Synnikken Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Velkommen til Ikke-tråden min I midten av Januar får absolutt ikke Lilla løpetid, og jeg skal absolutt ikke ta meg en flytur til Trondheim for å ikke la Lilla parre seg med Wapo. Neeheeeei Ikke kullet har absolutt ikke disse foreldrene Marmelade's Elinor (Kiwi Z Lobockovickych Vinic *Soldronningens Valdemar) og Pugbully El Noruego (SE NO CH Pugbully Victoria Alias Posh * BUL CH GIB CH DK CH Del Sur Andalusi Daylight Robbery) Skal absolutt ikke bli foreldre i Mars/april Legger ved bilde av de ikke fremtidige foreldrene Lilla, (Marmelade's Elinor) ikke spist på en uke så forferdelig tynn og fæl her 19 mnd på bilde. Vi forventer ikke løpetid rundt 10 januar, og vi flyr ikke til trondheim rundt 20 januar for å parre med Wapo (Han er bare 7 mnd på bilde, skal få ta nye på hamar i helgen) Dette er altså ikke pappaen til a-kullet mitt.. Wapo - halvsøster Sally & halvbror Bamsemums! Dette er altså ikke kullet så har alle skjønt det 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Dette blir jo ikke noe av uansett, så jeg sier selvsagt ikke lykke til! 4 Siter
Ia Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Dette er ikke spennende. Ikke lykke til, og jeg gleder meg ikke til å følge med videre. 1 Siter
SusanneL Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Slett ikke spesielt interessant å følge tråden heller... 1 Siter
Guest LXT Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Da håper vi ikke på mopsebebiser etterhvert, og masse ikke lykke til Siter
Poter Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Også Bamsemums, da! For et herlig navn! Men jeg skal ikke følge med her. 1 Siter
Aslan Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Bryr meg ikke hvordan dette går, så absolutt ikke lykke til! 1 Siter
Cloudberry Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Absolutt ikke spennende heller, har ikke tenkt å ønske lykke til altså! 1 Siter
tm100021 Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 jeg gleder meg jo absolutt ikke... 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Ikke noen lykeønskninger herfra! 2 Siter
Synnikken Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 *fniser* jeg takker ikke Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Dette blir ikke bra, så ønsker deg ikke lykke til! :-) 2 Siter
Synnikken Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Dette blir ikke bra, så ønsker deg ikke lykke til! :-) Dette blir en forferdelig kombinasjon så bra at de ikke skal parre Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Hannhunden var da ikke noe særlig fin i det hele tatt Jeg tror ikke dette kommer til å gå bra, så jeg ønsker ikke lykke til herfra Siter
Mardina Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Denne tråden gidder jeg ikke følge med på.... Ønsker deg ikke lykke til heller.... 1 Siter
Kaja Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Herregud for en teit tråd, ønsker deg ikke lykke til og jeg skal hvertfall ikke følge med å 100prosent sikkert ikke se bilder av valpene som aldri blir lagd. 2 Siter
Stine Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Ønsker deg null lykke til herifra! Fæle, fæle Mopsevalper. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Hahah, jeg elsker ikke tråder! Jeg skal ikke kosemose med mopsevalper og jeg skal ikke ta bilder av de Likte ikke hannhunden veldig godt og Lilla er ikke skikkelig kul. Ønsker deg ikke lykke til. 1 Siter
Hermes Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 C'est ne pas une pipe. Lykke til! 1 Siter
Kattapult Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Håper ikke på små søte mopsebebiser som jeg ikke skal komme å kosemose. Ønsker deg ikke masse lykke til! 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Tenkte "Wow, faktisk en passe slank Mops" på det første bildet av tispa, jeg, hun er jo ikke tynn der. Men lykke til! Siter
Poter Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 forresten, disse ikke-valpene, hvilken farge blir det ikke på dem -blir de fargeløse? Siter
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Disse ikke valpene blir fawn, fawn foreldre kan ikke gi sort, selvom det ligger på linjene, men sorte foreldre kan gi fawn om det ligger innen 2 generasjoner Siter
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Tenkte "Wow, faktisk en passe slank Mops" på det første bildet av tispa, jeg, hun er jo ikke tynn der. Men lykke til! Jo hun er det, og det synes alt for godt fordi hun har kort brystkasse. Siter
Recommended Posts