Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndarbeidstråd!


Annegru
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sjekk ut min kule pappa med sin nye jakke!

Sånn ble den!  Guttungen var nok synlig i barnehagen i dag   Garnet ble veldig kult heklet opp. Forsøkte å ta nærbilde, men fargene ble litt wonky. 

Jeg elsker jobben min men jeg hater jobben min. Nå skal de kjøre sånn superteit greie med Hatteonsdag på førstkommende onsdag. Jeg kan virkelig ikke fordra sånt! Men man blir jo pokker meg straffa for

Posted Images

Noen som har noen idèer til hva som kan brukes som padding på halsbånd/seler? Altså på innsiden av f. eks halsbåndet, som er inn mot hunden. Eneste jeg har nå er fleece, men det er vel ikke det beste materialet.

Fleece går, men kan slite på pelsen. Softshell er et godt alternativ.

Føltes relativt forpliktende å kjøpe garn til en hel genser! + pinner jeg ikke hadde noen av, selvfølgelig.

Du er så tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Barn og svigerbarn klager over at huset mitt er gulvkaldt. Nå skal jeg strikke tovete tøfler til alle sammen. Tøflene skal henge på stas uti gangen når de ikke er i bruk, så jeg må finne på noe gøy å pynte dem med.   :raksha:

 

Postet bilde

Jeg synes det er fint med litt perler og filting jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Da har jeg gjort noe jeg egentlig ikke liker, nemlig å "tulle" med mariusmønsteret. Marius er marius liksom, men denne gangen ble deg elg i mønsterborden.

 

Forside

 

{style_image_url}/attachicon.gif IMG_2206.JPG

 

Bakside

 

{style_image_url}/attachicon.gif IMG_2207.JPG

Den var knall tøff!!! Må være enhver jegere drøm!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var knall tøff!! Må være enhver jegere drøm!!

Takk :) Ja, denne bør være midt i blinken til en elgjeger.

Oj, så innmari fint mønster, fy søren du er flink!

Takk :)

Den var kjempeflott!

Takk :)

Kjempefin Mariuselg! :D Og en utrolig pent strikket genser *skule ned på den kommende genseren i fanget* .

Takk :) Den kommende genseren blir nok fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke genser naturlig progresjon fra lue? :bananas:

Jeg gikk fra å ikke kunne legge opp masker til å først strikke en lue med masse mønster og etter det mariusgenser :P

Har igjen en arm på fanakoften, men har ikke tid lyst eller ork fortiden. Kommer nok tilbake!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fatt i mønster til motorsykkel lue som jeg tenkte å strikke til typen som elsker motorsykler. Håper det faller i smak :) Gleder meg til å begynne på den i morgen! Kommer til å bruke mønsteret av sykkelen som har "Yamaha", har tenkt å skrive BMW, og bruke andre litt andre farger.

mcluer-s.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen idèer til hva som kan brukes som padding på halsbånd/seler? Altså på innsiden av f. eks halsbåndet, som er inn mot hunden. Eneste jeg har nå er fleece, men det er vel ikke det beste materialet.

Fluff-fleece, softshell, nylon med padding, skinn osv :)

Jeg likte arbeidet ditt! Har du noe Facebook-side, hjemmeside eller videre album man kan snike i? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fatt i mønster til motorsykkel lue som jeg tenkte å strikke til typen som elsker motorsykler. Håper det faller i smak :) Gleder meg til å begynne på den i morgen! Kommer til å bruke mønsteret av sykkelen som har "Yamaha", har tenkt å skrive BMW, og bruke andre litt andre farger.

mcluer-s.jpg

Jeg har strikket harley lue og votter :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det så utrolig mange lekre oppskrifter! Har stjålet litt derfra før, kanskje jeg skal kjøpe mønsteret neste gang. :icon_redface:

Ja,hun har mange fine oppskrifter og jeg har kjøpt mange der. Jeg tenker at hvis jeg hadde kunnet lage oppskrifter hadde jeg ønsket at de ble kjøpt og ikke stjålet eller delt ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...