Gjest Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Lukas Han kunne flytta hit når som helst, såå tjukk og go! Siter
Sasha&Kiara Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Hvor mye veier de som voksne egentlig? Ser japsene ligger på +- 2kg ved levering når de er 8uker Men dine har jo bikka det halveis ca, hehe. Siter
Stine Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Hvor mye veier de som voksne egentlig? Ser japsene ligger på +- 2kg ved levering når de er 8uker Men dine har jo bikka det halveis ca, hehe. Maksvekta på tisper er 15.4 kg og hanner 17 kg (men endel veier over det) Begge de to her har bikka 2 kg allerede ja Siter
Stine Skrevet 30. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2013 De er 5 uker i morgen, Vigdis veier 2114 gram og Lukas 2274 gram. Vigdis klarer ikke å være normal på bilder Lukas har fått så store ører, og ser egentlig alltid litt sløv ut 3 Siter
Stine Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Lukas er en liten going ja Men når jeg virkelig kjenner etter så hadde jeg valgt Vigdis uansett (hvis begge hadde vært tisper f.eks) for Lukas blir bittelitt for kjedelig for meg Siter
Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 For noen fjes på Vigdis! Ser ut til å være to veldig forskjellige personligheter de to Nydelige farger 1 Siter
Stine Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Ja, de har veldig ulik personlighet kan du si Siter
Stine Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Må bare dele det bildet her fra ikveld, Lukas og onkel Trym 5 Siter
Teserere Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Hellandussen Lukas ser jo ut som Doopy! Skjønne er de, og som tiden flyr 1 Siter
Stine Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Idag er trollene 6 uker Vigdis veier nå 2734 gram. Lukas veier 2850 gram. De er faktisk veldig glade i å være ute, noe jeg ikke hadde forventa meg Men de er også flinke til å sovne absolutt overalt Lukas har nå blitt en veldig selvstendig gutt med mye meninger, han kan godt gå å legge seg på kjøkkenet når vi andre sitter i stua. Han er også mest ivrig på å bite oss i føttene, og knurrer heftig når han ikke får lov. Ellers er han en give a shitt valp, verden kan rase rundt øra hans uten at han bryr seg nevneverdig, hiver jeg nøkler i gulvet titter han bare dumt på dem før han fortsetter med sitt. Det er han som våkner først av de to, og det høres. For et lydnivå på den gutten! Vigdis har blitt mer en kosejente, hun vil opp i sofaen og kose når hun er trøtt. Men akkurat i skrivende stund ligger hun på kjøkkenet helt aleine og sover, blir sikkert et rabalder når hun våkner og oppdager at ingen andre er der Hun er mer undersøkende, når jeg hiver de nevnte nøkler i gulvet går hun og undersøker hva det var. Hun godtar uten videre protester at det ikke er lov å tygge på føtter, men blir hun løpt overende av en av de andre så forteller hun klart og tydelig hva hun mener om det. Mat... Når skal de slutte med den melka? Det er hoved dietten dems enda, tørrför er også godt, men melk er best! Og Tuva lar dem få lov. De har også fått smakt på endel kjøtt, brunost, hvitost, brød og leverpostei. Da tar der bittelitt av kan du si, og det er farlig å ha fingra nede hos dem De er veldig flinke til å gå på do ute, så avispapiret i bingen dems har vi fjernet. Går til døra når de må bæsje, men tissinga må vi følge litt mer på Jeg er bare kjempefornøyd med at de gjør mer ute enn inne 3 Siter
Teserere Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Det høres jo så koselig ut! Knoll og tott Siter
Mari Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Huh? Når ble de to feite droga av noen blobber til staffevalper? For et drømmekull da du, som går på do ute og som koser og kjefter og eter om hverandre. Det kan jo ikke bli bedre enn dette? Siter
Stine Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Det høres jo så koselig ut! Knoll og tott Det er kjempekoselig Huh? Når ble de to feite droga av noen blobber til staffevalper? For et drømmekull da du, som går på do ute og som koser og kjefter og eter om hverandre. Det kan jo ikke bli bedre enn dette? Plutselig var dem ordentlige valper! Og det gikk litt fortere enn jeg ville Kan absolutt ikke bli bedre enn dette Vi koser oss glugg ihjel om dagen Siter
Poter Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Åsså den søte, rosa genseren!! 1 Siter
jma Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 så skjønne da... så bra at de er så trygge 1 Siter
Stine Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Herregud, bebisene mine er 7 uker idag. Hvor ble tiden av? Vigdis veier 3268 gram. Lukas veier 3482 gram. 4 Siter
Mari Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 7 uker? Erre mulig? Tiden går helt sinnsykt fort. Kan tenke meg valpekjøper ikke er helt enig. De er supersøte begge to! 1 Siter
Recommended Posts