Hermes Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 (endret) Mætt av Østsibirske Laikaer som gnelder i nabolaget her.... En gang så kjente jeg den eneste? Estrella oppdretteren her i Norge, eller han hadde gitt seg når jeg ble kjent med han da. Men han hadde et par stk ute på for forde Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg forteller det her, det er jo helt irrelevant Hm, hørt laikaene skal være stille hjemme, men de står kanskje ute? Skal vel ikke se bort ifra at det blir laika her med årene - må jo henge meg på Hadeland-jegerne Jeg møtte ofte på en estrella hjemme hvor min mor bor. 1 oppdretter Kanskje jeg også får en en gang i tiden! Har veldig sansen for de selv - har lyst å reise til Mallorca for å oppleve jakt med ibizaer Endret 7. November 2012 av Hermes Siter
Teserere Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Var det ikke en her inne for ikke så lenge siden som fikk seg en thai ridgeback omplassering?? 2 Siter
ToneS Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Ariegeois Aidi Airedale terrier American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bracco Italiano Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Field spaniel Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Kaukasisk ovtcharka Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Pumi Puli Riesenschnauzer salt pepper Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Skotsk terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Spansk vannhund Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk Vizsla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Så vidt jeg vet er det ingen som har Vizsla her? Siter
Stine Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Hm, hørt laikaene skal være stille hjemme, men de står kanskje ute? Skal vel ikke se bort ifra at det blir laika her med årene - må jo henge meg på Hadeland-jegerne Jeg møtte ofte på en estrella hjemme hvor min mor bor. Har veldig sansen for de selv - har lyst å reise til Mallorca for å oppleve jakt med ibizaer De står ute ja, to forskjellige eiere som har 2 stk hver (eierene er brødre vel og merke) nydelige hunder! Men ikke så veldig glad i andre hunder Siter
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Er det noen som har Jämthund? Siter
Hermes Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 De står ute ja, to forskjellige eiere som har 2 stk hver (eierene er brødre vel og merke) nydelige hunder! Men ikke så veldig glad i andre hunder Hehe, det er bare veldig nysgjerrighetsprosjekt enda, men er litt fascinert. Vi får se, først må jeg ha behov for jakthund, og da må jeg først begynne å gå på jakt Siter
Stine Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Jeg er veldig fascinert av dem selv, men jeg tror det kun er fordi de er så guddommelig vakkre Siter
LilleZara Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Ariegeois Aidi Airedale terrier American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bracco Italiano Brasiliansk Terrier Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Field spaniel Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Kaukasisk ovtcharka Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Pumi Puli Riesenschnauzer salt pepper Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Skotsk terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Spansk vannhund Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk Vizla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Siter
lucy Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Åh, her var det masse nydelige hunder! Er det noen her som har Lapsk Vallhund... Siter
Ludde Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Jeg har en Pumi på 10 mnd, er bare ikke så veldig pratsom:-) bikkja mi derimot:-)) Er ikke henne på profilen altså, det er dvergschnauzeren min, men de er det jo fler av her. 1 Siter
roxie88 Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Crush her inne har hollandsk gjeterhund korthåra iallefall Siter
sham Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Åh, her var det masse nydelige hunder! Er det noen her som har Lapsk Vallhund... Hvis jeg ikke husker feil tror jeg det er 2, men de er ikke så aktive lenger? Siter
Nirm Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Ariegeois Aidi Airedale terrier American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bouvier des ardennes Bracco Italiano Brasiliansk Terrier Broholmer Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Erdelyi kopo Field spaniel Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Jämthund Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Kaukasisk ovtcharka Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Landseer Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Pumi Puli Riesenschnauzer salt pepper Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Skotsk terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Spansk vannhund Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk kuvasz Ungarsk Vizla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Siter
Perro Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Hei, hei! Beklager at jeg er litt treg! Jeg har spansk vannhund - en rase mindre på listen... 1 Siter
Hermes Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Var det ikke en landseer her en gang i tiden, da? Siter
Maria Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Har ikke justisia beauceron? Jo, brukeren lompelus (??) hadde vel landseer? Siter
Nirm Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Den landseeren hadde jeg helt glemt. Noen som har anelse ang alle disse bassetene da? Ariegeois Aidi Airedale terrier American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Azores cattle dog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bouvier des ardennes Bracco Italiano Brasiliansk Terrier Broholmer Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Erdelyi kopo Field spaniel Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Jämthund Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Kaukasisk ovtcharka Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Landseer Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Pumi Puli Riesenschnauzer salt pepper Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Skotsk terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Spansk vannhund Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk kuvasz Ungarsk Vizla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Siter
Guest Dratini Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Prøver igjen da, er vel ingen bruker med Py her (great pyrenean mountaindog, Chien de Montagne des Pyrénées)? Siter
Mollymor Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Ariegeois Aidi American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Azores cattle dog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bouvier des ardennes Bracco Italiano Brasiliansk Terrier Broholmer Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Erdelyi kopo Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Jämthund Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Puli Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk kuvasz Ungarsk Vizla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Siter
Tabris Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Hva med afghansk mynde og saluki? Siter
Krokus Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Jeg og Hermes har saluki, og Tøfflus har tre. Siter
Jauda. Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Ariegeois Aidi American Eskimo Dog Amerikans foxhound Amerikansk vannspaniel Anatolsk Gjeterhund Appenzeller Sennenhund Australian black and tan hound Australian Stumpy tail cattledog Azores cattle dog Barbet Bayersk viltsporhund Bergamasco Billy Black and tan coonhound Blodhund Bouvier des ardennes Bracco Italiano Brasiliansk Terrier Broholmer Ca de bestiar/Mallorcansk gjeterhund Cao da Serra da Estrela, kort-/langhår Cheseapeake Bay Retriever Cesky terrier Dandy dinmont terrier Dogo Argentino Dunker Entlebucher Sennenhund Erdelyi kopo Fila Brasileiro Finsk spets Finsk støver Gammel dansk hønsehund Grosser schweizer Sennenhund Haldenstøver Hannoveransk viltsporhund Harrier Hokkaido Hollandsk gjeterhund, strihåret (finnes noen kort eller lang her?) Hygenhund Irish glen of imaal terrier Irsk terrier Irsk vannspaniel Islandsk Fårehund Istarski støver, korthåret Istarski støver, langhåret Italiensk spinone Jämthund Kai (finnes en i Norge) Karelsk bjørnehund Katalansk gjeterhund Keeshond Kerry blue terrier Kishu Komondor Kroatisk hyrdehund Laekenois Lakeland terrier Luzernstøver, alle størrelser Maremma Otterhound Norrbotton spets Peruviansk nakenhund Picard Podengo portugues Polsk Mynde Porcelaine Portugisisk gjeterhund Puli Russkaja Gontjaja Russisk-Europeisk Laika Russisk toy terrier Sarplaninac Schweizerstøver, aller størrelser Sealyham terrier Shikoku (finnes en i Norge) Skye terrier Smoushond Sort russisk terrier Spansk Galgo/Galgo Espanol Svensk hvit elghund Sydrussisk ovtcharka Tibetansk mastiff Thai Ridgeback Tsjekkoslovakisk ulvehund Tosa Inu Tysk jakt terrier Tysk spitz Ungarsk kuvasz Ungarsk Vizla Vestgötaspets Vestsibirsk Laika Volpino Italiano Weimaraner, korthåret Weimaraner, langhåret Westfalsk dachsbracke Wetterhound Østerisk pincher Østsibirsk Laika Jeg får vel føye til selv da, siden min forrige post (mobil og lister er ikke gøy...) ble ignorert En av Canisbrukerne har, men jeg vet ikke om h*n er her inne. Og avdøde hunder teller vel heller ikke. Siter
Rocket Skrevet 22. November 2012 Rapporter Skrevet 22. November 2012 Hva med afghansk mynde og saluki? KristinH her inne (Oppdretter courtborne) har nylig anskaffet afghaner Hun er ikke særlig aktiv lenger her såvidt meg bekjent da. Siter
Recommended Posts