Gå til innhold
Hundesonen.no

Stockholm Hundmässa / Svensk vinner, 15. - 16. desember


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

AVREISE SVERIGE OM NOEN TIMER. Shit assa, jeg er stressa for å ikke huske alt..

Ingvild, du har ikke en junior med god sjanse for å ta juniortittel hvert år!

Se.. Jeg blir sakte men sikkert fornuftig... Shit Ass... :-P

Åååh, jeg klarer ikke bestemme meg! Jeg har en flott hann (sånn ift alderen) som kan snuse på juniorvinner-tittel, men som ikke kan få cert i Sverige ennå. Jeg har nesten ikke råd til å dra bortover, og jeg er lite gira på å reise og bo helt alene. Men samtidig vet jeg ikke helt om jeg orker å bo med andre heller, mtp lille sprettball. Hvis det blir noe av, tror jeg at jeg tar toget bort på lørdag (har eksamen fredag ettermiddag) og blir der til mandag. Det hadde vært koselig med en Stockholmstur sånn like før jul, da...

Første påmeldingsfrist går ut 5. november, deretter utvidet frist til 13. november. Får tenke litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg klarer ikke bestemme meg! Jeg har en flott hann (sånn ift alderen) som kan snuse på juniorvinner-tittel, men som ikke kan få cert i Sverige ennå. Jeg har nesten ikke råd til å dra bortover, og jeg er lite gira på å reise og bo helt alene. Men samtidig vet jeg ikke helt om jeg orker å bo med andre heller, mtp lille sprettball. Hvis det blir noe av, tror jeg at jeg tar toget bort på lørdag (har eksamen fredag ettermiddag) og blir der til mandag. Det hadde vært koselig med en Stockholmstur sånn like før jul, da...

Første påmeldingsfrist går ut 5. november, deretter utvidet frist til 13. november. Får tenke litt til.

Jeg og Pim er veldig vant til sprettballer altså :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått friii! :D Da gjenstår bare melde på, finne hotell, og hvordan jeg skal reise bortover.

Også spørs det om Benedicte skal være med. Kan man reservere rom uten å betale? Eller få pengene tilbake om det ikke blir noe? Da kan jeg eventuelt holde av et dobbeltrom om Benedicte blir med, og ellers ha et enkeltrom om hun ikke blir med. Så bare avbestiller jeg det ene? Eller er det like greit å bare ha et dobbeltrom uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...