Malamuten Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Ja, gode klær koster jo penger, men det må gå an og finne bukse + jakke, som fortsatt duger, til godt under 7000 kr vell? Nermere 3000 kunne jeg tenkt meg (eller billigere). Tenker sånn type goretex klær. Har dere tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg har en del stormberg jeg er veldig fornøyd meg. Og etter vi fikk Skogstad her jeg bor har jeg litt derfra også, veldig fornøyd med det også. Det har jeg vinn og vanntett bukse og jakke som er litt foret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Skogstad (Felleskjøpet) syns jeg er dritt dårlige klær. Stormberg, litt dyrere, men ikke ekstremt dyrt og du får bra kvalitet. 24/Twenty four er ett merke den lokale villmarksbutikken her fører. Også veldig ok goretex klær til en litt billigere penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg har en del Stormberg og en skallbukse fra 24, fornøyd med plagga. Men er ikke i 7000 kr klassen antar jeg, siden de kosta veldig mye mindre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Stormberg skal sjekkes ut vertfall siden den går igjen til alle 3. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Skal ærlig innrømme at jeg ikke heelt veit hva goretex-klær er men når jeg nærmest levde i stallen midt på vintern i -30 (null varmerom, men masse uteplass ), var det superkjekt med parkdress, min var jeg så heldig å få for rundt 300,- på Europris. Supergod, vanntett, vindtett, fora (varmt teddyfor), refleks, hette.. Rett og slett digg å ha Veit at felleskjøpet også har parkdresser, men har ikke no erfaring med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Wenåsdress <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Stormberg skal sjekkes ut vertfall siden den går igjen til alle 3. Takk Da bør du dra på outleten på Lade Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Magasinet har mye bra. magasinet.no mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Da bør du dra på outleten på Lade Jeg veit, men den er skummel for pengboka mi Jeg skulle google, kom inn på nettsida dems og har allerede bestilt Måtte moderere meg kraftig, er jo så mye fint og billig, men ble enig med meg selv til slutt. Lilla dress, og ei jakke og ei bukse(ala gore tex) Masse outlet varer på nett også samt gratis frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Magasinet har mye bra. magasinet.no mener jeg Jepp! Alle jegerne jeg kjenner er glad i magasinet. Jeg er veldig glad i fargerike uteklær, så jeg handler av stormberg når jeg vil ha noe billig som fungerer bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Jeg veit, men den er skummel for pengboka mi Jeg skulle google, kom inn på nettsida dems og har allerede bestilt Måtte moderere meg kraftig, er jo så mye fint og billig, men ble enig med meg selv til slutt. Lilla dress, og ei jakke og ei bukse(ala gore tex) Masse outlet varer på nett også samt gratis frakt Nettadresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Stormberg.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Jeg har 4 bukser fra stormberg og er superfornøyd med dem, har også en fleece jakke derfra jeg elsker, anbefales 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Jeg synes Bergans Breiheimen bukse er helt knall. Hatt min i 5-6 år og den brukes mye. Nå begynner den derimot å bli ganske sliten. Koster 1500kr på sportsbutikker Bruker min året rundt, på jakt, som regnbukse, vinterbukse med stilongs under osv Jakker er mer fleksibelt. Bruker mest vanntette skalljakker og kler meg etter temperaturen. Tynn og tjukke fleecejakker under jakka, alt ettersom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 www.komplettfritid.no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts