pippin Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Masse flotte bilder! Ok at jeg sender dette bildet til eier av BIS hunden? Ja det går fint Blir veldig glad da, at hvis de legger ut bildet at de nevner meg som fotograf. Hanne Nordskag 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Jeg digger henne! Hun var bare helt skjønn! Hun er virkelig vakker Jeg er helt enig Siter
Yodel Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Ja det går fint Blir veldig glad da, at hvis de legger ut bildet at de nevner meg som fotograf. Hanne Nordskag Done Og 2ne: Puddelsaken er nydelig! 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 (endret) Noen få bilder, har enda ikke sjekket alle jeg tok... En søt, 10 år gammel, dame som elsket å krype oppi fanget mitt og få litt godis av tanten Kamar Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Edit: Og det er FIRE soniser med her (der ser dere,ikke alle jeg kjenner igjen uten kobbel og hund i den andre enden : ) Yodel og Mille Og disse to som jeg fikk kost masse med, for noen herlige hunder! Endret 26. November 2012 av Dratini Siter
Ane Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Og det er tre soniser med her Ser 4 soniser på bildet jeg! Flinke dere er å ta bilder alle sammen! Er ikke enkelt lys inne på utstillinger.. Siter
Kaja Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Ser 4 soniser på bildet jeg! Flinke dere er å ta bilder alle sammen! Er ikke enkelt lys inne på utstillinger.. Jeg å 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Ser 4 soniser på bildet jeg! Flinke dere er å ta bilder alle sammen! Er ikke enkelt lys inne på utstillinger.. Da har jeg endret mitt innlegg Er ikke enkelt å ta bilder inne der, spesielt ikke med det objektivet jeg har. Men noen bilder har det da blitt Siter
SiriEveline Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Håper jeg får ordnet bilder idag, laptopen min er død. Men skal nok få lastet ned Lightroom på en av de stasjonære Siter
C.J Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Jeg kan jo dele de få passe brukbare bildene jeg tok i helgen Vår egen gullklump Cichla's Karras ble Norsk Juniorvinner Søte gutten vår er veldig glad i sin oppdretter Anne Tove : 4 Siter
Benedicte Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Søteste Kairo ! <3 Han er indeed en Yodel'er! Han var bare tilskuer og støttekontakt fro broren sin Haki, som gjorde det veldig bra, og ble 4 bhk, samt var en del av vår oppdrettergruppe Oppdrettergruppen vår som består av meg / Kamar, Kaja / Mille, Benedicte / Pim (Edit Jippi! God damn it. De SER ikke så like ut, men like søte inni hodet og med vifte med potefakter og like forelska i Kamar begge to... he he. Don't shoot me!) og Ingrid / Haki (BIR oppdretter. Samtlige hunder fikk klasseplassering og CK Så fint bilde! Og jeg kalte Jippi for Pim konsekvent HELE dagen De har veldig lik personlighet de to Siter
Evelzz Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Miiine bilder fra utstillingen ligger nå HER. 5 Siter
mara Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Takk for titten, fra en som ikke var der i år.. Utrolig masse fine hunder Siter
xxx12345 Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Edit: Og det er FIRE soniser med her (der ser dere,ikke alle jeg kjenner igjen uten kobbel og hund i den andre enden : ) Og en sonis utenfor ringen, uten hund Pia, Smulebildene henne da? Siter
HHC Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Vil bare si at dersom noen sitter på fine bilder av BIG-2 gr 8 eller oppdrettergruppa med Flat vet jeg om 2 personer (nei, egentlig 5) personer som blir veldig lykkelige Fine bilder tatt av sonisene, som vanlig Siter
Guest Dratini Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 (endret) Og en sonis utenfor ringen, uten hund Er vel 2 soniser uten hund som står utenfor ringen (eller er jeg helt på bærtur igjen???). Edit: og det ser ut som om jeg var det For det var tre soniser i ringen(?) og en utenfor. Vil bare si at dersom noen sitter på fine bilder av BIG-2 gr 8 eller oppdrettergruppa med Flat vet jeg om 2 personer (nei, egentlig 5) personer som blir veldig lykkelige Fine bilder tatt av sonisene, som vanlig Koselig å treffe deg utenfor Basenji-ringen,selv om jeg kun kobler sonen-nick og skjeldent husker navn Endret 26. November 2012 av Dratini Siter
Benedicte Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Er vel 2 soniser uten hund som står utenfor ringen (eller er jeg helt på bærtur igjen???). Edit: og det ser ut som om jeg var det For det var tre soniser i ringen(?) og en utenfor. Det er faktisk fem soniser på bildet, men den ene (utenfor ringen) er veldig lite aktiv 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Det er faktisk fem soniser på bildet, men den ene (utenfor ringen) er veldig lite aktiv Men da hadde jeg rett da jeg mente at det var to utenfor da For jeg visste ikke at det var tre som var inne i ringen Siter
Maren Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Alle inne i ringen er jo på sonen da. Siter
Guest Dratini Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Alle inne i ringen er jo på sonen da. Så moro da! Jeg vet jo ikke alltid hvem som er hvem Siter
Kaja Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Yodel, meg, Benedicte også husker jeg ikke hva Ingrid kaller seg Siter
AnitaK Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Yodel, meg, Benedicte også husker jeg ikke hva Ingrid kaller seg IngridM Siter
AnitaK Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Morro å se bilder fra Helgen , når man ikke var der selv Siter
pippin Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Filma litt med kameraet også jeg. Det er manuell fokus på det, så det ble så som så. Men gøy å se alikevel. Her er alle hundene som ble trukket ut fra hver gruppe http://www.youtube.com/watch?v=aAvZRjXxUsU&feature=youtu.be Her roper de inn vinneren! http://www.youtube.com/watch?v=wszQQ0YCMvo&feature=plcp 2 Siter
Gidske Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Vi hadde lånt kamera, og testet ut på bretonene så vi skulle være klare til å ta bilde av munsterlenderne. Alle ble ikke bra, men her er iallefall en breton som var direkte sjokkert over at den andre tispa fikk rød sløyfe 4 Siter
Mailin Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Tok litt bilder jeg og.. Er noe rart med linsa, og den likte IKKE lyset i hallen i år.. Fatter ikke...! *klippet mange fine bilder* Peeeen *klippe flere fine bilder* Mange fine bilder av flotte hunder som en ser på sonen, men dette var jo ei frøken jeg faktisk kjenner :-) Siter
Recommended Posts