Heidihj Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Nå ser det virkelig ut som det kommer en liten mutteball hit i 2013. Vært i kontakt med oppdretter, og vi venter på løpetid! *krysse fingre* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Ultralyd tatt i dag. Minst 9-10 så de får for Guds skyld håpe det stemmer. Herreguuuuud så spennende den kommende måneden blir! Så spennende! Satser på det kommer mange friske og fine tisper da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Så spennende! Satser på det kommer mange friske og fine tisper da Indeed! Synes både du, jeg og Heidi burde ha valp i 2013 jeg altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Da tror jeg at jeg kan joine gjengen Blir forhåpentligvis tollertulling på meg! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Da tror jeg at jeg kan joine gjengen Blir forhåpentligvis tollertulling på meg! Så morro Bella gleder seg til en/ei på nesten sin egen str som hun kan leke med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 1h + 6t født 01.01.13 Satser på valpebesøk når de er rundt 6 u gamle *gleeede seg* Bilde tatt av JeanetteH, som også er deleier 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Squee, nå er det under en uke til jeg er hundemor til to 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Valpisen min er 1 uke allerede 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Satser på valpebesøk når de er rundt 6 u gamle *gleeede seg* Oooo, håper du da har tid å hilse på Shy, Strider og meg sånn innimellom! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Oooo, håper du da har tid å hilse på Shy, Strider og meg sånn innimellom! Planleggingen er i gang! Gir deg en lyd når dato er avklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Håper å mekke sammen en selv i ca mars (blir da født i mai) Denali har begynt å bli hormonell (litt bitchy) så løpetid i januar kanskje? hadde passet ypperlig om hun stod i jan/feb med tanke på alle andre ting jeg gjerne vil i 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Mandag drar jeg for å være med på fødsel som antakelig blir midt i neste uke. Ikke lenge til jeg vet om det blir krøllebebis på meg nå. Tispa er diger som et berg, og UL viste 9-10 stk. Hoho, dette blir spennende *ikke jinxe, ikke jinxe* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Om to timer går toget ut av Budapest. Om tre timer møter jeg oppdretter + valpiss og blir masse penger fattigere, men ett hjerte rikere. Om 5 1/2 timer skal Kuma få møte den nye broren sin og valpehelvete begynner <3 Gleder meg! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 I går kom den endelige bekreftelsen på at hannhunden vi ønsket å parre med ei av frøknene vår, er godkjent og vi har en avtale i boks :D Så nå kan jeg begynne å glede meg til nyyyydelige Whippet valper til sommeren/høsten igjen. Her er et bilde av mor&datter fra det forrige kullet, blir ikke valpesyk i det hele tatt! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Jeg er faktisk usikker på om jeg får 2013 valp jeg, siden Betty gikk tom.... Sikkert greit med 1 års pause nå, da. Å man skal aldri si aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Siden valpeplan 2012 gikk dårlig, satser vi på en ny krøllebebis i mai/juni Ååh, gleder meg Ingenting er som en valpeluktende og varm krøllebebis på fanget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Redd for å jinxe, men håper litt likevel. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Det ble parring før helgen på tispa, så da håper jeg på at det kommer en flott tispe om ca 60 dager! Herregud jeg er gal.. Akkurat fått en voksen og fornuftig mutte av den gale valpen, også er det på'n igjen.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Det ble parring før helgen på tispa, så da håper jeg på at det kommer en flott tispe om ca 60 dager! Herregud jeg er gal.. Akkurat fått en voksen og fornuftig mutte av den gale valpen, også er det på'n igjen.. Da kan vi være like gale!! Tispa her holder på å sprekke. Jeg blir overrasket om de ikke kommer i dag/natt altså. Hun lekker melk over hele stuegulvet her. Og hun er DIGER! Kan fort bli 10+ valper dette... Iiik! Gleder meg til å være jordmor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja.. I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel. Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Åh herrrrejemeni jeg skulle ønske jeg kunne være med i valp 2013 klubben men det kan jeg ikke...ikke 2014,2015 heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja.. I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel. Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed.. Var det staby? Og hvorfor denne kontrabeskjeden da? Jeg sitter skikkelig fast i tenkeboksen... og hadde egentlig falt på toller. Munsterlanderen sniker seg på stadig inn igjen, farlig med slike hjerteraser altså. Særlig i kombinasjon med ekstremt støttende foreldre som hjelper til så mye som trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Da kan vi være like gale!! Tispa her holder på å sprekke. Jeg blir overrasket om de ikke kommer i dag/natt altså. Hun lekker melk over hele stuegulvet her. Og hun er DIGER! Kan fort bli 10+ valper dette... Iiik! Gleder meg til å være jordmor! Så spenneden! Lykke til Maria! Så håper vi virkelig at den perfekte valpen kommer til deg i løpet av kort tid! Jeg fikk den største gladmeldingen jeg har fått noen gang for noen dager siden. Drømmevalp, fra drømmeoppdretter, og alt var som jeg har drømt om siden... Ja.. I går kom kontrabeskjed, jeg får ikke valp allikevel. Så de neste dagene/ukene nå, blir brukt til stirring på telefonen, og oppdatering av mailboksen,i håp om at jeg får kontra-kontrabeskjed.. Off.. Så utrolig synd. Får håpe du får en kontra-kontrabeskjed.. Var det staby? Og hvorfor denne kontrabeskjeden da? Jeg sitter skikkelig fast i tenkeboksen... og hadde egentlig falt på toller. Munsterlanderen sniker seg på stadig inn igjen, farlig med slike hjerteraser altså. Særlig i kombinasjon med ekstremt støttende foreldre som hjelper til så mye som trengs. Jeg hadde bestemt meg for å gå for golden igjen sist jeg skulle ha valp. Jeg stod på valpeliste hos en god oppdretter, og skulle ha min golden nr. 2. Likevel kom malamuten snikende inn i hodet mitt hele tiden. Jeg tok spontant kontakt med en oppdretter jeg kjente godt til fra tidligere, og vips er jeg eier av verdens beste hjerterase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Jeg hadde bestemt meg for å gå for golden igjen sist jeg skulle ha valp. Jeg stod på valpeliste hos en god oppdretter, og skulle ha min golden nr. 2. Likevel kom malamuten snikende inn i hodet mitt hele tiden. Jeg tok spontant kontakt med en oppdretter jeg kjente godt til fra tidligere, og vips er jeg eier av verdens beste hjerterase! Haha hjelper jo ikke akkurat med sånt Og heller ikke at mamma mer enn gjerne passe når det måtte ønske, pappa vil deleie, noe som innebærer at hunden er garantert en uke med jakt hver høst, og jeg kan fokusere på jaktprøver som er min interesse (samt apportprøver). Valpen koster heller ikke en krone, ikke at det har så mye å si, men det er jo litt ekstra cash som kan investeres i valpekurs og slikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Valpene ble født i natt. Ti stykker og fem av hvert kjønn. Da har vi litt å velge i, skal ha hannhund. En orange/hvit hann og resten sort/hvit. Om 8-9 uker flytter det hjem en liten tass til oss 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts