Bellare Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Fikk tatt ein del bilder, men einaste eg følte eg vart fornøgd med var bildene frå Coton-ringen Må gå til anskaffelse av eit lyssterkt teleobjektiv snart tenker eg... Så mange fine bomullsdottar! 2 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Åh! Så mange fine bilder da, jeg er så imponert over alle flinke fotografer. Og utrolig mange flotte hunder. Siter
pippin Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Mange fine bilder av flotte hunder som en ser på sonen, men dette var jo ei frøken jeg faktisk kjenner :-) Hun var så utrolig kosete. Koste med henne leeeenge Siter
simira Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Fotograf Tollef Fog Heen Eddisen Canis-hund Flyball Nuffene var jo helt herlige! Anya (prøver å tigge til seg pølsene som spises en meter unna) Siter
AnnChristin Skrevet 27. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2012 Mange bilder på bloggen Altså, bare for å være lott off-topic, hvordan får du sånn signatur? Den syntes, men syntes ikke liksom Jeg som har så langt navn ødelegger jo bildene skikkelig føler jeg hehe! Siter
SoppenCamilla Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Fikk tatt ein del bilder, men einaste eg følte eg vart fornøgd med var bildene frå Coton-ringen Her var jo jeg skriver! 2 Siter
Bellare Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Her var jo jeg skriver! Då må eg berre sei at eg syns du skulle satt fanta flaska ein anna plass, for den røde korken ville vere med på mangen av bildene nemleg Siter
rottmaneier Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Åhh, blir så missunnelig på dere som har ordentlige objektiver Hva slags objektiver bruker dere? 50mm? 35mm? (skal ønske meg nytt lyssterkt objektiv til jul skjønner dere ) Masse fine bilder Siter
Bananen Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Så stilig du ble på håret, Soppen! Siter
SoppenCamilla Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Då må eg berre sei at eg syns du skulle satt fanta flaska ein anna plass, for den røde korken ville vere med på mangen av bildene nemleg Det var dommeren sin, jooo! Du så ikke en Burn-flaske eller en Imsdal-flaske, for de var mine, og de stod på gulvet! Så stilig du ble på håret, Soppen! Takk! Siter
Pingo Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Fotograf Tollef Fog Heen Anya (prøver å tigge til seg pølsene som spises en meter unna) Oj, det var"jeg har ikke fått mat på mange dager" blikket Fine ulven min 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Gidske? Du fikk ikke noen bilder i munsterringen da, av en tilfeldig Chico? Mine bilder komme forhåpentligvis idag, driver og laster ned Lightroom på den stasjonære PC'en nå. Siter
simira Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Oj, det var"jeg har ikke fått mat på mange dager" blikket Fine ulven min Ja, hun var jo helt utmagret! Kjempefin og nydelig hund, fikk jo ikke mindre lyst på mudi av den der... og med en pelstype jeg kan like også. Vakre Anya! 2 Siter
SiriEveline Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Da starter jeg i det små: BIR og BIM på Kleiner Münsterländer Deretter Bergtuns B-Frøya: PC'en her sliter ekstremt med Lightroom så det kommer litt etter litt. Siter
Gidske Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Gidske? Du fikk ikke noen bilder i munsterringen da, av en tilfeldig Chico? Mine bilder komme forhåpentligvis idag, driver og laster ned Lightroom på den stasjonære PC'en nå. Ingen bra, men har sendt deg de to beste! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Ingen bra, men har sendt deg de to beste! Kommer snart litt Auris bilder, var ikke bare bare å ta bilder av Frk. Kålorm Men tror det er noen brukbare og et veldig morsomt et Siter
SiriEveline Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Auris til Gidske Rekker tunge BIR Münster Utstillingsområdet Chico som kjeder seg 2 Siter
Guest Dratini Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Åhh, blir så missunnelig på dere som har ordentlige objektiver Hva slags objektiver bruker dere? 50mm? 35mm? (skal ønske meg nytt lyssterkt objektiv til jul skjønner dere ) Masse fine bilder Har et crappy objektiv, Sigma 18-200 3,5... Siter
Gidske Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Auris til Gidske Rekker tunge HAHA, noen som ikke likte seg på utstilling ja. Hun har høyt ansatte ører altså, lover 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 To tibetanske mastiffer som jeg fikk kosemose masse med Tispe: Junior hannhund (NJV12 Mimayin Lhak-Pa): Siter
pippin Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Altså, bare for å være lott off-topic, hvordan får du sånn signatur? Den syntes, men syntes ikke liksom Jeg som har så langt navn ødelegger jo bildene skikkelig føler jeg hehe! Hehe! Lagd i photoshop, hvor man bare bruker tekstverktøyet. Skriver navnet man vil ha. Setter opacity på 0%. Går inn på layer og velger bevel and emboss, og så justerer man der. Da får man kanter på den usynlige teksten, slik at den ser gennomsiktig ut. Kort fortalt Lett å lage Så legges den automatisk på når jeg eksporterer via Lightroom. Åhh, blir så missunnelig på dere som har ordentlige objektiver Hva slags objektiver bruker dere? 50mm? 35mm? Jeg har kun et 50mm. Ønsker meg vidvinkel ( 24-70mm) og zoom (70-200mm)... Meeeen har jo aldri nok penger til å kjøpe meg noe nytt! 50mm min er ikke SÅ lyssterk, men den fungerer greit. Siter
Grim Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Ble ikke mye brukbart, men legger ut ett par likevel. Ligger noen få til her: http://s293.beta.photobucket.com/user/Electric_Ride/library/D4A Siter
Snøfrost Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Her kommer noen av mine bilder fra D4A, flest SH Dette er en skotsk terrier tilhørende en jeg kjenner, junior tispe Bildene av UK hanner og CHK tisper er det søstra mi som har trykt på knotten (jeg har satt instillingene) Junior hanner Carillo Speed Zone, ikke så ringtrent men happy happy ung gutt Merrick Bonusround Arctic Power Deep Blue Sky Unghund hanner Pawfections Son of a Bitch Freke <3 Åpen hann Okami's Magic Moments Junior tisper Carillo Sansa Merrick Barbie Girl Libesol Not A Queen A Khaleesi Unghund tisper Carillo Spirit O Black Magic Kalypso Åpen tispe Okami's Just Talk About Alva Champion tisper Arctic Powe Silver Select Bedarra I Scream For Ice Cream Wolfmark Silver Bullet Baby Hulduheim's Lucy In The Sky 1 Siter
Recommended Posts