Jankaa Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Correcto! Tenket å være der veldig veldig tidlig, å stå klar i køen med engang hallene åpner Jeg sitte på med dere? Ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg kan sove lenge på søndagen! Det kan ikke jeg, jeg skal herse med en gjeng goldens da. Du, overnatter du en eller to netter? Jeg har litt rot i bookingsystemet mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg sitte på med dere? Ja? Det funker sikkert. Malle går jo på lørdagen og colliene&mopsedropsene på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Må man forhåndsbestille (og betale) billetter, eller kan man betale ved inngangen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Det kan ikke jeg, jeg skal herse med en gjeng goldens da. Du, overnatter du en eller to netter? Jeg har litt rot i bookingsystemet mitt... En, kommer fredag og drar lørdag Må man forhåndsbestille (og betale) billetter, eller kan man betale ved inngangen også? Man kan ikke forhåndsbestille inngangsbilletter. Møt opp, betal og gå inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Man kan ikke forhåndsbestille inngangsbilletter. Møt opp, betal og gå inn Jo, det er noe nytt i år. Men jeg antar man fortsatt kan betale ved inngangen, men at de vil slippe de massive køene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 En, kommer fredag og drar lørdag Man kan ikke forhåndsbestille inngangsbilletter. Møt opp, betal og gå inn Jo, man kan kjøpe billetter på http://www.messe.no/no/DOGS4ALL/ men det er ikke nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jo, det er noe nytt i år. Men jeg antar man fortsatt kan betale ved inngangen, men at de vil slippe de massive køene. Jo, man kan kjøpe billetter på http://www.messe.no/no/DOGS4ALL/ men det er ikke nødvendig. Det var nemlig det jeg så. Og man vil jo stå i så lite kø som mulig, så kanskje jeg bare skal forhåndskjøpe og få billetten på sms. Verken penger eller papir å holde styr på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Kjøpte akkurat. Trenger ikke å velge dag på forhånd heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Aha, da lærte jeg noe nytt i dag også. Kjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg har et nr som ikke kommer til å bli brukt. Kan sende på mail hvis noen vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg har et nr som ikke kommer til å bli brukt. Kan sende på mail hvis noen vil ha Gjerne! Sender deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Gjerne! Sender deg pm Da er du den heldige vinneren Må bare vente til NKK får ut fingeren og sender det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Da er du den heldige vinneren Må bare vente til NKK får ut fingeren og sender det ut :bananas: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Hørte rykter om at det er hele 115 bernere påmeldt! Ikke rart vi fikk en ekstra dommer.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Hvis noen har et ekstra nummer de ikke skal bruke blir jeg veldig glad for å låne det om jeg får! Bare send pm når pm har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Anette vil også gjerne ha et ekstra nr om mulig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Altså. Nå er det sånn at Mayah ikke ser ut. Hun har mista all pelsen igjen ( ), og jeg er usikker på om jeg gidder stille. Jeg skal jo dit, har meldt på osv, men hun er rett og slett stygg.. Bør jeg stille likevel, eller er det ok å droppe det? Har jo aldri droppa å stille før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Altså. Nå er det sånn at Mayah ikke ser ut. Hun har mista all pelsen igjen ( ), og jeg er usikker på om jeg gidder stille. Jeg skal jo dit, har meldt på osv, men hun er rett og slett stygg.. Bør jeg stille likevel, eller er det ok å droppe det? Har jo aldri droppa å stille før.. Hvis du har meldt på og tar med deg hunden, men velger å ikke stille, så kan man få aktivitetsnekt av NKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Hvis du har meldt på og tar med deg hunden, men velger å ikke stille, så kan man få aktivitetsnekt av NKK. Oi. Såpass! Var bra du sa det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Altså. Nå er det sånn at Mayah ikke ser ut. Hun har mista all pelsen igjen ( ), og jeg er usikker på om jeg gidder stille. Jeg skal jo dit, har meldt på osv, men hun er rett og slett stygg.. Bør jeg stille likevel, eller er det ok å droppe det? Har jo aldri droppa å stille før.. Jeg hadde stilt uansett, jeg. Hva har du å tape på det liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Jeg skal også, som tilskuer og hunden får vente hjemme, vel og merke. Gleder meg uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 En, kommer fredag og drar lørdag Da har jeg kontroll. En annen gjest kommer lørdag og drar mandag, så da rekker stuepiken å skifte på gjestesengen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Jeg hadde stilt uansett, jeg. Hva har du å tape på det liksom? Neida, ikke noe å tape. Det er jo god trening Men hun er stygg haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Neida, ikke noe å tape. Det er jo god trening Men hun er stygg haha Tindra har også mistet en del pels,men siden dette er hennes siste utstilling på en stund skal hun stilles alikevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts