ElZorro Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 The race is on! Jeg har derimot jukset litt og blitt igangsatt slik på tampen av dagen:P 12
Fillerya Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 The race is on! Jeg har derimot jukset litt og blitt igangsatt slik på tampen av dagen Å, har det skjedd noe siden du blir satt igang? Red: Lykke til
Raksha Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 The race is on! Jeg har derimot jukset litt og blitt igangsatt slik på tampen av dagen:P Oi! Lykke til du og!
Mari Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Heia heia heia! Jeg har sendt gode tanker til Maries livmor i hele dag! Fødestøv sendte jeg via tekstmelding til Garmen livmor for ikke lenge siden, og nå pumper jeg ut Fødestøv til ElZorros også! Puh! Blir rent sliten av dette jeg, å være en livmor-cheerleader er jammen ikke bare bare. 7
ElZorro Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Å, har det skjedd noe siden du blir satt igang? Red: Lykke til Svangerskapsforgiftning. Egentlig i fin form, bare litt uggen.
Malinka Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Heiarop herfra også, til både Marie og ElZorro. Dette er tydeligvis den store fødedagen!!!! Og Garmen, nå må du snart komme inn her og si at ting er i gang også!!
Guest Jonna Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Sender mange gode tanker, fødestøv og god jordmor vibber
Symra&Pippin Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Heia alle tre! Gleder meg til flere babybilder jeg.
Krelise Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 (endret) det ble jo helt feil sitat.. ElZorro, lykke til! Endret 18. Februar 2013 av Krelise
Garmen Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Æææh, snur ryggen til et øyeblikk så popper hele hurven! Ingen endringer her (send noen flere poser fødestøv, Mari), men heia heia til dere som er i gang! Snart har dere fine små bebiser, akkurat som Soelvd Og Soelvd, jeg fikk dårlig samvittighet etter jeg hadde lagt meg etter siste posten. Det var bare meningen å være morsom asså, ikke å være frekk
Mari Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 You got it, Garmen! Et nytt tonn er på vei!
Puttiva Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Jeg skal bli filletante til ei lita jente!!! Fikk se de første bildene av henne i dag, og jeg kjenner at jeg gleder meg så stort nå! Ellers! Bøtter og spann av fødestøv sendes nå til folket! Kom'åån!
Mud Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 I morgen tidlig er sikkert 2 nye soniser født! "The suspense is killing me!" ( fritt etter RHS) 1
soelvd Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Hurraaa, heia heia! Æææh, snur ryggen til et øyeblikk så popper hele hurven! Ingen endringer her (send noen flere poser fødestøv, Mari), men heia heia til dere som er i gang! Snart har dere fine små bebiser, akkurat som Soelvd Og Soelvd, jeg fikk dårlig samvittighet etter jeg hadde lagt meg etter siste posten. Det var bare meningen å være morsom asså, ikke å være frekk Haha. Jeg tåler en spøk jeg altså. To og tre også Og tro det eller ei, jeg har ikke det minste dårlig samvittighet for at jeg har den fine lille tøtta her altså Og akkurat når jeg trodde hun ikke kunne bli finere (om noen blir så blendet av den vakre babyen at de ikke ser det så sikter jeg altså til genseren) 12
Yodel Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Fødestøv sendes alle som ønsker! Tenk!! TO på en dag (kanskje)! Kan jo ikke gå vekk fra denne tråden nå F5 tasten får hard medfart. Lykke lyke til til deg også ElZorro! Her sendes masse fødestøv: som forhåpentligvis skal bli noen sånne: Oooog som om det ikke er nok babypreik her har en god venninde termin i dag hun også (men har ikke hørt noe). Og vi skal bli faddere for den lille hun venter! 1
Maren Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 *f5* *f5* *f5* Kom igjen nå jenter! Omg jeg er så babysyk
Tinkie Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Soelvd, det var en veldig, veldig pen nyfødt baby. Herregud så dårlig det passer å bli babysyk nå. 1
Recommended Posts