Gå til innhold
Hundesonen.no

Godgutten


Ara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oscar har blitt 10 måneder gammel nå. Hormonene har begynt å suse sammen med litt spøkelsesalder. Så han er ikke helt med om dagene, men god som alltid da hehe. Til slutt en

For tiden trener vi lydighet, lydighet og enda mer lydighet hehe. Han er inne i en veldig ivrig periode , kommer vi på klubben eller vår faste treningsplass så bare står han å kikker som han sier 'ja

Fikk AD resultatene idag, ble en A

Han er jo blitt kjønnsmoden nå, så jeg ser han er litt usikker faktisk med andre hannhunder. Møter vi dem på tur så bryr han seg ingenting om de ikke bryr seg om ham. Men om de står å bjeffer mot ham, eller kommer løpende bort så reiser han bust og står litt stiv. Vet liksom ikke helt hva han skal gjøre ser det ut som. Så jeg lar ham ikke hilse på fremmede hanner akuratt nå, han har flere hannhunder han kjenner som han elsker og leke med, og de har han ikke endret seg over i det hele tatt faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så flott, elsker bildene av ham i arbeid :D Hvis han er 75 nå, så kommer det vel i hvert fall 10-15 kg til med tiden, bare i muskelmasse. Synes det ser ut som han er i kjempeform, spør du meg. Veltrent og vakker :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke han blir 100kg hehe, det tviler jeg sterkt på så slank jeg holder ham. Men folk tipper han vil ende på godt over 80 kg som voksen. Han er bare 16 mnd nå så enda ikke lagt seg ut. Men han er ganske stor av type så kanskje han ender på 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oscar syns agillity er veldig artig, men måtte le litt når han for første gang skulle prøve den her..han bare løfta litt på beina og gikk igjennom hehe.

577900_10151250246840771_1271935038_n_zp

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt fint å se at folk med store hunder holder dem slanke og sunne i oppveksten. Det er ikke vits i å overbelaste en kropp i vekst. Har holdt begge gutta mine slanke og har høstet skryt av vet.en for det :) Obelix var litt "spjæling" i oppveksten, samme med Tyson, men nå som de er voksne er de fortsatt slanke, men ikke ribben- slanke. Slet faktisk litt med å få gutta til å legge seg ut litt. De har alltid fårr fòr av god kvalitet, men har vært litt vanskelige å matveien...

Han er kjempefin, Sanktisen din! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar syns agillity er veldig artig, men måtte le litt når han for første gang skulle prøve den her..han bare løfta litt på beina og gikk igjennom hehe.

577900_10151250246840771_1271935038_n_zp

Litt ekstra nytte av de fine beina skal han jo ha,hoppe kan noen andre gjøre :D .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...