne ønsker for livet.
Mange av disse menneskene kan umiddelbart virke svært så rolige og tilfredse utad, men de mangler ofte handlekraft, og erfaringen viser da også at så fort de får utført en AuraTransformasjon™ eller -justering, tar tingene for alvor fart i livet deres. Det dukker ganske enkelt fram en sterkere personlighet på veldig kort tid.

http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm

Jeg tipper jeg har en blandingsara! Sikkert skikkelig grumsete. Lurer på om jeg skal få gjort en transformasjon, eller kanskje en transplantasjon, hvis noen vil donere en indigofarget aura, det er favorittfargen min.
Men dette ble jo OT da.

Får de barna som blir født nå fremover en enda bedre aura? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kjipt at jeg ikke tar juleferie før den 21. Lurer på om jeg skal droppe å gå på jobb resten av uka for å få litt fri, også kanskje bestille meg et keisersnitt så jeg ihvertfall får truffet magesparkeren før det er for sent!

Ellers så digger jeg denne tråden! :lol:

Får de barna som blir født nå fremover en enda bedre aura? :D

Ja, din får nok platina-aura!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe på at verden går under nei. Litt lei maset om det egentlig..

Har en kunde faktisk som er overbevist om at dette er sant. Han gav meg verdens største klem sist han var innom og ønsket meg lykke til. Han har også tatt seg fri fra jobben denne uka for å være med hund og kjæreste til "enden kommer". Han er totalt overbevist, han trodde ikke helt på det før han leste en eller annen bok. Nå er han helt besatt og stakkaren er livredd for Fredagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jeg har en blandingsara! Sikkert skikkelig grumsete. Lurer på om jeg skal få gjort en transformasjon, eller kanskje en transplantasjon, hvis noen vil donere en indigofarget aura, det er favorittfargen min.

Men dette ble jo OT da.

Din aura er jo selvsagt prikkete, da vøtt :lol:.

Jeg som syntes høyere vibrasjonsnivå hørtes ut som noe frustrerte husmødre drev med etter å ha lest for mye 50 shades, denne f.eks.: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2231576/50-Shades-Divorce-Wife-inspired-erotic-book-says-husband-failed-meet-expectations.html :lol:

:lol: :lol:

Og mer har jeg ikke å si om den saken :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men nå humret jeg litt (særlig til det Tabris skrev om at folk unnskylder atferdsproblemer med det) :P Kult at folk ser dette, har disse folka som kan se disse auraene fått øynenes fotosensitive celler undersøkt (forutsetter selvsagt at de er dævv da, men). Hvis de kan se noe mer enn andre så vil dette vises av en fysiologisk endring i øyets oppbygning.

Det med auraen er jo sånn sett ikke noe overnaturlig/paranormalt. Man kan jo ta bilde av den og, alt har en aura.

Med kirlian foto så kan man se at selv etter f.eks en del av et blad er fjernet fra et blad, er det fortsatt en kontur igjen av den manglende parten. Men akkurat hva dette er er det vel ingen som helt har funnet ut av, men noe er det iallefall (bra konklusjon.) Herregud hadde jo et helt kapittel om dette i årsoppgaven min fra skolen (eksamen), men har glemt det meste.

Uansett, at alt har en aura er jo ikke så veldig merkelig, men folk flest synes vel det høres litt vel alternativt ut. Men alt er jo energi.

Så det at noen sier de kan lese av auraer synes jeg overhodet ikke er merkelig. Men det leserne legger i det de ser kan man jo diskutere. Uansett, spennende tema synes jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er god underholdning disse prepperne, trenger du overleve tror jeg faktisk du kommer mye lenger med en bok av Lars Monsen fra biblioteket enn hva de fanatikerne holder på med. F.eks han som hadde laget seg kombinert øks og spade, litt synd egentlig at ingen har fortalt han at den blir ubrukelig som øks etter 3 spadetak. :lol:

Husker hun damen som hadde lagret tørrmat over alt i huset, og skrevet kryptiske beskjeder til den som overlevde og kom til huset, med forklaringer på hvor mat kunne finnes. Og han mannen som som hadde gravd ned mange busser, og ominnredet de slik at det var mulighet for 500 personer å overleve der. Masse mat, vann og annet utstyr også :lol:

Er da god underholdning og viser bare hvor ille mennesker kan bli, sånn egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, din får nok platina-aura!

Jippi! (Tror jeg) :lol:

Nei, men aura er ikke egentlig så rart nei. Man kan se sin egen i noen tilfeller om man holder tomlene mot hverandre så de nesten berøres. Og jeg hadde en foreleser en gang som nesten lyste opp, han hadde også en veldig sterk personlighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Han er totalt overbevist, han trodde ikke helt på det før han leste en eller annen bok. Nå er han helt besatt og stakkaren er livredd for Fredagen..

Jaggu godt jeg ikke leser noe særlig bøker, ser jo hvordan det går.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...