Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Nå har jeg snakket med Garmen og det går mot keisersnitt. Hun står på stedet hvil selv med konstruktive rier i mange timer så skjer det lite. Jeg får forhåpentligvis beskjed snart om hva som blir det endelige resultatet, jordmoren kom inn da jeg snakket med henne. Mulig hun får prøve en time til før det blir keisersnitt, det er litt avhengig av hva som sies as we speak tror jeg.

Så, ikke helt som planlagt, men heldigvis en rutineoperasjon uten de store risikoene.

Hun er sliten stakkar, det har vært noen harde dager for henne. Heldigvis har hun en liten tass i magen som blir enderesultatet. :)

Så nå får vi heie på! Kåmm ån sonen! :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi men G, gi meg en A, gi meg en R, gi meg en M, gi meg en E, gi meg en N. Hva blir det? :cheer:

GOOO GARMEN! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Slenger meg på denne! Heia heia heia! :flowers: :flowers: :flowers:

Og klem for du må være veldig sliten ja. :console:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe mer, så da tipper jeg hun blir operert nå. Sier ifra så snart jeg hører noe.

Vi har hatt vår eget lille drama i mellomtiden. H gikk skikkelig på snørra, rett på trynet inn i kanten på stuebordet og fortenna har flyttet seg enten noen millimeter innover eller oppover. Vi håper på det første. Så det ble en tur på tannlegevakta, og et litt kjipt første møte med tannlege. Blir ny kontroll om et par uker.

Endret av Mari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe mer, så da tipper jeg hun blir operert nå. Sier ifra så snart jeg hører noe.

Vi har hatt vår eget lille drama i mellomtiden. H gikk skikkelig på snørra, rett på trynet inn i kanten på stuebordet og fortenna har flyttet seg enten noen millimeter innover eller oppover. Vi håper på det første. Så det ble en tur på tannlegevakta, og et litt kjipt første møte med tannlege. Blir ny kontroll om et par uker.

Uffda. stakkars H!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars H! Jeg datt med tenna først i asfalten da jeg var liten, det gikk helt bra med tannstilling og sånn. Husker ikke hva jeg måtte av tannlege besøk osv da.

Tenker så veldig på Garmen...



_________________________________________________________

Edit: Sånn for å tenke på noe annet så syntes jeg denne tråden var morsom. (Men så er jeg også veldig overtrøtt!)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=727064&st=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loke og Marie. :) Det går fint med ham. Tror ikke det ble noen store skader, er spent på om den ene tanna detter ut. Så lenge de ikke har skadet voksentennene så spiller det ingen rolle.

Jeg tenker sånn på venninna mi! Har fortsatt ikke hørt noe mer. Men det tar jo tid tenker jeg. Hun skulle jo muligens få en time til, så, om det blir keisersnitt så tar det jo litt tid med forberedelser og slikt, og selve snittet tar ca en time. Etter det er det vel overvåkningen i noen timer før hun får gjort noe. Og så skal hun få kose seg med gutten sin!

Jeg skal jo ikke være bekymret, det går helt fint dette. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog Garmens husbond ringte endelig! Gutten er kommet til verden og alt er i skjønneste orden! Det ble keisersnitt til slutt, men alt gikk veldig bra og både mor og barn har det fint. Det var verdens beste telefon å få!

Hoho! Grattis til Garmen og mannen! Jeg er så glad så glad på deres vegne!

:heart: HIPP HIPP HURRA FOR TORGRIM!! :heart:

Og en tiny tiny grattis til meg som har blitt liksomtante til en bitteliten gutt som har sin mors nese. :heart: Gleder meg til bilde! :)

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo rutine, men man kan liksom ikke annet enn å bekymre seg allikevel. ..

Uff, håper på snarlige positive nyheter!

Edit: DER ja!!! :D

Gratulerer Garmen, mannen og Tante Mari! :D

Velkommen til verden Torgrim!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
    • Haha, jeg skjønner ikke at folk takler det. Hadde en venninne som bodde i 5. etg med valp, uten heis. Hvordan går det an, liksom? Vi bodde i leilighet med én trapp ned/ut da vi fikk Odin, med Kovu hadde vi hus og hage så døren stod stort sett åpen ut. Og uten mulighet for inngjerding hadde jeg ikke vurdert en gang. Selv om man kommer langt med langline da. Men å kunne ha hagedøra åpen og bare la hundene gå inn og ut som de vil er så deilig.
    • Jo takk. Flytter i løpet av sommeren, håper jeg har nogenlunde renslig valp innen den tid.  Det som er dumt at jeg får ikke lov til å gjerde inn tomta, det er dritt. Er så vant til inngjerdet hage, det blir nok ny vane jeg må tillegge meg. Håper naboene er greie.  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...