Gå til innhold
Hundesonen.no

Den lille store aka Cujo


Emilie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig - endelig er har jeg blitt sankt bernhardseier igjen! Arveprinsen heter Bernweiler's Gentle Guardian, til daglig Cujo. Det kommer nok flere bilder og tekst etter hvert, men til å begynne med,

Zzz...

Jo, litt mer om knøttet: ganske lat, ganske uredd og veldig, veldig, veldig deilig. Først og fremst så håper jeg at han blir en frisk og rask hund, man kan jo aldri vite, selv med de beste forutsetnin

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har snikforfulgt deg på FB (vakke meningen altså, ramla bare innom deg via en venn og kjente igjen navnet på Cujo) og for en utstillingstur dere har hatt i det siste :D

Det vel bare kjekt vel :D Og eeeendelig har jeg klart å samle litt bilder fra Nordlandsturnéen vår:

0212_zps0750dc85.jpg

0812_zps215de928.jpg

088_zpsf7dc9357.jpg

087_zpsf998d8b1.jpg

Første utstilling på turen, Tromsø hundeklubb:

652_zps213fdae5.jpg

Og første certet, samme dag :D

675_zpsd3f5e4cd.jpg

Mer bading:

043_zps21a98489.jpg

039_zps4b627576.jpg

040_zps81d56480.jpg

Utstilling i Bodø:

073_zps972c8e98.jpg

094_zpsa9bd9a94.jpg

414_zps39e7e314.jpg

Og enda mer bading:

0542_zps626885e7.jpg

119_zps57df98f5.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en stram og veltrent St.Bernhard! Ikke slik jeg forventer å se dem - positiv overrasket. Og gratulerer med cert! :D

Tusen takk for det :) Stram og stram, akkurat nå er han sånn ordentlig hengslete og nedrøytet og rar, men han er god da :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, har du vært her i Tromsø uten å si i fra! Jeg ville jo kosemose nurket :D

Ja, flere dager var vi der - så det burde jeg kanskje ha tenkt på :hmm: Men - hvis alt går etter planen (skal være litt forsiktig med å jinxe det da, men) så kommer vi til Tromsø til neste år også :D

Han er så søøøøt! Skulle gjerne ha blitt mer kjent med han! Ser ut som er super hund :)

Takk :D Ja, han er bare god, helt utrolig glad i ham. Og nå er pelsen hans blitt så fin. Det svarer seg å være litt tålmodig :) (Ligger forresten et bilde av Nitro'en din på fb nå, endelig klart å sortere litt bilder ut fra Nordlandsturen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til herlige Cujo,det var en glede å endelig få hilse på ham og Dronningen hans :wub:

Åh, det var jo så kjekt å få komme og endelig få hilse på gutta dine også. Og som sagt, tror det hadde vært kjekt å møtes når en viss tåplage endelig er borte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...