Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland 15-16.09.2012


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Vurderer sterkt å melde på ettersom dommeren er den samme som vil bedømme EDS 2013. Det er jo en "billig" måte å finne ut om det faktisk er noen vits å legge opp ferien til Europa neste år ;)

Da stiller jeg evt både Talli og Blaze. Skal tenke på det ett par uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pim skal uten meg :-) Første gang i junior!

Ring 5, 09:30!

Må bare opplyse om at 12 toypudler er satt først i ring 5, så mulig det blir litt senerefor basseluskene. Ellers er jeg enig ned bananen og Benedicte

Er vel ikke noen som tilfeldigvis har mulighet til å stille en engelsk setter tispe på denne utstillingen?

Fyren som eier hunden er i Nordsjøen den helgen, og naboen min skal ta den med til utstillingen, men han skal stille egen tispe også, så han er litt manko på handlere.

Han snakket om å betale for det, men jeg spurte ikke hvor mye.

Noen interesserte? Hunden skal visst være veldig omgjengelig og lett å stille, men jeg har ikke sett hunden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sitter og tenker og lurer på om jeg skal ta sjangsen. Tenkte tidligere i dag at jeg kunne melde på lille babyen men fant ut at valpeshowet er kun fra 6mnd så da er hun for liten. Planen var å stille bare henne og droppe å ta me Ivo siden jeg faktisk er syk enda og ikke har så god helse. Så nå lurer jeg på om jeg skal prøve å melde på Ivo og se hvordan det går. Jeg regner med at det skal gå bra, men det er bare så kjipt hvis det ikke gjør det og at jeg i verste fall skal bli skikkelig dårlig midt under bedømmelsen. *tenketenke*

Jeg har enda ikke latt noen andre stille han for jeg liker best å stille egne hunder så jeg har ikke lyst å få noen andre til å gå i ringen med han heller. Vanskelig er det å finne noen til å stille han også siden han går i åpen klasse og de fleste har hunder i åpen. Tenke til fristen går helt ut tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...