Gå til innhold
Hundesonen.no

Høstprøven, lure coursing på Trøgstad


Hermes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takker, kan liksom ikke tro at det var min pitbull reke som fikk cert og greier idag, og det på hennes første lc prøve dette ga helt klart mersmak til å fortsette Kommer flere bilder når vi k

*dele opp* Munnkorga løsna under løpet. Anastasia til Carro92 i blått.

Etnahund. Nowiclee sin Lundii i rødt: Nowisclee sin Martin: Borzoi: Faraohund: Mocca følger med fra sidelinjen: Største og minste rasen:

Hei, min samboer er visst ikke så interessert i borzoiene, hehe. Hun tok heller ikke så mange bilder i andre runde, da hun var opptatt med noe annet (noe som var synd, for det var flere gode borzoi-løp i andre runde, syns jeg). Har et par bilder av løpet til Tzarina av Fjascho, det som ble brutt. Legger de inn nedenfor, det ene bildet akkurat i det Stina klarer å ta luren. Bildet av borzoien ovenfor er slutten av omløpet de fikk på slutten av første runde, da Stina ikke ville løpe.

7964211154_b8d354dd3f_c.jpg

7964210872_588b693550_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tre greyhounds. To av de samme som var på vårprøven. Har dessverre ikke resultatlisten, og den er ikke lagt ut enda, husker ikke navnet på hundene.

Ellers må jeg si grattis til Carro92 og hennes Anastasia, som ble tredje beste whippettispe med cert i dag :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På prøver er det påbudt med løpsmaske uansett om det er singel eller par-løp, og den skal ikke taes av før hundene er gått av feltet.

Etnahundene hadde fått unntak denne gangen, men da må vel slikt avklares på forhånd på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om at de hadde fått dispensasjon. Fikk ikke med meg hele saken.

Altså, jeg bryr meg ikke, ingen skade skjedd, men regelverk er regelverk og jeg er nå en gang en regelrytter jeg da, hehe. Men er dispen ok fra kennelklubben så er den vel det da.

Den svarte, med 2-tall på dekkenet, er Torshammarens Grimar, eller Messi som han også heter? Så han ble beste hannhund i dag, som han også ble på vårprøven. Rå hund.

Rått :D Torshammaren har jo hatt noen riktig gode hunder opp gjennom årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min samboer er visst ikke så interessert i borzoiene, hehe. Hun tok heller ikke så mange bilder i andre runde, da hun var opptatt med noe annet (noe som var synd, for det var flere gode borzoi-løp i andre runde, syns jeg). Har et par bilder av løpet til Tzarina av Fjascho, det som ble brutt. Legger de inn nedenfor, det ene bildet akkurat i det Stina klarer å ta luren. Bildet av borzoien ovenfor er slutten av omløpet de fikk på slutten av første runde, da Stina ikke ville løpe.

7964211154_b8d354dd3f_c.jpg

7964210872_588b693550_c.jpg

Huff, stakkars lille Fjolla mi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...