Gå til innhold
Hundesonen.no

21.12.2012 - Jordens undergang

Recommended Posts

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Venter med å betale regninger til etter lørdagen, så teit å betale dem hvis verden går under uansett

Været de neste dagene i Frankrike...

Eg forstår godt at den stakkaren som sat og snekra kalenderen for 5000 år sidan ikkje gadd å lage meir...

Skrevet

Ja hvilken tidssone følger egentlig denne dommedagen? Når et det vi kan puste lettet ut liksom? :P
Eller når er det vi må ta siste farvel?

Skrevet
Ja hvilken tidssone følger egentlig denne dommedagen? Når et det vi kan puste lettet ut liksom? :P

Eller når er det vi må ta siste farvel?

kl 10:00 GMT

så dvs lunsjtid norge kl 11 :P

Guest Kåre Lise
Skrevet

Hmm makan da, har prøve kl 10.45 jeg sku gjerne visst om det hadde noe for seg å ta turen.. kanskje bare bli hjemme.. :P

Skrevet

Om jorda går under klokka 11.00 norsk tid, så sover jeg nok over den. Kanskje like greit, siden jeg ikke har noen back-up planer om det virkelig skjer.... :aww:

• Like 1
Skrevet

kl 10:00 GMT

så dvs lunsjtid norge kl 11 :P

Trodde det var 11:11 jeg, altså 12:11 her?!

Kan godt hende. Jeg sa bare hva t sa han hadde lest. Men på fbook er mange enig med meg mens noen mener denne 12:11.har vel egentlig ikke en trille å si menne..... :whistle:
Skrevet
Kan godt hende. Jeg sa bare hva t sa han hadde lest. Men på fbook er mange enig med meg mens noen mener denne 12:11.har vel egentlig ikke en trille å si menne..... :whistle:

Jeg hører ikke på fb, jeg hører på mayaene :aww:

• Like 2
Skrevet

Ja jeg tenker jeg venter med å bære fòr-leveringen før etter tolv. Kjipt å bære X antall 15 og 10kg sekker på totalt 1 tonn hvis verden uansett skal gå under.

Skrevet

Jeg hører ikke på fb, jeg hører på mayaene :aww:

Om du hører på mayane trenger du ikke tenke på klokkeslett eller dømmedag. De har aldri spådd det ;) er bare noen luringer som har tolket det dit hen helt i starten også har fanatikere rullet videre på steinen :lol: det som er grunnen til at det er 12:11, 12:12 osv norsk tid er at det er da sola snur i dag :P

Skrevet
Om du hører på mayane trenger du ikke tenke på klokkeslett eller dømmedag. De har aldri spådd det ;) er bare noen luringer som har tolket det dit hen helt i starten også har fanatikere rullet videre på steinen :lol: det som er grunnen til at det er 12:11, 12:12 osv norsk tid er at det er da sola snur i dag :P

Skulle tro folk tok meg seriøst :lol:

Men det er pga mayakalenderen disse luringene har tolket dommedag og det som verre er, ikke sant? Og det er mayakalenderen som ender i dag, visstnok kl 11:11. Og igjen, da blir det til at man hører på mayaene ;)

Men igjen, for å understreke og ødelegge moroa (som jeg måtte på fb igår også), så tror jeg ikke på dette. Trodde det var enkelt å se jeg :lol:

Skrevet

Jeg så på et program på Discovery (tror jeg det var igår) og der gikk kalenderen lengre, husker ikke hvordan eller hvorfor for det var egentlig ikke et så ***** interresant program. Men de avkrefta ryktene om at verden skulle gå under idag ihvertfall :D