Guest Jonna Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Vurderer sterkt å melde på ettersom dommeren er den samme som vil bedømme EDS 2013. Det er jo en "billig" måte å finne ut om det faktisk er noen vits å legge opp ferien til Europa neste år Da stiller jeg evt både Talli og Blaze. Skal tenke på det ett par uker til. Siter
Bikipile Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Jeg har vel egentlig sagt at i år skal jeg ikke. Men siden det på en måte har blitt en tradisjon, skal man ikke se helt bortifra at jeg tar en tur alikevel. Må tenke litt mer på det først Siter
Ingidano Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Tenker som smått på det, men valpen er en mnd for liten. Blir i såfall valpeshow på NKK og Belgerutstillingen. Blir i grunnen en dyr tur for ringtrening, og det er dobbel i Bergen 14 dager etter *tenke* Siter
Rocket Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 tar muligens en tur innom om jeg har mulighet, for å se på Siter
Arielle Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Hvis helsen min har blitt bedre til da så kommer jeg Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Juli 2012 Rapporter Skrevet 17. Juli 2012 Endte med å bestille flybillett og melde på begge jentene i dag. Fikk bilett til 1100,- tur/retur. Siter
Fjollebolle Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Vi kommer, blir dobbelutstilling med NKK ene dagen og spesial den andre Siter
ipadda Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Vi skal selvsagt Er jo rett i nabolaget Siter
trevi Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Skrevet 20. Juli 2012 Vi tyner alt vi kan ut av utstillingssesongen i år, og håper på å komme med både Gigi og Perla, siden det er dobbelt med spesialutstilling for belgerne også. Siter
Taz Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 Er vel ikke noen som tilfeldigvis har mulighet til å stille en engelsk setter tispe på denne utstillingen? Fyren som eier hunden er i Nordsjøen den helgen, og naboen min skal ta den med til utstillingen, men han skal stille egen tispe også, så han er litt manko på handlere. Han snakket om å betale for det, men jeg spurte ikke hvor mye. Noen interesserte? Hunden skal visst være veldig omgjengelig og lett å stille, men jeg har ikke sett hunden selv. Siter
Synnikken Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 Jeg vet faktisk ikke, vi har gratis overnatting der nede, men fergene nedover er jo dyrt, og jeg har jo nyfødte valper hjemme da. Tror det blir at min søster reiser alene om hun reiser såfall. Siter
Monica123 Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Skrevet 27. Juli 2012 muligens Tindra skal nedover uten meg :D Siter
Snøfrost Skrevet 13. August 2012 Rapporter Skrevet 13. August 2012 På tross av en dommer jeg ikke tror har samme smak som meg hva gjelder Siberians så tar jeg turen Siter
Arielle Skrevet 13. August 2012 Rapporter Skrevet 13. August 2012 Sitter og tenker og lurer på om jeg skal ta sjangsen. Tenkte tidligere i dag at jeg kunne melde på lille babyen men fant ut at valpeshowet er kun fra 6mnd så da er hun for liten. Planen var å stille bare henne og droppe å ta me Ivo siden jeg faktisk er syk enda og ikke har så god helse. Så nå lurer jeg på om jeg skal prøve å melde på Ivo og se hvordan det går. Jeg regner med at det skal gå bra, men det er bare så kjipt hvis det ikke gjør det og at jeg i verste fall skal bli skikkelig dårlig midt under bedømmelsen. *tenketenke* Jeg har enda ikke latt noen andre stille han for jeg liker best å stille egne hunder så jeg har ikke lyst å få noen andre til å gå i ringen med han heller. Vanskelig er det å finne noen til å stille han også siden han går i åpen klasse og de fleste har hunder i åpen. Tenke til fristen går helt ut tror jeg... Siter
ipadda Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 BV & Betty er påmeldt. Samme med guttaboys. Babyene mine skal stille i valpeklassen (håper virkelig de går i samme ring!) Siter
Synnikken Skrevet 14. August 2012 Rapporter Skrevet 14. August 2012 BV & Betty er påmeldt. Samme med guttaboys. Babyene mine skal stille i valpeklassen (håper virkelig de går i samme ring!) Voksne og valper har jeg ikke opplevd i samme ring så langt på en NKK Siter
Sasha&Kiara Skrevet 15. August 2012 Rapporter Skrevet 15. August 2012 Vi vet ikkje om vi skal melde på Santos enda. Vi har utvidet til 27. til og tenke på det, så får vi se. Siter
Ara Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Er denne utstillinga inne eller ute ? Siter
Guest Jonna Skrevet 22. August 2012 Rapporter Skrevet 22. August 2012 Ser ut som det bare blir Talli som blir stilt, Blaze røyter enda. Men jeg skal også stille en Schäfer som håper på "good" Siter
Recommended Posts