Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke 18-19.08.2012


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Noen som kjenner Blaze som Evt kan hjelpe meg i beste tispe om hun får ck og holde henne klar imens jeg tar Talli?

Med forbehold at jeg får til å fikse pelsen når jeg kommer hjem.

Vi skal dit, og rekker å se kelpier etter shibaer. Om ikke Belgerpia kan, er både Marianne og jeg tilgjengelige. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Saga ble BIM og fikk sitt siste CERT så nå er hun Champion!! :) NO UCH Schanderulvens Saga

Thornapple Sir Winston Churchill aka Doffen ble BIR valp

Elvis fikk NKK cert. Overlot handlinga til oppdretter ettersom både Elvis og jeg var suuuper stressa Dommer: Markku Kipinä. Kritikken: Utmerket type. Utmerket overlinje, og hale. Velvinklet. Bra b

Blæh... Yodel skal stille sine samtidig som vi går, og Kaja skal ikke likevel. Handler! Noen? Siri?

Edit: Hund nr. 13 inn i ring 7, oppmøte 0900.

Æsj.Skulle så gjerne hjulpet deg men trippelkræsj funker så dårlig. Hjelper gjerne en annen gang! Det er moro å stille han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner Blaze som Evt kan hjelpe meg i beste tispe om hun får ck og holde henne klar imens jeg tar Talli? Med forbehold at jeg får til å fikse pelsen når jeg kommer hjem.

Jeg kan sikkert også om det ikke kræsjer med briardringen? :D. Blaze var jo håndterbar i Finland, så... *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall mops valpene har fått nytt klokkeslett etter det ble sendt mail til NKK og spurt hvordan vi skulle klare å være to steder på en gang :) Nå har vi oppmøte kl 11 istedenfor, men lurer faktisk på om det fortsatt kommer til å bli forsinkelser, siden det er 48 voksne mopser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingen på Bjerke er en Internasjonal utstilling, der både Cert & Cacib (Internasjonalt cert) deles ut. I tillegg er dette en kvalifiseringsutstilling til CRUFTS ( I England), noe som igjen trekker fler utstillere -fra både inn- og utland.

Rent statistisk pleier vel dette å være den nest største utstillingen i Norge i året, slått av Norsk (Nordisk) vinner i Lillestrøm hver November.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du skal gå lydighet IA!

Amira er alt annet enn klar for et come-back etter 9 mnd treningsfri. Hun gjør mye rart på trening for tiden! Men jeg gleder meg skikkelig til en dag rundt ringen igjen, selv om jeg kommer til å bli piss-nervøs :P

Sikkert moro for publikum. Personlig håper jeg på reprise fra kurset i desember :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert også om det ikke kræsjer med briardringen? :D. Blaze var jo håndterbar i Finland, så... *ler*.

Får håper det ikke gjør det da :)

Ser at du har min favorittdommer! Eller Talli sin heter det vel :P

Har ikke bestemt meg enda om jeg stiller Blaze. Jeg får ta den avgjørelsen på fredag når jeg har badet henne. Talli er så fullpelset nå at jeg tar henne i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håper det ikke gjør det da :)

Ser at du har min favorittdommer! Eller Talli sin heter det vel :P

Har ikke bestemt meg enda om jeg stiller Blaze. Jeg får ta den avgjørelsen på fredag når jeg har badet henne. Talli er så fullpelset nå at jeg tar henne i dag.

Jepp - vi har favorittdommeren din/Talli sin, vi :). Jeg tror muligens ikke Willy er favoritthunden hans *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Det er jo på lørdag det kan være fint, men på søndag MÅ det være overskya!

Jeg bestiller overskyet og maks 17 grader!

Kan det være litt glimt av sol gjennom skyene og 19 grader akkurat når vi er i ringen?

Det kan godt være overskya, men ikke regne, må kunne ta bilder :)

Nå gleder jeg meg veldig, er altfor lenge siden jeg har vært på NKK-utstilling!

Åå! Her driver jeg og tenker på om jeg skulle bedt en venninne bli med bare for å fotografere - men jeg har jo deg! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har plass til en aussiegutt, en kelpiefrøken og en Sandra og en Marianne i teltet sitt på lørdag? Er meldt dårlig vær og vi har ikke noe telt lenger. :)

På søndag får vi nok campe hos shibafolk.

Hvis jeg får teltet mitt før helgen kan dere låne det på lørdag (mot et stk saluki handling kanskje, hihi), men jeg må ha det selv på søndag på saluki spes i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...