Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening søndag 16. september på Nordby, Vinterbro


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Hei!

Søndag 16. september inviterer *Marvin* og jeg til lp-trening på grus/sandbanen ovenfor oss. Vi starter kl 12, og håper flere har lyst til å komme og trene med oss.

Vi satser på effektiv trening hvor vi hjelper hverandre, og en og en er ute på banen av gangen (med unntak av fellesøvelser), og tar skravlinga til slutt. ;)

Det er fotballbaner på to av sidene, så skal en dømme etter kamp-ivrigheten til Gutt12 på Nordby, blir det nok av forstyrrelser. :P

Adressen er Sportsveien 21, 1407 Vinterbro.

Håper vi sees!

Marianne & Sandra

Endret av AnetteH
fikset header
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne! Men kommer til å måtte se an formen når vekkeklokka ringer på søndag, så vil ikke love noe. :whistle: Marianne må tro jeg er alkoholiker, men jeg er bare student, altså. :teehe:

Haha! Been there done that. Gamla forstår ;)

(alkis)

Er det lov til å komme mot slutten sånn at den usosiale valpen min får hilst på noen hunder?

Det er sikkert bra trening for valpen din å være i en sånn setting. Men den er usosial altså? Da tror jeg Dany skal holde seg lang unna, hun kommer til å bompe ned valpen din om det er en liten valp. Men det er sikkert andre å hilse på :) Eller om den bare lærer seg til å være avslappet sammen med andre uten å være direkte sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov til å komme mot slutten sånn at den usosiale valpen min får hilst på noen hunder?